זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע נהרג בתאונה עצמית בכביש מכבית

רוכב אחר שהיה על האופנוע נפצע קל. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו את אחד הרוכבים שנפצע אנושות לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה אך שם נקבע מותו

פורסם בתאריך: 16.11.20 20:51

רוכב אופנוע בן 25 נהרג ואחר שרכב איתו נפצע קל בתאונת עצמית שאירעה סמוך לשעה 20:10, בכביש 471 (כביש מכבית), ממחלף קריית אונו לכיוון מחלף זרובבל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון. אחד הרוכבים, שנפצע באורח אנוש, פונה לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה ומותו נקבע בבית החולים.

חובש איחוד הצלה שי גרין שהגיע לזירת התאונה אמר כי "לדברי עוברי אורח האופנוע שעליו היו שני רוכבים התנגש במעקה בטיחות". פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א אלחנן אלון סיפר: "הרוכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

מהמשטרה נמסר ששוטרים ובוחני תנועה נמצאים במקום ושנסיבות התאונה נבדקות. שלושה מבין ארבעה נתיבים בכביש 471 נחסמו לתנועה וציבור הנהגים מתבקש לעשות שימוש בדרכים חלופיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאור

    אין יום שאני עובר שם ולא מופיעים על הכביש הזה אופנוענים שמתפרעים ומרימים גלגלים. אני בוודאי לא יודע כי זה המקרה וחלילה לי מלפגוע אבל נדרשת שם אכיפה ונוכחות של המשטרה. כמו שזה כרגע האופנוען הבא שיתהפך שם זה רק עניין של זמן.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר