גילה אלמגור צילום יח"צ
גילה אלמגור צילום יח"צ

גילה אלמגור חוזרת לפתח תקוה

אלמגור, שנולדה בפתח תקוה כגילה אלכסנדרוביץ', מגיעה למוזיאון פתח תקוה לכבוד הקרנת הסרט שאלות אישיות

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:24

השחקנית גילה אלמגור, ובעלה יעקב אגמון, מנהל, מפיק ובמאי תיאטרון, יתארחו ביום ראשון 25.2 במוזיאון פתח תקווה במסגרת סרט 'שאלות אישיות ' שביימה עדי ארבל ואשר מספר על חייהם המשותפים. הריאיון הראשוני התקיים בתוכנית הרדיו של אגמון, בגלי צה"ל, לרגל חגיגות 50 שנה לתוכנית.  בתוכנית 'שאלות אישיות' מארח אגמון כל פעם אדם אחר לשיחה אישית ורגע לפני שהתוכנית יורדת, הוא זימן לאולפן את אשתו גילה אלמגור.

יעקב אגמון. צילום יח"צ

יעקב אגמון. צילום יח"צ

הבמאית עדי ארבל החליטה להפוך את השיחה לסרט דוקו ששודר לראשונה בערוץ 8 בהוט ובראשון יוקרן במוזיאון פתח תקווה לאומנות. הסרט מציע הזדמנות נדירה לראות את הזוג מתראיין על הקריירה שלהם, על חייהם האישים, על אהבתם, על התשוקה שלהם אחד לשנייה ולאמנות. במהלך הסרט הם חולקים כמה מן הסיפורים האינטימיים ביותר שלהם מאחורי הקלעים ומאחורי היחסים שלהם. בסרט הם מספרים את הסיפורים של עצמם, אבל גם את של מדינת ישראל.

אלמגור נולדה בפתח תקוה בשם גילה אלכסנדרוביץ' וגדלה בכפר סבא. ילדותה הייתה קשה: אביה שהיה שוטר במשטרה הבריטית, נרצח בחיפה ארבעה חודשים לפני שנולדה ואמה שגידלה אותה סבלה ממחלת נפש קשה. כשהייתה בת 13 התחתנה אמה בשנית והיא נשלחה לפנימייה בכפר הנוער "הדסים". מקץ שנתיים החליטה להיות עצמאית ועברה לגור בתל אביב, סמוך לתיאטרון הבימה, מאחר כבר מגיל צעירה, חלמה להיות שחקנית.

25.2.18 בשעה 20:00 במוזיאון פתח תקוה לאמנות – הסרט יוקרן בנוכחות גילה אלמגור, ובתום ההקרנה תתקיים שיחה עם הבמאי עדי ארבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר