מימין: יוסי פיטוסי, אתי קסטרו, ניסים גרמה, אלה רובל. צילומים אלון יהודה beady eye, יח"צ, סלי פרג'
מימין: יוסי פיטוסי, אתי קסטרו, ניסים גרמה, אלה רובל. צילומים אלון יהודה beady eye, יח"צ, סלי פרג'

איפה מבלים הסלבס את החג

פורסם בתאריך: 29.3.18 18:28

 

1 דוגמנית הפלאס סייז המובילה והיפה לירז אסייג מפתח תקוה, מתעתדת לנוח בחג ולחגוג עם המשפחה הקרובה.
לירז, מה את מבשלת?
"וואו, אני עדיין לא יודעת מה אני מביאה. אני כן יודעת שאת ערב חג הפסח אני חוגגת בחיק המשפחה האהובה שלי בצפת ואילו את החג השני אני אחגוג אצל אחי אהובי עם גיסתי והאחיינים שלי שהם ההתמכרות שלי בחיים!!. אנחנו גם חוגגים מימונה והשנה זה יהיה אצל אחותי הנשואה ותהיה ממש חגיגה, כולם מוזמנים".

2 הסטייליסטית המקומית שרון חזום, תחגוג הפעם את ערב החג קל"ב וגם תבשל ואפילו תעזור בעיצוב השולחן. שרון: "את החג הראשון אני חוגגת קל״ב אצל הורי בפתח תקוה הפעם ואני מבשלת קציצות עוף ברוטב עגבניות. בחג השני אני חוגגת באילת עם חברים, ומיד אחרי כן חוזרת לקורס נוסף שאני פותחת עם שיזוף אילתי ומצב רוח טוב".

3 השחקנית והזמרת אסתר (אתי) קסטרו מפתח תקוה, כוכבת תוכנית הילדים החדשה "האוטוגלידה של אסתר", כבר מכינה את המזוודה לטובת חופשה מפנקת בחג השני ואת ערב החג עצמו תחגוג עם בן הזוג יעקב.
קסטרו, פרטים בבקשה?
"בערב החג אני חוגגת עם בן זוגי יעקב אצל ההורים שלו בנתניה עם כל המשפחה המורחבת שלו (כולל ילדיו, שלישיה ובת) ונהיה בערך 20 איש אבל אני לא מביאה אוכל אלא מביאה מצב רוח טוב. את החג השני אני חוגגת השנה באמסטרדם עם בן זוגי סולו, לנוח".

4 הזמר יוסי פיטוסי מפתח תקוה, שכיכב אצלכם על המסך בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון, יחגוג את החג עם גזרה חדשה, פחות 25 קילו וגם מוציא קליפ בכורה בקרוב.
פיטוסי, אתה מבשל?
"כן בטח! השנה אנחנו מארחים את ארוחת חג הפסח ובגלל שזה ערב חג אנחנו מבשלים הרבה דברים מיוחדים. אני מבשל דגי סלמון במישרה מיוחד שהמצאתי, ומשפחתה של אשתי מבשלים אוכל עיראקי אותנטי. אני חושב שנהיה משהו כמו 17 בני משפחה. בחג שני אנחנו באילת מצלמים את קליפ הבכורה שלי, "הפתעת אביב קיץ שלי", שיר מבית היוצר של איציק שמלי הגדול".

5 דקלה ויעקב יניב, בעלי הברקוד בפתח תקוה, שורפים השבוע את החמץ במקום ויוצאים לחופש כשאת ערב החג הם יחגגו בצפון הארץ. דקלה: "אני נוסעת לצימר בצפון עם הילדים שלי, סוגרת את העסק, סוגרת את הבית ונוסעת לנוח. אנחנו נישן בצימר פאר בכינרת וזה יהיה חופש לא רק מהעבודה אלא גם לנשמה. אנחנו נחזור אחרי פסח בעזרת השם לפעילות".

6 הזמר והיוצר ניסים גרמה מראש העין לא יודע לבשל אבל מתעתד לחגוג עם כל המשפחה המורחבת, יחד עם ילדיו כמובן.
ניסים, חוגגים פה בראש העין?
"אני חוגג את ערב החג עם משפחתי בראש העין ונגיע, אני וילדיי שירה, ליהי וצדוק, לחגוג את הסדר אצל בת אחותי שולי ואבי חרבי. תהיה חגיגה כפולה כי היא חיתנה את בתה השנייה שירה היפה והצעירה בת ה־21. נחגוג גם עם אחותי שהיא אלמנת צה"ל ממלחמת ששת הימים ואמא ל־5 ילדים ונדרתי מזה שנים להיות איתה. לדעתי נהיה בסביבות ה- 36 איש מינימום. חמסה חמסה. אגב, מאחר ואני לא יודע לבשל ואני אלמן, אני לא מכין כלום אבל מביא תלושים לקנייה בויקטורי. לגבי החג השני, אני משער שנחגוג או אצל שולי או אצל אילנה בת אחותי. הן גרות אחת ליד השנייה".

7 אי אפשר כמובן בלי אלה רובל הדוגמנית והזמרת (הכוכב הבא לאירוויזיון) מראש העין. היא חוגגת השנה באופן מצומצם ולמרות שהיא אוהבת לבשל היא רק תעזור בהכנות.
רובל, חוגגים בבית?
"כן. אנחנו חוגגים רק המשפחה השנה, באופן מצומצם פה בבית של אמא שלי בראש העין עם האחים והאחיות שלי. בגלל שאמא שלי מבשלת את הכל אני לא מביאה כלום אלא רק עוזרת לה בהכנות ובארגונים".

8 התקליטן רואי חי ג'רסי מראש העין מתארח השנה בערב חג אצל משפחתו בראש העין, לדבריו, "אני רק מגיע לאכול. אמא שלי כמו בכל שנה, דואגת להרבה אוכל ומטעמים על שולחן החג ודואגת לי במיוחד לאוכל שהכי אהוב עלי שזה שניצל ואטריות. את החג השני אני כנראה אחגוג בבית".

9 הזמר אביעד יעקובי מראש העין, הולך לחגוג השנה בחגים בגדול עם הרבה אוכל ומשפחה.
אביעד, ממש חאפלה?
"אני חוגג השנה עם כל המשפחה של אשתי בתל אביב אצל סבא וסבתא שלה והולכת להיות שם חגיגה גדולה בשכונת התקווה עם הרבה אוכל והרבה שמח ומשפחה. את החג השני אני מתעתד לחגוג פה בראש העין כי יש לנו מסורת לחגוג תמיד חג שני בבית ההורים. גם אצלם יהיה הרבה שמח עם כל המטעמים והפתות התימני".

10 השדרן אייל מדני, מנחה תוכנית הרדיו "החצר האחורית" ברדיו אמצע הדרך FM90 מתעתד לחגוג עם אשתו נתי והילדים וגם להיכנס למטבח ולבשל.
איפה חוגגים?
"את החג הראשון אני חוגג בבית שלי ושל נתי בראש העין עם כל המשפחה המורחבת ואני עוזר עם הבישולים ומכין את המרק התימני. לא הרבה יודעים אבל אני אלוף הארץ באוכל תימני. בכל שנה יש לנו שולחן מעורב בבית כי אני מביא את הצד התימני ונתי את הצד המרוקאי עם קוסקוס וכל מיני מאכלים טעימים שהיא מכינה. היא ממש אלופה באוכל הזה. בחג השני אנחנו חוגגים כל המשפחה עם 4 הילדים (2 שלי ושל נתי ו-2 שלי במשומרת משותפת) בטבע ביער ראש העין או יער בן שמן. אנחנו רוצים לחגוג בכיף עם אווירה מיוחדת וקצת רחוק מכולם ולכן נצא לקמפינג עם הגוזלים שלנו שילמדו לבנות אוהלים. זה בילוי שיקנה להם ערך חשוב וגם נבלה ביחד כמשפחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר