חלומות שווא? | הטור של מתן ציוני

להוציא אזכורים באתרי הספורט, הגעתו המתוקשרת של ה"קוסם" להפועל לא הביאה עמה שום ערך מוסף עד כה

פורסם בתאריך: 1.2.21 09:36

בזמן שכולנו מחכים בתור לחיסון, אולי כדאי שבדרך נקבל גם חיסון נגד חלומות שווא, שמדהים שעדיין אוחזים בנו בכל הנוגע לעונה הזו של הפועל. להוציא אזכורים באתרי הספורט, הגעתו המתוקשרת של ה"קוסם" לא הביאה עמה שום ערך מוסף עד כה. באותה נשימה שבה הוזכרו הפניות לג'ון אוגו וגילי ורמוט, היינו גם יכולים לפנות לקוזו, לכרמלו מישיש ולרונאלדו ולקבל את אותן התשובות בדיוק.
כמעט חודש חלף ממשחקה האחרון של הפועל והרכש היחיד שיש לה להציג הוא שגיא דרור, שהחתמתו הייתה צפויה ולא הרעידה את אמות הספים. למזלה של הפועל הממשלה בהחלטה תמוהה לא החריגה את הליגה הלאומית מהסגר, וכך לא יתקיים לו היום המשחק של הפועל מול אחי נצרת, שמצויה מעל לקו האדום במרחק שש נקודות מהפועל. הפסד במשחק הזה כשיתקיים, ירחיק את הפועל מרחק של תשע נקודות מחוף מבטחים ויותיר אותה במאבקים מול כפר קאסם (המחוזקת במהראן ראדי, שהיה מועמד גם הוא להפועל) על המקום שמוביל להתמודדות במבחנים.
בעוד קבוצות אחרות מתחזקות, הפועל רק מתעכבת ומנפקת מלכודות קליקבייטס לאוהדיה. אחרי מסיבת העיתונאים שהבטיחה המון, לא נותר לנו אלא לשאול:

איפה הכסף?

מה בדבר הבטחותיו של מר ברקוביץ'?

איפה הספונסרים שדובר עליהם?

ומה יש לוועד המנהל ולמנכ"ל להגיד בנושא?

אם עד תום מועד ההעברות הפועל לא תשכיל לחזק את עצמה בעוד 2-3 שחקני חיזוק משמעותיים, נדמה שסיכויי ההישרדות בליגה הלאומית קלושים. המיזם הנפלא של מועדון בבעלות אוהדיו עומד פסע מכישלון מר, שעלול להרחיק ואף לנפץ כליל את המשפט המוכר: "עוד יבוא היום ונשחזר את העבר". ואם נרצה לחזור האם יהיה כבר מאוחר?
חלון ההעברות מסתיים ב-11.2. בחלק הראשון שלו לא חשנו באפקט ברקוביץ'. עד לסגירתו, ועוד הרבה לפני כן, על הוועד המנהל, אייל ברקוביץ' וכל גורם במערכת לשנס מותניים, להתעורר ולעשות את כל מה שצריך כדי להציל את העונה המסויטת הזו ולהשאיר את המועדון בליגה השנייה.

קיראו גם:

אייל ברקוביץ': "המועדון הזה ראוי להצלחות, ננסה יחד להחזיר אותו לימים היפים"

הפועל זקוקה לקוסם, אבל האם ברקוביץ הוא התשובה לבעיות? | הטור של מתן ציוני


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי

    להחזיר עטרה ליושנה לטפח את הנוער ולא לחפש שחקנים סוג ….. לקבוצה !!!

  2. גו

    איפוא מר ברקוביץ' כל הקבוצות מחתימות שחקנים איפוא ההבטחות להחתמת שחקנים כנראה שכל זה רעש וצלצולים כנראה שנגזר עלינו ירידה לליגה והתפרקות טוטאלית חבל וכמובן אין כבר מה לכתוב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר