יעל קפיטולניק
יעל קפיטולניק

מה עושים בסופש בפתח תקוה: כדורגל, חגיגה אירית על הבר וסטנדאפ משובח

עוד בסופש: סיור במחנה יהודה, שיח גלריה והצגה

פורסם בתאריך: 16.3.18 08:10

# אחרי שאיבדה כמעט סופית את הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, תנסה הפועל לברוח עוד קצת מהמבחנים כשתארח בשישי (15:00, ראש הזהב) את אחי נצרת. לרשותו של תומר קשטן צפוי לעמוד סגל מלא.
# סיור של המחלקה לשימור בשכונת מחנה יהודה. הדרכה: ד"ר אמנון מעבי. נפגשים בבית הנוער הישן, בפינת הרחובות מחנה יהודה ופינס, שישי, 09:00.

אוסקר ווילד. צילום: אלירן אביטל

אוסקר ווילד. צילום: אלירן אביטל

# תתכוננו כי בסופ"ש הקרוב זה קורה, Saint Patrick's Day האירוע שהופך כל בליין לאיש ירוק ומאושר עם בירה ביד ותנועות ריקוד שחובה לתעד לדורות הבאים. על מה מדובר? על חגיגות סיינט פטריק׳ס כמובן שזוכות בכל שנה לשדרוג מיוחד באוסקר ווילד פתח תקווה, שם מתקיים הקרנבל האמיתי במשך יומיים עם מוזיקה אירית אותנטית סוחפת, רקדנים איריים, בירה שתישפך כמו מים וגם מתנות ללקוחות (כובעים ירוקים כבר אמרנו?). שישי-שבת 16-17/3 החל מהשעה 21:00.
# שיח גלריה – אירוע נעילת התערוכה של טלי נבון "רישום בזמן מלחמה" + הרצאה בנושא רישום בעתות מלחמה. מוזיאון פתח תקוה לאומנות, שבת, 12:00.
# הזאבים, התיאטרון הקאמרי. מוצ"ש, 20:30, היכל התרבות.
# הסטנדאפיסטית ומספרת הסיפורים יעל קפיטולניק מגיעה לגולה בפתח תקוה, להופעת יחיד שהיא בעצם ערב שכולו צחוקים, סיפורים אישיים וחוויה עם אישה שמצליחה לרתק את הקהל עם סיפור אישי, ולהצליח בתחום הקומדי בגיל מבוגר. מוצ"ש, 20:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר