ג'ופלין. צילום ירדן יוסף לוי
ג'ופלין. צילום ירדן יוסף לוי

סופש בפתח תקוה: נפרדים מהג'ופלין, מסיבת צהרים וכדורגל

במוצש יתקיים בהיכל התרבות אירוע לציון יום השואה הבינלאומי: טקס ממלכתי וההצגה "הניצחון הסופי"

פורסם בתאריך: 26.1.18 09:07

רגע לפני חגיגות העשור לקיומו, סוגר בר הג'ופלין בפתח תקוה את שעריו, במסיבת שישי אחרונה בהחלט שתתקיים בשישי הקרוב.  בפרסום של מסיבת הסגירה, כתבו הבעלים גל נגאל ואון ראם: "אנחנו מזמינים אתכם לערב סגירה של הג'ופלין בר, המקום המושלם ביקום. איך מסכמים 9 שנים??? 9 שנים של משפחה, של התחלות, של אושר. 9 שנים של ערבי קיץ מושלמים, לילות חורף גשומים, של מסיבות, של שכרות אינסופית. 9 שנים של הופעות, מוזיקה מצוינת, של התחלות חדשות. איך נסכם 9 שנים של צחוק שלא נגמר, של ימי הולדת בלתי פוסקים לגבי, של ציצים, של מאות עובדים ואלפי לקוחות שהתערבבו להם במהלך השנים, של משפחה. הג'ופלין, הבית של כולנו, סוגר את שעריו ומזמין אתכם לערב אחרון שכולו אהבה. איך מסכמים 9 שנים למקום שהכיל אותנו ואתכם, שנתן לנו את האפשרות להכיר, לאהוב, להתאהב, לצחוק ובעיקר – להרגיש בנוח. אתם מוזמנים להעלות כאן את תמונת הג'ופלין המשוגעת שלכם, את הסיפור שהכי זכור לכם או כל דבר אחר, כי אנחנו, פשוט לא מצליחים לסכם. אז בלב שלם ואהבה ענקית, תבואו לסכם איתנו תקופה מדהימה למקום שהיה חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. המקום שבנה אותה, שינה אותנו ויצר מאיתנו אנשים אחרים. בפעם האחרונה, אוהבים המון, צוות הג'ופלין!

גל נגאל, ככה פתאום?
"כן. אנחנו כמעט עשר שנים קיימים. חגגנו 9 שנים ועוד מעט זה עשר שנים. התעייפנו והגיע הזמן לסגור. ביום שישי זו מסיבת הסיום של המקום.יש לנו עוד מקום אחד ביהוד, האנדמן, אבל אנחנו בודקים את האפשרויות. כרגע אנחנו פתחנו תוכנה שקשורה לעולם המסעדנות, ואחרי שנתיים פיתוח אני עתיד להשקיע את הזמן שלי במכירה של התוכנה. חוץ מזה שיש כל מיני הצעות של השולחן ואולי גם נפתח מקום נוסף בפתח תקוה. שום דבר לא סגור. אנחנו עדיין לא מוכרים אותו אלא רק סוגרים אותו בסוף החודש. כרגע יש לנו משא ומתן לגבי מכירה אבל שום דבר לא סגור עדין".

ג'ופלין בר. צילום זאב שטרן

ג'ופלין בר. צילום זאב שטרן

די ג'י שגיב שעבלי בג'ופלין בר. צילום ירדן יוסף לוי

די ג'י שגיב שעבלי בג'ופלין בר. צילום ירדן יוסף לוי

איך מרגישים עם זה?
"זה אחד הרגעים הכי קשים בחיים שלי, זאת האמת. אני הכרתי את אשתי שם, היא עבדה במקום ארבע שנים. עשר שנים זה יפה. זה כאב לב גדול, אני רגיל להגיע למקום, זה מקום שבנה אותי וליווה אותי בכל החלקים הכי משמעותיים בחיים שלי. אנשים הגיבו בהלם.  החלטנו לסגור וזהו. עושים את זה. זה היה באוויר הרבה זמן והחלטנו פשוט לעשות את הצעד ולסגור".
עוד אומר נגאל: "אני עדיין לא יודע מה יהיה המקום הבא. קשה לתת את אותו השם אבל אנחנו עדין לא יודעים עדיין מה נעשה. אני לא יודע איך יהיה היום שאחריי כי זה יקרה רק בסוף החודש, אבל זה קשה. יום שישי שזה מסיבת סיום וסגירת המקום, זה הולך להיות יום מאוד קשה, גם לי וגם לראם".

בין האירועים הנוספים בסופש הזה יהיה משחק הכדורגל של הפועל (15:00, גרין) שאמורה להתארח אצל הפועל נצרת עילית ומאמנה בעונה שעברה ירון הוכנבוים, כאשר מזג האוויר הסוער עלול לגרום לדחיית המשחק (עדכונים באתר). הקבוצה של דני גולן, שניצחה את רמת השרון במחזור האחרון, תקווה להשיג ניצחון כדי לפחות לתפוס מקום בין שמונה הראשונות ולהימנע מסיום עונה מביך בפלייאוף התחתון. מהרכב הפועל יחסרו נס זמיר ודניאל כהן הפצועים. אדריאן רוצ'ט עזב את הקבוצה במהלך השבוע ועבר להפועל אשקלון.

# מסיבת וויקנד מטורפת מחכה לכם ב- CASA 61 תחת הסלוגן Light The Weekend. מה בתפריט? ביום שישי ה־26.1 יעלה ויבוא די.ג'י אורן כהן שירקיד את הקהל עם להיטי מיינסטרים והיפ הופ. במוצ"ש ירקיד אתכם באותו המקום, די.ג'י סער לגזיאל. תגיעו יפים.

# קוראים לזה מסיבת Electro Horef וזה קורה בשבת בצהרים, בשעה 14:00 בדרינק פוינט פתח תקווה, עם די.ג'י אסי קוז'אק (החתול והכלב) ואיתי הרפז, הידועים בתור שניים שלא אוהבים לראות אנשים עומדים. הכניסה חופשית.

# שיח גלריה עם האומן גיא גולדשטיין ופרופסור שמעון לוי, לרגל פתיחת התערוכה ״פעם אחת, פעמה, שנייה״. שבת, 12:00, מוזיאון פתח תקוה לאמנות.

היכל התרבות צילום זאב שטרן

היכל התרבות צילום זאב שטרן

# האירוע החשוב ביותר במוצש יתקיים בהיכל התרבות לציון יום השואה הבינלאומי: טקס ממלכתי וההצגה "הניצחון הסופי". מוצאי שבת, 19:30, היכל התרבות.

 

 

 

# ובחזרה לכדורגל: מכבי פתח תקוה תנסה להמשיך את התקופה הטובה שלה כשתתארח בשבת (18:15, סמי עופר) אצל מכבי חיפה, שמגיעה מעודדת אחרי ה-0:3 בשמינית גמר גביע המדינה על מכבי תל אביב. ניצחון של הירוקים על הקבוצה של שרון מימר יוביל לחילופי מקומות בין הקבוצות בטבלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר