IJUMP צילום יח"צ
IJUMP צילום יח"צ

שלושה מקומות חדשים בעיר: בית קפה כשר למהדרין, מסעדה ומתחם אינטראקטיבי

רשת מסעדות השוק כספי פתחה סניף באם המושבות, רשת iJump חנכה מתחם קולנוע XD, ובקניון נפתח סניף של ביגה

פורסם בתאריך: 8.5.18 08:54

שלושה מקומות בילוי חדשים נפתחו בשבוע האחרון בעיר: מסעדת חומוס, מתחם קולנוע ובית קפה כשר למהדרין.
רשת iJump פתחה מתחם קולנוע XD ב-10 מימדים של שמונה מקומות בלבד, שמציע חווית משחק אינטראקטיבי. הצופים יושבים במתחם סגור עם משקפי תלת מימד על כסאות שזזים בהתאם למתרחש בסרט ומרגישים שהם חלק מהעלילה ונמצאים בתוך הסרט. XD דארק רייד משלב משקפי מציאות מדומה, אקדח לייזר ומנגנון פעולה מיוחד שמגיב למתרחש על המסך. המנגנון, שזיכה את XD דארק רייד בפרס המתקן הטוב בעולם, מייצר עד 400 תנועות בשנייה ומעניק תחושה ששקולה לנסיעה ברכבת הרים. מחיר כניסה למתחם: 30 שקלים.

סניף ביגה צילום אלעד גוטמן

סניף ביגה צילום אלעד גוטמן

רשת בתי הקפה "ביגה" פתחה סניף כשר למהדרין בקניון הגדול. סניף ממוקם בקומה השנייה של הקניון, ומשתרע על שטח של כ־200 מ"ר עם כ־120 מקומות ישיבה. הסניף החדש יציע ללקוחותיו גישה לנכים, אינטרנט אלחוטי, שרותי טייק אווי ועוד. הוא מציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד, וכם מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים מאה אחוז חיטה מלאה. שעות פעילות הסניף: בימים א'- ה' בין השעות 8:30-22:30, ימי ו' בין השעות 8:00-15:00 שבת – כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד השעה 23:00.

חומוס כספי צילום אנטולי מיכאלו

חומוס כספי צילום אנטולי מיכאלו

רשת מסעדות השוק "כספי" המציעה מנות ישראליות אותנטיות מגוונות, השיקה סניף חדש במרכז רום באם המושבות. המסעדה מציעה את החומוס והפלאפל של כספי ומבחר מנות מהתפריט. במסעדה 30 מקומות ישיבה, והיא מספקת גם שרותי טייק אוויי. בין המנות שיוגשו במסעדה: פלאפל כספי בפיתה – קציצות פלאפל ירוק בליווי טחינה ופטרוזיליה, בתוך פיתה; סלט עשבים – סלט עשבי תיבול טריים עם סלק צלוי, בצל, חמוציות, רכז רימונים, טחינה גולמית, צנוברים ולאבנה; ג'חנון בעבודת יד מוגש עם סלסת עגבניות, ביצה וסחוג; ומלבי. (כשר בהשגת רבנות פתח תקווה).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר