אברהם טל. צילום מוטי מילרודאברהם טל. צילום מוטי מילרוד
אברהם טל. צילום מוטי מילרוד

שלג, בניון, אברהם טל ומסיבות: מה עושים בסופ"ש בפתח תקוה

וזה לא הכל: יש גם סיור, פתיחת תערוכות בהיכל התרבות, הופעה של יונינה ועוד. תיהנו

פורסם בתאריך: 9.2.18 07:45

כרגיל, ריכזנו עבורכם את מיטב האירועים שיהיו בפתח תקוה בסופש. תיהנו

# היום, יום שישי ה־9.2, יתקיים בפעם הרביעית בפתח תקוה אירוע "שלג על עירי". ערימות שלג יובאו מהחרמון במשאיות מיוחדות לשמונה אתרים בעיר. הפעילות תתקיים בין השעות 15:00-12:00. בחלק מהאתרים יהיו שני מתחמים נפרדים, אחד מהם לפעוטות. פעילות "שלג על עירי" היא בהפקת אגף אירועים בראשות חבר המועצה רון כץ ובניהולה של אלה איגלר.
שמונת המתחמים:
מתנ"ס אחדות – רח' שפרינצק 39.
חניון מתנ"ס עולמות – שולזינגר 10.
חניון מתנ"ס רמת ורבר – הפורצים 18.
חניון בית ספר פאול קור – רבקה גרובר 6.
חניון מתנ"ס עמישב – קהילת שיקאגו 1 – מותאם גם לציבור הדתי.
חניון בריכת הספורטן – דנקנר 1.
חניון העירייה – חיים עוזר.
מתנ"ס תקומה החדש (רחוב רמת הגולן 4).
החניונים יסגרו מיום חמישי 8.2.18 בשעה 22:00 ועד ליום ראשון 11.2.18 בשעה 7:00 בבוקר.

# "ארכיאולוגיה, טבע, נופים והתיישבות". סיור של המחלקה לשימור אתרים, עתיקות, תצפיות, פריחה וסקירת ישובים בהר אפרים. שישי בשעה 9:00, נפגשים בחניון חזי בישוב נירית.

דני גולן. צילום: זאב שטרן

# כדורגל: אחרי שקיבלו את משכורות דצמבר באיחור של קרוב לחודש, יפגשו דני גולן ושחקני הפועל היום, שישי (15:00, עפולה) את הפועל חדרה. הכחולים נמצאים בתקופה רעה גם על הדשא, כאשר הפער מהמקום שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א' עומד טרם המחזור על ארבע נקודות בלבד.

# בג'סיקה חוגגים הערב, שישי את המסיבה ה־82 של ליין הקנטה, ולבליינים מחכה קרנבל מוזיקלי וליין אפ שיגרום לכם לרקד עד אור הבוקר. מי ברשימה? מיטב ה־די.ג'י המובילים בתחום, כולל Rocky Tilbor , Mystery Sense, Future People, , Libra, Mystic ו – Jadu שיתנו לכם בראש. החל מהשעה 22:00.

# ב־CASA 61 ממשיכים להפתיע, והפעם עם CASA LAND , מסיבת שבת בתהרים עם סאונד מדויק, תפאורה מוקפדת, תאורה ופירוטכניקה מתקדמת וגם ליינ אפ מנצח שייתן לכם בראש. מי ברשימה? RISING DUST, הלוא הם עמי וג'ון, צמד המוכשרים שכבש את העולם ומגיע למקום לסט לייב מחשמל ובועט, היוצר הוותיק RITMO(דובי דגן) עם סגנון מוזיקה שייכנס לכם לוורידים, MAJOR 7 עם סט בועט וגם POLAR ENERGY הלוא הוא רן עוז, שיוצר כבר 6 שנים מוזיקה פסיכודלית שנכנסת לנשמה וחן דקל עם נגיעות אלקטרוניות. מתחילים בשעה 15:00.

# שיח גלריה מיוחד עם האומנית טלי נבון והאוצרת אירנה גורדון לרגל השקת קטלוג לתערוכה ״ארכיון של הרגע״. שבת, 12:00, מוזיאון פתח תקוה לאומנות.

יוסי בניון באימון מכבי אתמול. צילום: זאב שטרן

# בחזרה לכדורגל: מכבי תנסה להמשיך ביום שבת (18:00, המושבה) את טירוף יוסי בניון כש"תתארח" למשחק חוץ באצטדיונה הביתי מול בני יהודה. אם שרון מימר ושחקניו עוד חולמים על כרטיס לפלייאוף העליון, הם יהיו חייבים לנצח את הזהובים המדורגים במקום השישי, מרחק שש נקודות ממכבי.

# אברהם טל יופיע במוצ"ש עם המופע הלילות של החורף הזה, 21:00, היכל התרבות.

 

#פתיחת תערוכות בגלריית ההיכל, שבת, 20:00, היכל התרבות.

יונינה. צילום כפיר זיו

יונינה. צילום כפיר זיו

# הצמד המוזיקלי יונינה (יוני ונינה טוקייר), זוג נשוי בחיים, מגיעים במוצ"ש לגולה בפתח תקוה במסגרת סיבוב ההופעות בו הם משיקים את אלבום הבכורה שלהם, אמת פשוטה ומארחים את הרכב עלמא – אברהם מוסקל, רעיה מוסקל ואליאב אובל-נאמן. מתחילים ב־20:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר