מפגש תושבי אם המושבות בנושא הריחות
מפגש תושבי אם המושבות בנושא הריחות

באם המושבות יפגינו נגד מפגעי הריחות

דווקא על רקע פגישות בין נציגי התושבים עם גורמים בעירייה בנושא הריחות, יצאה היום הודעה שקוראת לציבור לבוא ולהפגין. "תושבי שכונת אם המושבות רוצים לנשום אוויר נקי. על הזכות הבסיסית הזו אנו נלחם בכל הכוח, מול כל הגורמים, ללא פשרות", הם כותבים

פורסם בתאריך: 29.10.17 15:29

תושבי שכונת אם המושבות צפויים להפגין ביום שישי הקרוב נגד מפגעי הריחות הפוקדים את השכונה בשבועות האחרונים. ההפגנה מתוכננת לשעה 10:00 בצומת הרחובות ראשון לציון וגיסין, סמוך לסופר "חצי חינם". ההפגנה מתקיימת דווקא על רקע שני מפגשים שקיימו לאחרונה נציגי התושבים עם נציגי העירייה והאגף לאיכות הסביבה העירוני.

"תגיעו ותראו כי הבריאות של הילדים שלנו חשובים", נכתב בהודעה שהוציאו מארגני ההפגנה, "תושבי שכונת אם המושבות רוצים לנשום אוויר נקי. על הזכות הבסיסית הזו אנו נלחם בכל הכוח, מול כל הגורמים, ללא פשרות. עם הבריאות שלנו ושל ילדנו אף אחד לא ישחק ולא נאפשר להפוך את השכונה המדהימה שלנו לסניף של רמת חובב. נוכחותכם היא משמעותית וקריטית להמשך המאבק. תגיעו עם שלטים, עם מסרים ועם האמונה שאותנו אף אחד לא יכופף ולא ינפנף. יחד- 40,000 תושבים, אנו יכולים להוביל לשינוי ולסלק את המפעלים המסרטנים מקרבתנו. הכוח בידינו ולא ניתן לאף אחד להמשיך ולהרעיל אותנו".

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו בעירייה כי מפגעי הריחות הם ככל הנראה אזוריים, ולפי כל הבדיקות שביצעו לא מגיעים מאזור התעשייה סגולה. בשבוע שעבר סוכם על הקמת צוות סיור מיוחד של האגף לאיכות הסביבה בנוגע לתלונות על הריחות והוקם גם פורום היגוי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר