חוגגים באוטו בר פתח תקוה. צילום יח"צ
חוגגים באוטו בר פתח תקוה. צילום יח"צ

בא לכם בכל זאת לצאת מהבית? קבלו את אירועי הסופש בפתח תקוה

סוער וגשום בחוץ, אבל עבור מי שלא יכול להישאר בבית אספנו כמה אירועים שווים

פורסם בתאריך: 5.1.18 07:24

 

# לא הספקתם לחגוג סילבסטר? באוטו בר מזמינים אתכם למסיבת צהריים היום, שישי, בשעה 13:00, עם מסלולי אלכוהול מפנקים מיוחדים ותפאורה מושקעת במיוחדת. למה? כי נשאר להם המון קונפטי ובלונים ממסיבת סיום השנה שהייתה ביום ראשון.

# בג'ופלין בר בפתח תקווה רוצים לפנק אתכם ומזמינים אתכם לשישי חברים, ליין חזק בו אתם מגיעים ליהנות מבירה קרה, חברים טובים ומוזיקה איכותית. אז מה הפינוק? כנסו לעמוד של הג'ופלין בפייסבוק, תייגו את החבר/ה שקר להם לצאת בשישי ואולי אתם והם תהיו ברי המזל שיתחממו עם צ'ייסר ראשון און דה האוס.

# ב- CASA 61 רוצים שתסגרו שבוע בכיף ומזמינים אתכם למסיבה הערב, שישי, עם די.ג'י אורן כהן שירים את הקהל עם שלל להיטי מיינסטרים מגניבים. המלצה שלנו, תגיעו יפים ועם נהג תורן, כי יש צלמים ובכל סופ"ש עולה גלריה עם תמונות מפלילות של מה שעוללתם במסיבה.

# תרבות: היום ב-11.00 שחרית מוסיקלית, דמויות רומנטיות לפסנתר עם אלמוג סגל, בבית שפירא.

# כדורגל: היום, שישי, ב-14:00 באצטדיון המושבה, תפגוש מכבי פתח תקוה משוכה לא פשוטה בכלל בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשתארח את מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, בניסיון לעלות לשמינית הגמר במפעל.

# חוזרים אל הבר ואל חיי הלילה: במוצ"ש בשעה 20:30 יגיע הזמר והיוצר נועם מיכאל אל הגולה בפתח תקווה למופע חורף מחמם במיוחד בשיתוף אורחים מיוחדים, כחלק מסיבוב ההופעות שלו לאלבום הבכורה, 'בין אדם לאדם', שיצא בשנה האחרונה. מה מחכה לכם? חוויה של מוזיקה ישראלית מיוחדת באווירה ואנרגיה כיפיות לצד שירים בביצוע מרגש ומדויק.

 

# עוד לפני כן, ב-11:00 בבוקר תתקיים שבת תרבות, עם העיתונאי איתן דנציג בהשתתפות עמירם לוין, הטייל עידן צ'רני והשחקנית נאורה מתוקה גן אל, באולם שרת.

# היכל התרבות יארח את ההצגה הקומה השלישית, של תיאטרון בית ליסין, במוצש ב-20:30.

# עוד במוצש בהיכל: פתיחת תערוכה בגלריית ההיכל, 20:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר