יגאל רצבי ז"ל, מתוך הסרטון בדף הפייסבוק של הפועל מחנה יהודה

אבל כבד: שבוע לאחר מות אשתו ושבוע וחצי לאחר שחגג 80 הלך לעולמו יגאל רצאבי

רצאבי ז"ל היה מהדמויות האהודות והמוכרות בפתח תקוה, הוא שיחק שנים בהפועל מחנה יהודה, אימן את קבוצת הנוער ועבד בעירייה. ד"ר אמנון מעבי: "לאחר מות נעמי הוא כבה לגמרי וכנראה לא עמד בכך"

פורסם בתאריך: 25.2.21 10:49

אבל כבד: כדורגלן העבר והמאמן המיתולוגי של הפועל מחנה יהודה, יגאל רצאבי, נפטר הבוקר מדום לב בגיל 80. רצבי ז"ל נפטר שבוע לאחר פטירת אשתו, נעמי ז"ל. לפני כשבוע וחצי הוא חגג יום הולדת 80 ובדף הפייסבוק של קבוצת הפועל מחנה יהודה, ברכו אותו בהגיעו לגיל גבורות. "יגאל גדל ונולד בשכונת מחנה יהודה", אמר הבוקר בכאב ד"ר אמנון מעבי, "עד גיל ארבע הוא לא ראה את אביו שהיה בשבי בגרמניה במסגרת הצבא הבריטי. יגאל היה שחקן גדול ומצד שני מאוד צנוע. הוא כמעט והגיע לנבחרת, היה לו זימון, התאמן אבל בסוף לא נכלל בסגל. היה לו משחק של מלאכת מחשבת, הוא היה בין אילו שעשו את "המשולשים" של הקבוצה הברזילאית מחנה יהודה. הוא שיחק בקבוצת הבוגרים לפחות 14 שנה ואימן את קבוצת הנוער לפחות 20 שנה".

צפו ביגאל רצאבי ז"ל מודה למברכיו ביום הולדתו ה-80 לפני כשבוע וחצי (מתוך דף הפייסבוק של הפועל מחנה יהודה)

מעבי נזכר שיגאל ז"ל היה המאמן שלו לפני 50 שנה: "בזמן שהוא אימן את קבוצת הנוער, הוא שיחק גם בבוגרים, שנה אחרי שהוא אימן אותי, עליתי לבוגרים וזכיתי לשחק איתו עד שהתגייסתי לצבא. הוא היה איש מאוד צנוע ואוהב אנשים. לאחר מות נעמי הוא כבה לגמרי וכנראה לא עמד בכך. הוא אהב את מחנה יהודה, אהב מאוד אנשים, ואהב את הפועל מחנה יהודה, הוא כל הזמן התעניין וביקש לדעת מה יהיה עם הקבוצה". עוד מוסיף מעבי שרצבי ז"ל עבד בעיריית פתח תקוה במשך שנים רבות במחלקה הווטרינרית.
ניסים קלדרון אמר הבוקר: "במקום לשמוח בפורים, קיבלנו הבוקר עוד בשורת איוב על מותו של יגאל רצאבי. את יגאל הכרתי עוד כשחקן הפועל פתח תקוה במחלקת הנוער. הוא היה אחד משלושה שחקנים מהמשפחה ששיחקו בהפועל פתח תקוה ולימים התחברנו. הוא היה אחיהם של זכריה ואבשלום והם היו שלישייה מפוארת. הוא היה דמות לחיקוי, אהב לעזור לזולת ונפגשנו במסיבות ובטקסים של מחנה יהודה. זה כואב ואני משתתף בצער המשפחה".
יגאל רצאבי יובא למנוחות בשעה 12:00 בבית העלמין סגולה. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח, רחוב מנחם רצון 13א' בפתח תקוה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. טליה

    אדם מדהים יהיה זכרו ברוך!!ברוך דיין האמת! כואב הלב משתתפת באבדונכם!!

  2. מנצור זאב

    איזה עצוב הגיע לגבורות בדיוק
    כיבד את אישתו בשיבעה שלה
    ובאותה הזדמנות פגש את כל אהוביו סוג של פרידה
    ומיד עזב הכל ואת כולם וחבר לנעמי
    ת.נ.צ.ב.ה
    ולמשפחה מהשמים תנוחמו.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר