ליאור הולצר. צילום מאי פרחי
ליאור הולצר. צילום מאי פרחי

כוכב מקומי: ליאור הולצר, זמר ויוצר, בוגר מגמת אמנות בתיכון גולדה

לאלבום הבכורה של ליאור הולצר קוראים "זקנות מדברות ספורט"

פורסם בתאריך: 14.2.18 19:29

מי: במוצאי השבת האחרונה השיק ליאור הולצר, בן ה־24 את אלבום הבכורה שלו, "זקנות מדברות על ספורט", בלבונטין בתל אביב. את האלבום הפיק זיו זק, המילים והלחן הם של הולצר עצמו. עד כה יצאו שלושה סינגלים מהאלבום – "אותה נקודה", "זקנות מדברות על ספורט" ו"לא רוצה להישאר רעב". אלבום הבכורה יצא בלייבל "סוס", מותג מוזיקלי שמאגד יוצרים אלטרנטיביים ישראלים השמים דגש על טקסטים אישיים. "בתיכון למדתי במגמת אומנות בתיכון גולדה ומוזיקה אני עושה מגיל 16", מספר הולצר, "בתיכון הקמתי את הלהקה הראשונה שלי 'פריזמה', שהופענו איתה גם בימי העצמאות בעיר. ולקראת הצבא הלהקה התפרקה ובסיבוב הנוכחי אחד הנגנים מהלהקה המקורית מנגן איתי". במהלך השנה האחרונה הוא הקליט את האלבום, בו 10 שירים של רוק אלטרנטיבי בעברית, בימים אלה הם מקיימים סיבוב הופעות. הוא מציין שכדי להתפרנס הוא עובד כסייע לנער אוטיסט וכברמן.
רגע השיא: "הופעת ההשקה שהייתה בשבת האחרונה ובה אירחנו את המוזיקאים רם אוריון ויובל מנדלסון. מדובר בזוג אומנים שאני מאוד אוהב ומעריך וכמובן התרגשתי מהקהל שהגיע לפרגן והחמיא"

החלום: "להמשיך לנגן וליצור, כמה שיותר אלבומים, שירים והופעות, להגיע לכמה שיותר אוזניים ולבבות, ליצור מוזיקה, מוזיקה ועוד מוזיקה, והלוואי שאוכל להמשיך לעסוק בכך כל חיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר