טים פלוטקין
טים פלוטקין

מהמשרד של מורן מאירי להפועל: הכירו את סמנכ"ל התפעול והיועץ המשפטי של המועדון

טים פלוטקין מונה לפני כחודש לתפקיד, מבלי שבמועדון הודיעו על כך. "תמיד עניין אותי הפן הניהולי וקידום תהליכים ופרויקטים ארוכי טווח", אמר פלוטקין. המנכ"ל יחיאל: "סימן טוב מאוד שאנשים כמוהו רוצים להיות חלק מהפרויקט שלנו"

פורסם בתאריך: 30.12.20 14:25

בעוד שבהפועל פתח תקוה רושמים את אחת מפתיחות העונה הגרועות של המועדון אי פעם, מתברר כי לאחרונה הורחבה השדרה הניהולית של המועדון, עם מינויו של עו"ד טים פלוטקין לתפקיד סמנכ"ל התפעול של המועדון והיועץ המשפטי. פלוטקין בן ה-33 יעבוד בכפיפות למנכ"ל המועדון אבי יחיאל, ויעסוק גם בחטיבה הצעירה של מחלקת הנוער. יש לציין כי לפני מספר שבועות מונה בעל תפקיד נוסף, זאביק זלצר, לתפקיד יועץ מקצועי במועדון.

פלוטקין היה שחקן פעיל עד גילאי הנערים בהפועל מרמורק, ואחרי הצבא אימן במשך כשנתיים במחלקת נוער ברחובות. בהמשך למד משפטים, עם קורס בדיני ספורט של עו"ד מורן מאירי. בהמשך התמחה ועבד במשרד של מאירי – מטרי, מאירי ושות', המייצג את הבעלים לשעבר מאיר שמיר בהליך המשפטי המתנהל נגדו במסגרת תיק הפירוק הראשון של הפועל. פלוטקין עבד במשרד של מאירי 4.5 שנים, בהן עסק במחלקה המסחרית הבינלאומית ובדיני ספורט, כולל עבודה שוטפת במכבי תל אביב בכדורגל.

לפני כחודש, ובעקבות התפקיד החדש בהפועל, עזב פלוטקין את משרדו של מאירי, ששימש בעבר כעורך דינו של המנכ"ל אבי יחיאל. "לאבי יש חזון לבנות את יסודות המועדון ולשלב אנשים בעלי ידע מקצועי בתחומים שונים, וכאחד שגדל בקיבוץ עינת, ליד מגרש האימונים שהיה של הפועל, תמיד היה לי קשר להפועל", אמר פלוטקין ל"מלאבס". "נפגשנו וראינו שיש כימיה טובה בינינו ושאנחנו רואים את הדברים בדרך דומה לגבי פיתוח המועדון והחזרתו לקדמת הבמה. תמיד עניין אותי הפן הניהולי וקידום תהליכים ופרויקטים ארוכי טווח".

"זה סימן טוב מאוד עבורנו שאנשים כמו טים וזאביק זלצר, אנשים מוכשרים וטובים, רוצים להיות חלק מהפרויקט שלנו", אמר המנכ"ל אבי יחיאל. "זה לא דבר מובן מאליו. חלק מאוד חשוב גם בימים קשים כאלה זה להמשיך ולפתח את המועדון לא רק בדברים שקשורים לסגל השחקנים. היחס עלות מול תועלת שלנו עם זאביק וטים הוא נהדר, אני לא אכנס למספרים אבל האוהדים יכולים להיות בטוחים שאנחנו חושבים על כל שקל שיוצא ואין פה כסף שמתבזבז, אלא להפך, יש פה חיסכון".

לגבי העובדה כי דבר המינוי לא פורסם אמר יחיאל: "לא חשבתי שמינויים של צוותי הנהלה זה משהו שצריך להודיע עליו, אבל יתכן שאני טועה. אין לנו מה להסתיר ופשוט לא חשבתי שמדובר במשהו שמצדיק הכרזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי גוילי

    חבל על הזמן
    לעלות את הנוער לתת להם להתגלח
    בכל מקרה יורדים ליגה
    דגו בנה קבוצה לליגה ב

  2. שער 5 האורווה

    למה לא להיכנס למספרים מר אבי יחיאל? חשבתי שיש שקיפות בהפועל פתח תקווה החדשה
    באתר של העמותה רשום שהיועץ המשפטי הוא שומר הסף של המועדון, איך זה מסתדר ששומר הסף יעבוד בכפיפות למנכ"ל המועדון ?
    רמת ניהול של ליגה ג

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר