עידן עמדי. צילום פטריק סבג
עידן עמדי. צילום פטריק סבג

הופעה, סיור וליינים לוהטים: קבלו את אירועי הסופש בפתח תקוה

המחלקה לשימור אתרים לוקחת אתכם לסיור ברחובות העיר, עידן עמדי עולה על הבמה בהיכל. סופש שמח פתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.1.18 09:30

מה אתם עושים בסופש? אספנו עבורכם כמה אירועים קרוב לבית ומשחק כדורגל אחד בצפון.

# שישי בבוקר בהיכל התרבות: אריק דוידוב, קסם המיתרים במופע וירטואוזי. דוידוב והלהקה יארחו את נגן הגיטרה יואל חסון ואת רקדנית הפלמנקו שלומית ויסמן. שישי, 10:00, היכל התרבות.

 

# מה זה באוהאוס? סיור של המחלקה לשימור אתרים ברחובות ההסתדרות, חפץ חיים, מונטיפיורי, חובבי ציון ועוד. נפגשים ברחבת העירייה, שבת, 10:00. חינם.

 

# הופעה. עידן עמדי עם מיטב הלהיטים מארבעת אלבומיו. מוצאי שבת, 20:45, היכל התרבות.

 

# ברים: אתם מוזמנים ביום שישי בשעה 23:00, לג'סיקה בפתח תקוה, לקאנטה הכי נהדרת במזרח התיכון, שמתקיימת זו הפעם ה־78!!! המסיבה (תחת הליין של אופסי טונס), כוללת את הליין אפ הכי שווה במדינה, DJ BLISS,  Astral Projection, Basstards ועוד, שירקידו את הקהל לצלילי להיטי הטראנס והטכנו הכי חדישים ומקפיצים. הכניסה ח-י-נ-ם למין הנשי עד חצות.

 

 # בג'ופלין קוראים לכם לבוא לבירה טובה עם חברים, מוזיקה טובה ואווירה נהדרת. בואו לרקוד לצלילי הלהיטים של די.ג'י AMITHIGH החל מהשעה 22:00.

 

 

# ליין ה- SHABLACK  מחכה לכם בדרינק פוינט בפתח תקווה עם שלל להיטי מוזיקה שחורה והיפ הופ בניצוחו של די.ג'י לירן לוי ואווירה מטורפת. שבת, החל מהשעה 22:00.

 

# כדורגל: ביום שבת (18:00, עכו) תתארח מכבי פתח תקוה אצל בני סכנין, בניסיון להשיג ניצחון שני ברציפות שירחיק אותה מהתחתית. כעת מדורגת מכבי במקום ה-10 עם 19 נקודות, בעוד שסכנין שביעית עם 22 נקודות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר