שחקני הפועל חוגגים נגד אחי נצרת, צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים נגד אחי נצרת, צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה

כך יוצאים ממשבר | הטור של מתן ציוני

הפועל לא הציגה משחק יוצא דופן, אבל עשתה בדיוק את המוטל עליה כשלקחה שלוש נקודות ואף שמרה על שער נקי לראשונה זה שלושה משחקים. האם תהיה יציבות?

פורסם בתאריך: 15.10.22 10:23

אני מתנצל מראש שאני מזכיר את זה, אבל לפני שלושה שבועות ירדה הפועל חפויית ראש לאחר תבוסה משפילה בדרבי. אווירת נכאים פשטה באחת ביציעים, בפייסבוק ובקבוצות הוואטסאפ והיא אף התגברה אחרי שהפועל שמטה יתרון שני שערים במשחק שלאחר מכן מול טבריה. זה היה סיפו של משר או תחילתו והיו אפילו אוהדים שכבר חשבו שהעונה הנוכחית הולכת לאיבוד, אבל הפועל ידעה לצאת ממנו בצורה משכנעת עם ניצחון חוץ מרשים 4:1 בנוף הגליל וכעת עם 0:2 ביתי על אחי נצרת שהשלים ניצחון שני ברציפות ושומר את הפועל במרחק נקודה אחת מהמקום השני בטבלה.

אחרי שני משחקים בהם רבים מאוהדי הפועל נשארו בבית, הגיעו ליציעי ראש הזהב קרוב ל-2,500 אוהדים וציפו להמשכיות לאחר התצוגה במחזור הקודם. בתחילת המשחק הפועל נראתה לא מספיק מדויקת ושתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים. השער הראשון של הפועל הגיע בדקה -23: רם לוי ועידו דוידוב לחצו את הגנת האורחים, כשהאחרון מצליח להסיט את הכדור לעידן שמש. הסקורר של הפועל השתלט נהדר, נכנס לרחבה ונתן צ'יפ גדול מעל השוער ולרשת! שער שישי של החלוץ הלוהט, שכל כך היה חסר לקבוצה במשך זמן רב.

כמה דקות לאחר מכן, ספג ג'ימי אלכסיס כדור לחזהו במהלך התקפה של נצרת ונפל אל הדשא. השופט החליט לעצור את המשחק, מה שהעלה את חמתם של האורחים וגרם לערבוביה, דחיפות ומספר צהובים לשחקני שתי הקבוצות. המשחק התלהט גם על הדשא וגם ביציעים, כשאנשי נצרת התעמתו עם מספר אוהדי הפועל במשך דקות עד שהמאבטחים והמשטרה הואילו בטובם להגיע ולטפל באירוע. דקה למחצית והפועל כבשה שוב. רם לוי התקדם ושלח כדור ארוך לג'ימי אלכסיס, אשר הקדים את השוער וניסה להקשית מעליו. קשרה הזר של הפועל השתלט גם על הריבאונד, אותו השאיר לשטיין שבבעיטה נהדרת בנגיעה מצא את הרשת באותה הפינה בה נחת השער הראשון. הפועל מסיימת מחצית טובה עם יתרון של שני שערים לקול תשואות הקהל.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, כשהאמוציות מהמחצית הראשונה שככו ולא היה נראה שיתרונה של הפועל מוטל בספק. ודאי שעופר טסלפפה, שחקניו וכמובן האוהדים לא שכחו את אובדן הנקודות מול טבריה ולכן קיבלנו משחק שקט, אחראי ובטוח שסגר את הגולל על המשחק והשאיר את הנקודות בבית. עידן שמש קיבל שוב מנוחה בשלב מוקדם (אגב, דבר שאופייני לכל העונות האחרונות של החלוץ) ורועי זיקרי, שנכנס במקומו, היה נמרץ מאוד אבל גם לא מרוכז מספיק ליד השער. בהמשך יצאו ניב ברקוביץ' וג'ימי אלכסיס ובמקומם נכנסו ירדן כהן ומוחמד באדיר. שטיין ואיצרין הוחלפו גם הם הדקה ה-80 לטובת עוז פרץ ודרור ניר.

 

הפועל לא הציגה משחק יוצא דופן, אבל עשתה בדיוק את המוטל עליה כשלקחה שלוש נקודות ואף שמרה על שער נקי לראשונה זה שלושה משחקים. עידן שמש כבש זה משחק שלישי ברציפות, שטיין כבש את השני שלו העונה ונראה מצוין. מי שבלטו מעל כולם היו מתן פלג במשחק מרשים וחף מטעויות ומתן גושה, שהועדף על ואתורי, והציג משחק שקט ומצוין. עידו דוידוב ממשיך להציג יכולת טובה גם הוא. נכון למחזור ה-9, במאזנה של הפועל 16 נקודות, שהוא הכי טוב שלה ב-6 העונות האחרונות. היות וגם יריבותיה לצמרת ניצחו, הפועל נותרת במקום ה-4 בטבלה, במרחק של נקודה אחת בלבד מעכו ויפו, שבמקומות 2-3.

בשישי הבא תצא הפועל לאצטדיון בלוד ותפגוש את רמת השרון, שעוד תשחק לפני כן בסיבוב ז' של גביע המדינה. הפועל, כזכור, העפילה אוטומטית לסיבוב ח' ותקבל מנוחה. ניצחון נוסף ושלישי ברציפות יקבע את מיקומה של הפועל בצמרת הגבוהה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר