מימין אבי יחיאל, אייל ברקוביץ' ושגיא שיינר במסיבת העיתונאים צילום מדף הפייסבוק של הפועל

אייל ברקוביץ': "המועדון הזה ראוי להצלחות, ננסה יחד להחזיר אותו לימים היפים"

במסיבת עיתונאים מיוחדת דיבר אייל ברקוביץ על הפנייה הראשונה שלו לשגיא שיינר, על המצב של הפועל, על המטרות, על הדברים שגורמים לו להיות אופטימי, על האח המאמן ניר, על ההשקעה הכספית וגם על הדרך לנבחרת. "מה שנעשה נעשה במשותף עם האוהדים", הוא אמר

פורסם בתאריך: 10.1.21 13:04

הפועל קיימה מסיבת עיתונאים ששודרה בדף הפייסבוק של הקבוצה ובה נמסרו פרטים נוספים על הצטרפותו של אייל ברקוביץ למועדון. לעיתונאים ניתנה האפשרות לשאול שאלות. ברקוביץ התייחס לסיבות בגללן הצטרף להפועל, למטרות של המועדון, לחזון שלו ועוד. ברקוביץ' סיפר שהוא היה זה שיצר קשר עם יו"ר ועד עמותת הכחולה, שגיא שיינר, לפני כחודשיים במטרה להצטרף להפועל פתח תקוה. אחרי משפט פתיחה קצר של מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, אמר ברקוביץ': "אני שמח להיות פה, אני רוצה להודות לשגיא שיינר, איתו יצרתי קשר לפני חודשיים והוא הגיב בחיוב לאפשרות הצטרפותי למועדון. תודה גם לאבי יחיאל אותו אני מכיר מעונת הגלאקטיקוס הלא מוצלחת במכבי תל אביב. תודה לשניכם שקיבלתם אותי למועדון גדול. הפועל פתח תקוה במקום שהיא לא צריכה להיות בו, יחד אנחנו ננסה להחזיר אותה לימים היפים. זה לא יהיה קל, אבל יש שלושה דברים דברים שבגללם באתי ואני אופטימי: "הראשון הוא שזה מועדון גדול עם מסורת, השני הוא שנפגשתי עם אנשים טובים שרוצים לתרום להפועל, שהמועדון הוא הדבר הכי חשוב אצלם ובא לפני הכל, והדבר השלישי הוא שלמרות המצב המקצועי כן ראיתי דברים חיוביים – ראיתי מתקן יוצא מן הכלל, אווירה טובה, שחקנים טובים. יש פה מועדון מסודר שזה אחד הדברים שאותי קונה. כשהגעתי בפעם הראשונה אמרתי שיש פה מועדון בשביל להצליח"

ברקוביץ הוסיף: "אני מאמין תוך שנתיים-שלוש הפועל תגיע למקום שהיא צריכה להיות, צריך ארגון מסודר וכסף זה לא הכל בליגה הלאומית.

הוא נשאל לגבי ההקעה הכספית ואמר: "תהיה השקעה גם מבחינתי וגם מבחינת ספונסרים, השם של אייל ברקוביץ יביא לכאן אנשים". ברקוביץ התייחס לאוהדי הקבוצה ואמר: "האוהדים הם חלק בלתי נפרד מהמועדון, נעשה משהו משותף עם האוהדים שתורמים כאן הרבה כסף. כשהייתי בראשון לציון היינו מסיימים משחק בית והייתי מתעדכן שנמכרו 12 כרטיסים. שאלתי בשביל מה צריך קופאי אבל אמרו לי שחייבים. כאן יש סיפור אחר. אני לא מכיר הרבה מועדונים בהם אוהדים, בתקופה כזו שיש משבר קורונה ואין קהל ביציעים, תורמים בעונה יותר ממיליון שקל, וכאשר היה קהל ביציעים לפני השבר הביאו כאן אלפי אוהדים במשחקי בית בליגה השנייה. מה שנעשה נעשה במשותף עם האוהדים. כיף להיות במועדון שיש לו כל כך הרבה אוהדים. ברור שתהיה לכל מה שנעשה שקיפות מלאה מול הוועד המנהל והעמותה".

יחיאל ושיינר הבהירו שברקוביץ' אינו שותף אלא מנהל מקצועי עם מלוא הסמכויות ויסייע בגיוס כספים. שיינר אמר: "מלבד הפן הכלכלי הדבר העיקרי שאייל פה בגללו הוא התשוקה שהוא הראה מהרגע הראשון שנפגשנו. מישהו אמר לי משפט יפה, שבשביל להבקיע צריך לבעוט לשער, ואנחנו כעמותה מנסים כמה שיותר לבעוט לשער ועושים ומנסים הכל כדי להחזיר את הפועל לימים היפים שלה".

ברקוביץ התייחס גם לאפשרות מינויו של אחיו ניר למאמן: "אני נתתי לניר את ההזדמנות הראשונה כי אם לא אני, אני לא יודע מי היה נותן לו. אבל מאז הוא הוכיח את עצמו בקבוצות בהן עבד. יש פה מאמן טוב שיישאר העונה. אם בעתיד הפועל תרצה את ניר הוא יהיה כאן, זו לא תהיה החלטה רק שלי. חוץ מזה, כדאי לאוהדי הפועל שניר יהיה פה, יש לו ראש טוב לכדורגל".

עד נשאל ברקוביץ האם הוא חושש מירידה לליגה א' ואמר: "בחודש וחצי האחרון ראיתי קבוצה טובה, מסודרת, ההבדל הוא כל משחק בגול. נביא שניים שלושה שחקנים איפה שצריך וננסה להשתפר. לא ראיתי הבדל בין הפועל פתח תקוה להפועל ירושלים, אבל ראיתי הבדל בגישה ובווינריות ואת זה צריך לשנות. יש לי אתגר גדול ואני לא מפחד מאתגרים, גם אם הפועל תרד לליגה א' אני נשאר. המועדון הזה ראוי להצלחות ולאנשים טובים. יש לי חוזה לשלוש שנים וחצי וכל עוד ירצו אותי אהיה פה".

ברקוביץ נשאל גם האם יש סיכוי שיאמן והאם הוא רואה בהצלחה כאן מקפצה לנבחרת, ואמר: "בעיקרון לא רואה את עצמי מאמן, אבל זה רעיון לא רע להתחיל כמאמן הפועל פתח תקוה. מישהו אמר שהדרך לנבחרת עוברת בפתח תקוה, כנראה שזה כך (בחיוך)".

לסיום דיבר ברקוביץ על החזון המקצועי שלו בטווח הקצר ובטווח הארוך: "הקבוצה מספיק טובה, נצרף שניים-שלושה שחקנים, אני לא רוצה להביא כמו מה שיש. אני אוהב שחקנים רעבים, אוהב לתת הזדמנויות לצעירים. אם נישאר השנה בליגה ברור שבשנה הבאה המטרה היא לעלות לליגת העל. בעתיד הייתי רוצה לראות כאן קבוצה שמושתת על קונספט של חבר'ה צעירים. בכדורגל הישראלי מסתכלים יותר מידי על טקטיקה ואוהבים שחקנים רובוטים. בא לי לעשות משהו דומה לבית"ר תל אביב. קונספט כזה יחד עם הקהל של הפועל יכול להיות פיצוץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר