בן בן יאיר. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
בן בן יאיר. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

הרכש הראשון של שאבו: בן בן יאיר חתם בהפועל פתח תקוה

הקשר בן ה-28 חוזר לקדנציה שניה במועדון, לאחר שכבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי בני לוד. "שמח לחזור", אמר

פורסם בתאריך: 28.12.20 14:23

רכש ראשון לחיים שאבו בהפועל פתח תקוה. הקשר בן בן יאיר חתם היום (שני) במועדון עד לסיום העונה. בכך ילבש בן יאיר שוב את המדים הכחולים, אחרי שעשה זאת בעונת 2014/15, האחרונה של המועדון בליגת העל. בן יאיר כבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי בני לוד, שירדה לליגה א', והעונה טרם מצא קבוצה.

בן יאיר נחשב שחקן חופשי ויכול להצטרף לסגל הקבוצה באופן מיידי. "אני שמח לחתום במועדון עם היסטוריה מפוארת כמו הפועל פתח תקוה", אמר בן יאיר לאחר החתימה. "שיחקתי פה זמן קצר בעבר והבנתי את העוצמות של המקום הזה ואני שמח לחזור לפה. אעשה הכל למען הצלחת הקבוצה, ואני בטוח שבעבודה קשה נחזיר את המועדון ליכולת טובה, להצלחות ונחזיר את הברק לחולצה הכחולה".

בן יאיר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר מכן שיחק בהפועל רמת גן, הפועל רמת השרון ומכבי פתח תקוה, עד שהגיע בחלון ההעברות של ינואר בעונת 14/15 להפועל, במדיה כבש שער אחד ושיחק בעיקר כמחליף. בהמשך שיחק שוב ברמת השרון ובמ.ס אשדוד, ובשנתיים האחרונות בבני לוד.

מחר (שלישי, 19:30) תארח הפועל את הפועל ראשון לציון, ותנסה לרשום ניצחון ראשון בעידן של המאמן החדש, עדיין ללא בן יאיר בסגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. פתח תקוואי בדם

    תקווה הפועל פתח תקווה צריכה להחתים עוד חמישה שחקנים בשביל להישאר בליגה

  2. פתח תקוואי בדם

    הפועל פתח תקווה שייכת לעמותה זה לא טוב עמותה הזאתי יכולה להוריד את הפועל פתח-תקווה ליגה אלף חייבים מישהו משקיע טוב כמו יעקב שחר שירים את הקבוצה לליגת העל דחוף

  3. פתח תקוואי בדם

    פול פתח תקווה חייבים להביא חמישה שחקנים טובים שיחליפו את השחקנים שנמצאים המועדון הזה חולה להתקדם ולנצח כל המשחקים האלה ולהישאר בליגה אולי להעלות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר