מצד שמאל עו"ד דורון ב.לוינסון (עם השפם, רה"ע, עוזי דיין, בני משפחה וחברים של שושנה דמארי ומשפחתה.צילום לשכת דוברות העירייה
מצד שמאל עו"ד דורון ב.לוינסון (עם השפם, רה"ע, עוזי דיין, בני משפחה וחברים של שושנה דמארי ומשפחתה.צילום לשכת דוברות העירייה

האודיטוריום בתיכון ברנר נקרא ע"ש שושנה דמארי

באודיטוריום 349 מקומות, הוא ישמש את בית הספר וכאולם תרבות לתושבי שכונת עין גנים

פורסם בתאריך: 9.2.18 07:46

בטקס מיוחד שנערך ביום רביעי נקרא האודיטוריום בתיכון שש שנתי ברנר – פיינשטיין על שם שושנה דמארי, מלכת הזמר העברי, שהלכה לעולמה לפני 12 שנה. בטקס לקחו חלק אחייניתה של דמרי נוגה בושמי ובעלה עו"ד דורון ב. לוינסון שליווה את שושנה דמארי במשך שנים והיה איש סודה; ראש העירייה איציק ברוורמן; סגנית ראש העירייה אורנה דוידאי; חברי מועצת העיר; יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין; טוביה סולמי מנהל בית יהודי תימן; אורית מסינגר סגנית מנהלת תיכון ברנר; אנשי המקצוע שליוו את הפרויקט, נציגי החברה למשק וכלכלה, אנשי מינהל הנדסה, אנשי חינוך, אורחים ותושבים.

אולם התרבות השש שנתי ברנר פיינשטיין ייקרא ע"ש כלת פרס ישראל שושנה דמארי

אולם התרבות

האודיטוריום נפתח לתלמידים בתחילת שנת הלימודים. הוא מכיל 349 כסאות. בנוסף לשימושיו הבית ספריים ישמש גם כאולם תרבות לתושבי השכונה והעיר. ראש העירייה ברוורמן אמר כי שושנה דמארי הייתה אחת הזמרות הגדולות שקמו להן בישראל. "יש לנו הכבוד לחנוך בפתח תקוה את אולם התרבות על שם שושנה דמארי, בתיכון ברנר, בשכונת עין גנים, אולם תרבות שישמש את תלמידי בית הספר ותושבי הסביבה כולה", אמר, "אולם תרבות שיהווה אבן שואבת לאירועי תרבות ופנאי, העשרה ולימוד. שושנה דמארי הייתה אישיות ססגונית ויוצאת דופן בנוף הישראלי של שנות החמישים והשישים. אי אפשר היה להתעלם מנוכחותה ובוודאי שלא מהכישרון הגדול ומהקול האדיר, יוצא הדופן באיכותו".

איציק ברוורמן, הרב אדואר, עוזי דיין. צילום לשכת דובר עיריית פתח

איציק ברוורמן, הרב אדואר, עוזי דיין. צילום לשכת דובר עיריית פתח תקוה

 

עוזי דיין אמר: "על מבנים ציבוריים לשמש היום למגוון שימושים, ואך הגיוני זה כי אודיטוריום שנבנה בשטח בית הספר ישמש לצרכי חינוך, תרבות ופנאי וישמש הן את תלמידי בית הספר והן את הקהילה כולה". עו"ד לוינסון שיתף בגעגועיו לשושנה דמארי שהייתה קרובה לו מאוד. הוא סיפר על חוש ההומור שלה, הלב הרחב והקול האדיר הצרוב בזיכרונו. את המזוזה קבע הרב אדואר שכיבד בנוכחותו. הרכב כלי נשיפה מהקונסרבטוריון הנעים את הטקס בקטעי נגינה. אדריכל הפרויקט היה נתי פלדמן, מפקח קובי לוי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר