מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות בפתח תקוה

העלייה בתחלואה: היכנסו למפה המיוחדת של פתח תקוה וגלו מה מצב הקורונה ומה רמת הסיכון בכל שכונה

אחרי יום נוסף של עלייה במספר הנדבקים ובמספר החולים הפעילים בפתח תקוה, מלאבס מביא את המפה האינטראקטיבית, המלמדת מה מצב התחלואה ומהי רמת הסיכון להידבקות בכל שכונה בעיר

פורסם בתאריך: 7.12.20 17:44

מספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה מתחילת המגפה עומד היום, יום שני, על 8,393 לעומת 8,366 ביום ראשון. מספר החולים הפעילים עלה ועומד על 241 לעומת 236 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 169 נדבקים חדשים, מספר הבדיקות בפרק זמן זה עלה ועומד על 10,544. מספר החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים עומד על 10.

ביממה האחרונה התגלו בארץ 1,251 נדבקים חדשים, כאשר בפרק זמן זה בוצעו 38,363 בדיקות. מדובר באחוז בדיקות חיוביות של 3.3%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 13,158, 342 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 88. מספר הנפטרים עומד על 2,917.

גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבועיים האחרונים אנו עדים למגמת עליה בתחלואה שחלקה נובעת מגידול בכמות הבדיקות, אך לא רק, גם ברמה הארצית וגם בפתח תקוה", מסבירה בן חיים. "במהלך השבועיים האחרונים כמות החולים הפעילים בעיר הכפילה את עצמה, גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על כ–1.7% לעומת 0.7% לפני כשבועיים. גני הדר החרדית נמצאת ברמת סיכון נמוכה (2) עם 4 חולים פעילים בלבד. הדר גנים הסמוכה לה הינה במדד סיכון בינוני. אנו עדים לעליה משמעותית ברמת הסיכון בשכונות נווה גן, אם המושבות, ומרכז העיר הדרומי".

היכנסו כאן למפת האינטראקטיבית של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל השכונות בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1, 2 ו-3, להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמה 1:

מרכז העיר וולפסון אחד העם, השוק, יוספטל, התחנה המרכזית, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, קרית מטלון, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, בילינסון, בת גנים, כפר אברהם, מרכז העיר רמב"ם הס, נווה דקלים, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, רמת סיב פסגות הדר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם, שיפר, תקומה.

רמה 2:

שעריה, קרית חזני, קרול, עמישב, כפר גנים ג' מזרחי, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, נווה עוז, נווה עוז החדשה, מחנה יהודה, עין גנים, גני הדר, קרית הרב סלומון, בר יהודה, כפר גנים ג', נווה גנים.

רמה 3:

מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, אחדות, כפר גנים ב', הדר גנים, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, אם המושבות החדשה, כפר גנים א', מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, הדר המושבות- אם המושבות הוותיקה, רמת ורבר.

רמה 4:

מרכז העיר דרום הרצל סלנט, דוד פרנקפורטר, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, נווה גן, מרכז העיר דרום סלנט פינס.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר