אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE1
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE1

למה מחיר חוגי הגלגיליות במתנ"ס נפלאות נמוך מיתר המתנ"סים?

השבוע נודע כי עלות חוגי הגלגיליות במתנ"ס נמוכה ב-35 שקלים. במקפ"ת אומרים: "מדובר בטעות, המחיר יעודכן". אחת האמהות: "הם עובדים בשיטת מצליח"

פורסם בתאריך: 5.11.17 17:16

לפני כשנה, התלוננו הורים על כך שמחירי החוגים במתנ"סים ברחבי העיר אינם זהים אף שמדובר באותו החוגים. בזמנו ציינו במקפ"ת, שמדובר בטעות וכי מחירי החוגים אחידים. והנה, שוב עולות תלונות דומות. השבוע התפרסם בפייסבוק כי עלות חוגי הגלגליות במתנ"ס "נפלאות" נמוכה ב-35 שקלים לעומת מתנס"ים אחרים, רק 190 שקל לחוג בשבוע לעומת 225 ביתר המתנ"סים בעיר. הפרש של 35 שקלים בחודש.

"הבן שלי ביקש להירשם לחוג רולרבליידס והוקי במתנ"ס הדר המושבות, התקשרתי לברר פרטים ולגבי סכום ואמרו לי שזה 225 שקלים לחודש, שאלתי את המורה איך נקבע המחיר, הוא הסביר לי שהוא בסך הכול מדריך ומי שקובע את הסכום הם מקפ"ת ודקה לפני שנרשמתי. אני רואה פרסום של החוג במתנ"ס 'נפלאות' ששם החוג נמוך בצורה משמעותית וזה מאוד מכעיס".

אם אחרת מוסיפה: "במקפ"ת טוענים שזו טעות, אבל למה אנחנו ההורים צריכים להתחיל לעשות השוואות בין המתנ"סים? אם אותה אמא לא הייתה שמה לב שהמחיר שם נמוך יותר, היינו משלמים את הסכום הגבוה ואף אחד לא היה מעדכן אותנו שיש טעות". לדבריה המחיר באתר בהדר המושבות עדיין מופיע בסכום הראשוני של 225 שקלים וטרם עודכן. "מדובר לדעתי בשיטת מצליח ואם אף אחד לא עולה על הטעות הם מרווחים".

מנכ"לית מקפ"ת, לאה כץ, מסרה בתגובה: "השנה מקפ"ת בנתה מחירון אחיד למחירי החוגים לכלל המרכזים. לצערי נפלה טעות במחיר חוג ההוקי בהדר המושבות והמחיר יעודכן . מיותר לציין כי ההורים יזוכו רטרואקטיבית מתחילת השנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר