מנור סולומון. צילום: זאב שטרן
מנור סולומון. צילום: זאב שטרן

מנור סולומון הוא כישרון של פעם בדור

סולומון עשוי מחומר מיוחד, אבל חייב להתעלם מרעשי הרקע ולדבר רק במגרש

פורסם בתאריך: 19.10.17 13:32

1 שחקן כמו מנור סולומון צומח פעם בדור. הכישרון שלו הוא מצרך נדיר, בטח לליגה הבינונית שלנו, ובהחלט יכול להביא אותו למועדונים הגדולים ביותר באירופה – וגם בהם אני משוכנע שיוכל לבוא לידי ביטוי. יחד עם זאת, הטאלנט והסובבים אותו חייבים להנמיך להבות בכל הקשור לפסטיבל המתנהל סביבו ועלול להזיק לו. מנור עשוי מחומר מיוחד, אבל למרות שהדבר לא פשוט בגילו הצעיר, הוא חייב להתעלם מרעשי הרקע, להמשיך לעבוד קשה ולדבר אך ורק במגרש. כל נגיעה שלו בכדור היא שואו טיים ואני בטוח שעוד נהנה ממנו הרבה העונה.

2 מכבי ידועה כמועדון שגידל לא מעט כישרונות שהפכו לשחקני כדורגל מצוינים. טל בן חיים, עומר דמארי ועומר גולן הם רק דוגמאות. למרות הכיף הגדול לראות אותם צומחים ומצליחים, כל אחד בזמנו, הגיע הזמן לשנות פאזה ולהזכיר שעם כל הכבוד לשמות הגדולים הללו הם לא הביאו תואר משמעותי למועדון (עזבו אתכם מגביע הטוטו). הגיע הזמן שיתחילו ללמד את דור העתיד לא רק לשאוף להגיע לבוגרים אלא גם לזכות בתואר במקום לספר אחרי דקה וחצי על רצון לשדרוג כלכלי וזכיות במקומות אחרים. אם ישנו את תפיסת העולם, מה אתם יודעים, אולי פעם היא עוד תתגלגל לכר הדשא.

3 הניצחון על מכבי חיפה כבר היה בכיס וברח לנו מבין האצבעות. כשמשחקים עם חלוץ מטרה המשחק נראה אחרת לגמרי ואת החלודה של גרגורי טאדה היה צריך להסיר כבר נגד סכנין ונתניה. למרות השטויות שהובילו לאדום מדובר בחלוץ מצוין עם כוח פריצה אדיר, ונפלא לראות שגם מנור סולומון ולידור כהן פורחים לצדו. מצד שני, החוליה האחורית ממשיכה להיות עקב אכילס של הקבוצה וזקוקה נואשות ליציבות. אחרי שצילם להנאתו את שער השוויון של רועי קהת, לא יזיק גם לצחי גיגי להתאוורר על הספסל. עם יותר מדי שערים באשמתו, יוסי גינזבורג הצעיר בהחלט ראוי לקבל את ההזדמנות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר