ניתוחי פנים עושים רק אצל המקצועיים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage
ניתוחי פנים עושים רק אצל המקצועיים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage

צעירים לנצח

תחום האסתטיקה צבר תאוצה בעקבות הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים שמביאים לתוצאות מצוינות ללא הצורך בהתערבות כירורגית. גם למדיה החברתית צד בעניין החשיפה לטרנדים ולמראה מפולטר וחף מקמטים. למה עלינו לשים לב בבחירת מרפאה להשגת מראה זוהר, צעיר ורענן. כל הפרטים לפניכם

פורסם בתאריך: 9.3.22 16:39

כולנו רוצים להיראות צעירים, בעלי עור חיוני, זוהר ובריא, שגם שומר על המראה הטבעי ולטווח הארוך.

ממחקר שפורסם בינואר האחרון עולה כי בשנת 2020 שוק ההזרקות האסתטיות העולמי גלגל 13.4 מיליארד דולר. על פי התחזית בשנת 2021 יגלגל שוק ההזרקות כ־15.3 מיליארד דולר, והצפי הוא שעד שנת 2028 המספרים יגיעו ל־27.7 מיליארד דולר. לצד ההזרקות וחומרי המילוי השונים התפתחו טכנולוגיות חדישות וטיפולים קוסמטיים המשתלבים בעיצוב ופיסול הגוף והפנים. מי שמתחיל בתהליך מגלה שזו התמכרות, התחלנו במצח, משם ללחיים, שקעי העיניים, הקמטוטים בצד הפה וכל סנטימטר שמעיד על כי עברנו דבר או שניים בחיים.

עידן הרשתות החברתיות העלה גם הוא את קרנם של הטיפולים האסתטיים והביקוש לפרוצדורות אסתטיות עולה.

הרשתות החברתיות והפילטרים המשונים גורמים לנו לרצות להיראות כמו בתמונות עם שפתיים עבות – הטרנד העכשווי או עצמות לחיים מתוחות. זו כבר מזמן לא שאלה של גיל מכיוון שגם בגיל 15 מגיעות נערות למילוי שפתיים, ניתוחי אף או אוזניים, בגיל 18 מתחילים עם ניתוחי החזה והשמיים הם כבר לא הגבול.

מה כדאי לבחון לפני שבוחרים במרפאה כזאת או אחרת?

בעניין ההזרקות עלינו לזכור, כי למרות שנראה שמדובר במשהו קליל ולא פולשני במיוחד, חשוב שיתבצע על ידי רופא מומחה.

התחום פרוץ, מסתובבים בשוק חומרים בטווח מחירים עצום, לכן, חשוב לבדוק את איכות החומרים בהם משתמש הרופא, את בטיחותם, אישורים מטעם משרד הבריאות או ה-FDA האמריקאי.

חשוב לבצע תיאום ציפיות, שהרי לא נוכל לחזור למראה שהיינו בו לפני 2 עשורים. יש מרפאות אשר מבצעות הדמיה בתלת ממד כדי שהמטופל יידע לקראת מה הוא הולך. כדאי להיות ערוכים לתוצאה הסופית, לבדוק כמה זמן התוצאה תחזיק מעמד וכל כמה זמן יש לחדש את הטיפול אותו ביצענו.

בנוסף, כדאי לפרט בפגישה הראשונה כל מה שחשוב בקשר למצב הבריאותי, תרופות שנוטלים באופן קבוע, רגישויות לחומרים וכדומה. אגב, ישנם מצבים רפואיים שלא מאפשרים טיפולי הזרקות, כדוגמת מחלות אוטואימוניות, טיפולי כימותרפיה או כאשר עושים שימוש במדללי דם.

אם נתקלתם באיש מקצוע שיעשה כל מה שאתם רוצים, ותרו על שירותיו. רופא טוב יודע להמליץ על תוכנית מדויקת בהתאמה אישית למבנה הפנים ומרקם העור וללא נפח מוגזם.

איש המקצוע צריך לתכנן עבורכם טיפול שישמור על המראה הטבעי. וטיפ קטן לאוהבי הטרנדים, לא משחקים עם הפנים, הם המראה שלנו. לכן, העדיפו מראה פרופורציונלי לפנים וזכרו כי אין דרך חזרה.

מומלץ לבחון יותר ממקום אחד, להשוות בין הצעות המחיר וללכת על פי תחושת הבטן למקום שנוסך בכם הכי הרבה ביטחון.

כוחות משולבים

אם בעבר שיתוף פעולה בין קוסמטיקה ובין הרפואה האסתטית נתפס כחריג, הרי שהיום הטיפולים המשולבים הולכים ומתרחבים. במכוני אסתטיקה רבים יושבות קוסמטיקאיות מנוסות שמעניקות טיפולים בטכנולוגיות שונות להצערת העור, טיפול בפיגמנטציה, אקנה לצעירים ועוד.

לרב מדובר בטיפולים שמשלימים אחד את השני ומסייעים למקסם את הפוטנציאל. מעבר לכך, אלה טיפולים שנעשים במקום אחד ומונעים מהלקוחות מעבר מאיש מקצוע אחד לשני. הקוסמטיקאיות מטפלות בשכבות העור הרדודות יותר ואילו הרופאים מטפלים בשכבות העור העמוקות יותר.

אמנם השמות נשמעים מפוצצים, ריג'וביניישן, אנטיאייג'ינג, גלי רדיו, אולטרסאונד או לייזר, לכן, חשוב לבדוק מהן האיכויות בכל טיפול ולהקפיד לקבל את התמורה ההולמת ביותר, במקום שמספק סל שירותים הוליסטי תחת קורת גג אחת.

הטיפולים המבוצעים היום הדרגתיים, מאטים את הזדקנות העור ואף מונעים הופעת קמטים לטווח ארוך

לא לנשים בלבד

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית עולה כי שלושת הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בשנת 2019 הם הגדלת חזה, שאיבת שומן וניתוח אף.

בשנים האחרונות, ניכרת עלייה דרמטית בביקוש גם בקרב גברים. המגמה הגברית מתחזקת בעיקר בניתוחי אף בקרב צעירים ובהרמת עפעפיים ושאיבת שומן בקרב מבוגרים.

גם לקורונה השפעה על אופי הניתוחים והטיפולים אותם אנו מבקשים לבצע. המסכה שהסתירה חצי פנים תחתון הובילה לעלייה בביקוש לניתוח הצמדת אוזניים, אותו ניתן לבצע כבר מגיל 6 ולניתוחי אף. בתחום הטיפולים האסתטיים חלה עלייה בטיפול בשקעי העיניים ובהזרקות המצח. יחד עם הסרת המסכה אנו עדים לעלייה חדה בביקושים לכלל הטיפולים האסתטיים כפיצוי על הזמן האבוד.


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר