עזרא אבידן ולהקת מפרשים. צילום קרן איזנברגר
עזרא אבידן ולהקת מפרשים. צילום קרן איזנברגר

כוכב מקומי: אבידן עזרא, זמר ויוצר שאת הלהקה הראשונה שלו הקים בתיכון בן גוריון

החלום של אבידן עזרא הוא שאנשים ישירו שירים בעברית

פורסם בתאריך: 18.1.18 12:17

מי: אבידן עזרא, זמר ויוצר בן 29, סולן להקת 'מפרשים', יליד פתח תקוה, למד בתיכון בן גוריון ושם הקים את הלהקה הראשונה שלו. "בתקופת הצבא ולאחריה התחלתי לעבוד על חומרים מקצועיים עם מפיקים והבנתי שהמוזיקה זה הייעוד שלי בחיים", הוא מספר. "אחרי הצבא, החלטתי לקחת את זה שלב אחד קדימה והקמתי את להקת 'מפרשים' ובלהקה אנחנו מנגנים את השירים שאני כותב ומלחין בעיבודים חיים. רוק עכשווי, ישראלי כמו שלא היה פה 20 שנה, מוזיקה בעברית ולא באנגלית כמו שכולם עושים". עזרא מסביר שהוא החליט לעשות את הדרך הישנה והטובה ובמשך ארבע שנים הוא והלהקה חרשו את הארץ מהצפון ועד הדרום להופעות. "הגענו לכל מועדון ולכל חור, על מנת שלפני שהאלבום שלנו ייצא, אנשים יכירו את המוזיקה שלי", הוא מסביר. בעוד חודשיים ייצא אלבום הבכורה שלו 'משחק של ילדים' ובימים הקרובים יוצא הסינגל 'לאט לאט' שיהיה מלווה בקליפ "אנחנו מאוד מתרגשים מכך וכבר מחכים שזה ייצא", הוא אומר ומוסיף שהוא מאוד מחובר לפתח תקוה והופיע בעיר מספר פעמים.

השיא: "אמנם אני עובד הרבה זמן, אבל אני עדיין בתחילת הדרך ורגע השיא הוא כל פעם שקורה לי משהו מרגש, כמו למשל שבסוף ההופעה אנשים מתבקשים להצטלם איתנו, שמתקשרים להזמין אותנו להיות להקת חימום, שאנחנו מופיעים ביום הסטודנט בתל אביב. אני צובר את רגעי השיא ויהיו עוד".
החלום: "החלום שלי שהמוזיקה שלי תגיע לכמה שיותר אנשים, שתרגש כמה שיותר אנשים ושהמוזיקה שלי ושהשירים יהיו מוכרים. החלום הנוסף הוא שאנשים יחזרו ללכת להופעות וישירו שירים בעברית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר