מוני מושונוב ושלמה בראבא צילום רמי זלינגר
מוני מושונוב ושלמה בראבא צילום רמי זלינגר

מה עושים בסופש בפתח תקוה: מושונוב ובראבא בהיכל, די.ג'י שעבלי בדרינק פוינט

עוד בסופש בפתח תקוה: בכורה של תומר קשטן, דרבי נוער, שבתרבות ומסיבת עם ניחוח אירי

פורסם בתאריך: 2.3.18 08:50

 

אין ספק שהאירוע המרכזי של הסופש הוא המופע המשותף של מוני מושונוב ושלמה בראבא במוצאי שבת בהיכל התרבות (21:00). אז כן, הם שוב יחד על הבמה במופע בידור חדש, ל־50 הצגות בלבד. לכבוד יום הולדת 70 למדינה חוזרים השניים לשתף פעולה כמו שרק הם יודעים, עם המערכונים הנפלאים והדמויות הבלתי נשכחות כמו יאצק, הבאבא בובה, שאול שיקלי, בז'יז'ינה ועוד. לפני כשנה התאחד הצמד בפסטיבל הקומדיה לזכר ספי ריבלין בראשון לציון לאחר ש־20 שנה הם לא הופיעו ביחד על הבמה. בפסטיבל בראשון לציון הם עשו קאמבק משותף והזכירו את המופעים הנפלאים שלהם מהעבר, מופעים כמו "רואים כפול", "פתאום ביחד", "הביצה והתרנגולת" ו"ערב חד־פעמי", לאחר שההופעה בראשון לציון זכתה למחמאות רבות, ולמרות התכנון המקורי היה שני מופעים בלבד, החליטו השניים לתת עוד טעימה לקהל שהמתין להם במשך שנים רבות.

אירועי תרבות נוספים:

שחרית מוסיקלית, שישי, 11:00, בבית שפירא.
שבת תרבות, שבת, 11:00, אולם שרת.
שיח גלריה, שבת 12:00 במוזיאון פתח תקווה לאומנות.
יאיר יעקבי, מופע סטנדאפ, מוצ"ש, 20:30, גולה.

תומר קשטן. צילום: ניר קידר

כדורגל:

ביום שישי (15:00, רמלה) יערוך תומר קשטן את הופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן הפועל, כשיתארח אצל בית"ר תל אביב/רמלה מצמרת הטבלה. הכחולים מגיעים בעיצומה של תקופה נוראית וכשהם יודעים שהפסד יכול להוריד אותם, לראשונה בהיסטוריה, למקום שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א'. ירין חסן ונס זמיר צפויים לשוב לסגל.

ביום שבת (16:00, המושבה) תנסה מכבי להמשיך את המומנטום היחסי מהניצחון על הפועל עכו, כשתארח את הפועל רעננה המשתפרת. הקבוצה של שרון מימר כבר הבטיחה למעשה את ההישארות בליגת העל, ותקווה לסיום עונה חיובי במידת האפשר.

ועוד לפני כן בשבת ב-11:00 יש דרבי נוער, במגרש הראשי במתחם סירקין.

 

וקבלו גם שתי המלצות על ברים:

באוסקר ווילד רוצים שתגיעו לבקר וליהנות ממוזיקה טובה כולל שירים וריקודים בניחוח אירי, מבחר של עשרות סוגי בירות מכל העולם וגם אווירה שעושה חשק לשבת לשתות עוד ועוד. מתחילים ב- 22:00.

הדרינק פוינט בפתח תקווה מזמין אתכם לתת בראש במסיבת יום שישי שמחה במיוחד עם די.ג'י שגיב שעבלי על עמדת המוזיקה. הבלאגן מתחיל החל מהשעה 22:00. תגיעו יפים, מחופשים ושמחים. הכניסה חופשית!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר