חדרי בריחה בפתח תקווה
חדרי בריחה בפתח תקווה

חדרי בריחה מומלצים בפתח תקוה

פתח תקוה הפכה למוקד עלייה לרגל עבור מי שמכור לחדרי בריחה. יצאנו לעבור בחדרי הבריחה השווים בעיר והתאהבנו בקונספט

פורסם בתאריך: 18.7.18 16:46

חדרי בריחה The Maze

אתם נקראים למשימה המדהימה והמטורפת ביותר שתוכלו לדמיין. למשימה זו נדרשים הטובים, הנועזים, והמבריקים ביותר שיוכלו לעמוד מול כל האתגרים ושלא יחששו להסתכן בדרך לניצחון. חשוב ביותר: המשימה היא סודית, אז אל תדברו עליה עם אף אחד. אף אחד!
מזה מספר שנים, שחדרי הבריחה הולכים ומסתננים לכל מקום בחיינו, החל מבילוי למשפחות וחברים, ימי גיבוש לעובדים, תוכניות טלוויזיה ואפילו במערכת החינוך – יותר ויותר בתי ספר מפעילים את התלמידים בבניית חדרי בריחה שנועדו לפתח את החשיבה והיצירתיות. אור מתוקי, בעלי ומקים המתחם מגיע מעולם התפאורה והוא בעל ניסיון עשיר רב שנים בהקמת חדרי בריחה מהטובים בארץ. כך, חדרי הבריחה במתחם The Maze משלבים את הציוד והתפאורה מהאיכותיים ביותר שקיימים. במתחם תובטח למשתתפים הנאה צרופה, תוך פתרון חידות ומשימות מאתגרות ועוצרות נשימה, כשהתחושה היא להיות בתוך מרדף אמיתי ולהילחם על חייכם.
חדר בריחה איכותי נמדד על פי מספר פרמטרים: תפאורה ואווירה, טכנולוגיה, איכות החידות וכמובן השירות. אך הדבר החשוב ביותר הוא סיפור המסגרת, המחבר בהרמוניה מושלמת את כל האלמנטים יחד.

החדרים 'קיוב' ו'העוקץ' במתחם The Maze מציבים סטנדרט גבוה כל כך, שהזניק את פתח תקווה למקומות הראשונים באיכות חדרי הבריחה. כשהעיצוב והפירוטכניקה פוגשים באתגרי אקסטרים

בחדר הבריחה 'קיוב', תיכנסו אל סרט מותחן פסיכולוגי משנת 1997. מדובר במבוך עצום שבנוי מאלפי חדרים שנמצאים כל הזמן בתזוזה ומקשים את מציאת הדרך החוצה, החדרים מלאים בסכנות ומלכודות ולכל חדר במבוך אופי אחר. בחדר תגלמו סוכנים שהגיעו לנטרל את המבנה לאחר שכל הקודמים שהגיעו לפניכם נעלמו בו. העיצוב התפאורה והפירוטכניקה בחדר יותירו אתכם פעורי פה. בחדר תעברו סכנות ומלכודות תטפסו, תזחלו ותחוו, בלי סוף. החדר משלב בתוכו אלמנטים פיזיים וטכנולוגיה מהגבוהים ביותר בעולם חדרי הבריחה.

בחדר הבריחה 'העוקץ', סיפור המסגרת סודי לחלוטין ולכן עד שלא תיכנסו, לא נוכל לספר לכם עליו. נוכל רק לגלות שהסיפור גאוני וסוחף. החדר מצויד היטב במלוא האלמנטים המתקדמים שמגבירים את תחושת הסכנה והאקשן.
החדר עצום בגודלו וגדול יותר ממרבית חדרי הבריחה בישראל. הוא מכיל חללים מפתיעים ומרתקים המשתלבים במשימות, כך שבכל פעם שתחשבו שאתם רגע לפני הסוף… יתגלה בפניכם חלל נוסף.

מתחם The Maze מזמין אתכם, ילדים ומבוגרים לחוויה מטריפה, מסעירה ומגבשת אליה תרצו לחזור שוב ושוב. במתחם מתקיימים אירועים מכל הסוגים: ימי הולדת, פעילויות גיבוש לעובדי חברות, עברי צוות, אירועי משפחות, ועוד ועוד. מדובר בחוויה נהדרת שתוכיח לכם שאתם לא רק יכולים לעבוד מצוין ביחד, אלא שאתם חזקים יותר כצוות מאשר בנפרד.

כתובת המתחם: נבטים 6 פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 053-3036973

 

Quest Master – חדרי בריחה בטכנולוגיה מתקדמת

בחדרי הבריחה של מתחם Quest Master לא תמצאו מנעולים ולא ציד מפתחות. כל החידות נכתבו והופקו בטכנולוגיה מתקדמת וממוחשבת להעצמת החוויה החדשנית
מתחם חדרי הבריחה החדשני Quest Master נבנה לפני כשנה וחצי ע"י שחר ליברבאום ואשתו נופר – הוא אדריכל במקצועו והיא מתכנתת, אשר שילבו את המיומנויות המקצועיות שלהם לכדי חדרי בריחה איכותיים, מתקדמים, סופר מודרניים ומצוידים בטכנולוגיה והתפאורה מהמתקדמים ביותר.

מוכנים לצוד מכשפות?
בחדר הבריחה "ציד מכשפות" תחשפו לסיפור המסגרת המפורסם המתקיים בשנת 1692 בעיירה 'סיילם' שבאמריקה. בעיירה מתחולל כבר שנים ציד מכשפות אשר מעמיד בסכנה כל אדם בעיירה. לפני מספר שעות הואשמתם במעשי כשפים ונגררתם בכיסויי עיניים אל המוקד כדי להישרף חיים – לא בדיוק המצב האידיאלי להתחיל את היום.
כעת, הסירו את כיסוי העיניים ותמצאו את עצמכם בעיירה משנת 1692 – כאן מתחיל האקשן האמיתי. זה הזמן למצוא איך תצאו מהסיפור הזה בחיים, האתגר לא פשוט כלל ואתם מוזמנים לחקור, לגלות, לפתור ולפלס את דרככם אל החופש בתוך 60 דקות רצופות של הנאה ואושר.
החדר מתאים לכל המשפחה, לילדים החל מגיל 7 ועד למבוגרים בכל הגילאים. מהות החדר היא אווירה, עלילה, קווסט והרפתקאות.

בואו למעמקי האדמה
חדר "במעמקי האדמה" הוא חדש וחדשני. מאחורי תכנון ויישום החדר נעשתה מחשבה רבה וייעוץ עם מיטב אנשי החינוך, פסיכולוגיים התפתחותיים ואנשי הוראה, לצורך בניית חדר בריחה מונחה פיתוח קוגניטיבי לילדים. החידות מפתחות ומעשירות את הילד, והחוויה בחדר היא קצת כמו ביקור במוזיאון המדע, כך שהילדים וגם הוריהם יזכו לחוויה מעשירה, לימודית ובעלת ערך מוסף גבוה.
החדר ייעודי ונגיש לילדים במיוחד הן מבחינת הגובה והן מבחינת התאמת החידות לילדים מגיל 7 ומעלה, וגם מבוגרים מוזמנים להשתתף וליהנות. החדר מספק פעילות משפחתית מגבשת ואותנטית תוך לימוד מעשי וחוויה בלתי נשכחת.

החדרים במתחם Quest Master מצוידים בתפאורה ופירוטכניקה מהגבוהים ביותר הקיימים שאינם מביישים סט הוליוודי. כל החומרים אמיתיים – העץ הוא עץ אמיתי והאבן היא אבן.
החדרים מתאימים למשפחות, חברים, בילוי זוגי ובילוי צוותי, אירועים ומסיבות, כאשר ההתלהבות של המשתתפים, הדרייב, תחושת המחויבות ועבודת הצוות שמהווה חלק בלתי נפרד מחדר הבריחה, הופכות את החוויה למגבשת הרבה יותר מכל פעילות אחרת.

מעבר לכך, בכוחם של חדרי הבריחה להביא לידי ביטוי תכונות חשובות שאולי מוסוות ביומיום, כמו כושר מנהיגות, יכולת לעבוד בצוות, יצירתיות, יכולת חשיבה ופתרון בעיות וגם חברות. בקרוב עתיד להיפתח חדר בריחה שלישי במתחם.

כתובת: שנקר 2 פינת ז'בוטינסקי 112 פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 03-9171174

במעמקי האדמה וציד המכשפות

 

חדרי בריחה Escape sign

לחדרי הבריחה 'ג'ק המרטש' ו'הוויקינגים' במתחם את Escape sign יש את כל מה שצריך כדי לעמוד בראש חדרי הבריחה בישראל: הוא מפחיד, מאתגר ומעוצב כמו שצריך כדי להעלות את רמות ההתרגשות שלכם לשיא. רוצו לשחק!
מוכנים להרפתקת חייכם? מתחם חדרי הבריחה Escape sign מזמין אתכם לחוויה של סערת רגשות בחדרי הבריחה מהמושקעים והמסעירים בישראל. החדרים מעוצבים ומאובזרים במלוא הציוד המתוחכם והפירוטכניקה כדי לספק לכם את חווית הבריחה המושלמת. העיצוב הוא ריאליסטי כדי שתחושו ממש בתוך הסיפור.
על המתחם אחראיים ארז וליבי שרעבי, הוא אחראי על הצד היצירתי, על התסריט המשובח והחידות המאתגרות והמעוררות, והיא אחראית על הצד השיווקי-שירותי, ותדאג לספק ללקוחות את החוויה הטובה ביותר מתוך התפישה שהלקוחות המשחקים בחדר הם לב העניין כולו. החדרים מעוצבים בהשראת התסריטים המקוריים, ובחידות הושקעה מחשבה ארוכה ורבה כך שהן לא יפסיקו לאתגר ולהפתיע.
החדרים במתחם מפעילים אתכם בקשת של תחושות וכולן מתחלפות ומשתלבות בהרמוניה קסומה: התרגשות, פחד, לחץ, אדרנלין, סקרנות, אתגר, ועניין רצוף ובלתי פוסק. את כל ארסנל הרגשות הללו החדרים מספקים בטווח של 70 דקות בלבד, עד לפתרון החידות והיציאה מהחדר. המלכוד? החוויה מדהימה כל כך, שלא בטוח שתרצו לצאת ממנו.
המתחם מתאים את עצמו למבקרים ומבלי לעשות ספוילר נציין, כי בחדר הוויקינגים ימתין לכם טוויסט שיהפוך את בטנכם..

חדר ג'ק המרטש
שנות ה-80 של המאה ה-19 היוו את שיאה של התקופה הוויקטוריאנית אשר אופיינה בשמירה על צניעות ובשמרנות מינית. אל מול מגמות אלה נכשלה שכונת Whitechapel שברובע המזרחי שבלונדון, וללא מקריות החלו להתרחש מעשי רצח אכזריים ומסתוריים של יצאניות בשכונה – רציחות " Whitechapel Murderer ".
בשל אופי הרציחות של הקורבנות, המשטרה נהגה לכנות את הרוצח " Jack the Ripper". בעקבות שרשרת מעשי הרצח שהתבצעו החלה להתפשט בהלה קשה ברחובות העיר, חיי הלילה פסקו כמעט לחלוטין והרחובות התרוקנו מאזרחים והתמלאו בשוטרים בחיפוש אחר הרוצח המסתורי. המלכה ויקטוריה החליטה להתערב ולהזמין אתכם החוקרים הכי טובים בעולם לעצור את הרוצח הסדרתי.

חדר הוויקינגים
הוויקינגים שהיו ידועים כשודדים שנהגו לערוך פשיטות על חופי אירופה, שבראשה עמד האחד והיחיד רגנאר לודברוק, מלך הוויקינגים האגדי. רגנאר וחברו הנאמן פלוקי בונה הסירות מצאו את הדרך להפליג למסע פשיטות ובזיזה בפריז שבצפון אירופה. הצטרפו אליו לשבור את שערי פריז ותזהרו לא להישאר מאחור. מי ייתן ותגיעו לשערי ואלהלה.
בחדר הוויקינגים ילווה אתכם שחקן מקצועי שיצטרף אליכם למשחק וייקח את החוויה אל הטופ.

כתובת: הלפיד 6 פתח תקווה
קישור לאתר
טלפונים: 054-2438712  054-4570999

ג'ק המרטש וויקינגים

חדר בריחה Hangover ודירת מסתור

חדר הבריחה Hangover המבוסס על הסרט המצליח "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" הוא המקום המושלם להציע נישואין ולחגוג מסיבות רווקים/ות. איזה מקום מושלם יותר להצעת נישואין מאשר חדר בריחה בו עליכם לאתר את הטבעת תוך פתרון חידות משעשעות ואתגרים רומנטיים?
הרגע המרגש הגיע ואתם מתכננים להציע נישואין לבן/בת זוגכם? תרים אחר מקום חדשני להצעה שלא תישכח לעולם? חדר הבריחה Hangover מרשת Escape Room בפתח תקווה, הוא המקום המושלם.
החדר מבוסס על הסרט הקומי המצליח "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" – כשמבנה החדר, התפאורה, הרמזים והחידות, שאובים מהסרט. בהתאם לסדרת הסרטים שוברי הקופות Hangover, המשימות והאתגרים משעשעים ומצחיקים לא פחות, והחדר אף זכה בפרס 'החדר המצחיק' מבין חדרי הבריחה בישראל ב- 2017.

חדר בריחה Hangover
אתם מתעוררים בסוויטה מפוארת עם הנגאובר מטורף וזיכרונות מעומעמים של מסיבה. אין לכם מושג איך ולמה הגעתם לכאן. אתם מנסים להיזכר מה קרה אתמול בלילה, אבל הכול כל כך מטושטש.
פתאום אתם נזכרים שיצאתם לחגוג אתמול את מסיבת הרווקים של החבר הכי טוב שלכם, לילה לפני החתונה. שתיתם כמה משקאות, הרמתם צ'ייסר, וזהו, מאז הכול מחוק. אתם מסתכלים על השעון, מבינים שלא התעוררתם והחתונה מתחילה בעוד 60 דקות בדיוק! אתם מנסים להתעורר ולמצוא את כל החברים ופתאום מבינים – אתם נעולים בחדר, והדרך היחידה לצאת היא להבין מה לעזאזל קרה אתמול בלילה.
החדר מתאים בעיקר למבוגרים ומצוין גם עבור מסיבות רווקים, הצעות נישואין, ימי נישואין, אירועים רומנטיים וימי הולדת כאשר החידות משתנות ומותאמות בהתאם לאירוע. במקרה של הצעות נישואין לדוגמה, מוטמנת טבעת האירוסין בחדר כך שהחוגגים יצטרכו לאתר אותה תוך פתרון החידות והרמזים תוך 60 דקות. בסופי השבוע מוצעים צ'ייסרים לאורחים מעל גיל 18. עבור נערים ונערות מגיל 14 ומעלה, מוצעים האתגרים בחדר בגרסה מצונזרת בהתאם לגיל המשתתפים.

חדר בריחה המרגלים: דירת מסתור
במתחם חדרי הבריחה Escape Room פתח תקווה נפתח השבוע חדר בריחה נוסף בשם 'המרגלים: דירת מסתור' ספיי קידס: מבצע הגרעין שמתאים לילדים ולכל המשפחה ומבוסס על אירועים אקטואליים. בחדר אתם תהפכו לצוות סוכני מוסד שנשלחים לאיראן על מנת להביא לארץ את החומרים הסודיים שנמצאו בכור הגרעיני באיראן אותם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציג בחדשות בפריים טיים.
אך שימו לב – הדירה ממולכדת ויש לכם 60 דקות למצוא את כל הקלסרים והדיסקים ולצאת איתם מהדירה בבטחה.
החדר מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה בלווי מבוגר וכן למשפחות ומבוגרים. ניתן לקיים מסיבות וימי הולדת בחדר עם עד 7 משתתפים.

מתחם Escape Room פתח תקווה בניהולה של קרן אלמוג-שלם היינו מקום מושלם לחגוג, לבלות ואף לעשות ימי גיבוש.

כתובת: המפלסים 6, פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 072-399-4965

hangover דירת מסתור

hangover דירת מסתור


חדרי בריחה Freedom Escape Room

אזור 51 ושגרירות במצור הם הרבה יותר מאשר חדרי בריחה. התסריט והמשחק אינם מביישים את מיטב התסריטאים ההוליוודיים וכשאתם הופכים להיות חלק מהעלילה המלהיבה והמתוחכמת, סביר שלא תרצו לצאת משם לעולם. שלושה דברים שתצטרכו לקחת אתכם למתחם חדרי הבריחה Freedom Escape Room: אומץ, סקרנות, ונחישות – כל השאר, עליהם.
המתחם תוכנן בבחירה מדויקת של עיצוב ותפאורה מהאיכותיים ביותר שיש, תוך הקפדה על כל פרט ופרט ליצירת החוויה המושלמת. בעוד שאתם הופכים להיות מרכז העלילה בתסריט המותח.. החדרים יפחידו, ירגשו ויסעירו אתכם כך, שלא תרצו לצאת משם לעולם.

אזור 51
בחדר הבריחה אזור 51 תחברו לכוח משימה מיוחד שנמצא בדרכו למדבר נוואדה, אתם עומדים להתגנב לבסיס חיל האוויר השמור ביותר בארה"ב והמודיעין שלכם מעורפל. האנדרנלין זורם בעוצמה, המשימה לא צפויה, והמטרה היא לחשוף את הסוד הגדול שארה"ב מסתירה במשך שנים על קיומם של חייזרים, רק שבאמצע דברים מתחילים להשתבש.

שגרירות במצור
טסתם לטיול בחו"ל, אתם מתארחים במלון מפואר, אוכלים במסעדות יוקרה ונהנים מהטיול, עד שפתאום אתם מקבלים שיחה ממספר חסוי. על הקו נמצא השגריר הישראלי ומודיע לכם שמשרד החוץ הכריז על מצב חירום בגלל תקרית מדינית חריגה. הוא לא מרבה בפרטים בשיחה, אך הוא קורא לכם להתייצב בשגרירות באופן מידי – אתם מקשיבים ומגיעים לשגרירות, ואז אתם מגלים שאתם בסכנה ענקית.

על המתחם
מתחם חדרי הבריחה Freedom Escape Room הכולל את חדרים אזור 51 ושגרירות במצור, הוקמו ע"י שימי ימין לפני כשנתיים. לדבריו של ימין: "חדרי בריחה הם אחת האטרקציות היותר מעניינות בכל מה שקשור לבילוי משפחתי. להבדיל מהרבה אטרקציות אחרות כמו סרט או הצגה, פה כל משתתף בעצם מקבל במה והופך להיות השחקן בעצמו בתוך העלילה".
מסלולי החידות בחדרים ייחודים ומשלבים בתוכם משחק מותאם למשפחות, כך שההורים פותרים את החידות המתאימות למבוגרים והילדים פותרים את החידות המתאימות לילדים ונוצר שיתוף פעולה מבורך בין כולם. האתגר המשפחתי המשותף מספק חוויה מעשירה, מגבשת ומלכדת, שהמשפחה תיזכר ותדבר עליה גם במשך שנים לאחר מכן.

חדרי הבריחה במתחם מתאימים לילדים החל מגיל 8 ועד למבוגרים בכל הגילאים. ניתן לקיים אירועים וימי הולדת עד ל- 14 משתתפים. החידות מתחלפות ומשתנות מידי תקופה, כך שהחדרים רלוונטיים גם למבקרים חוזרים. המתחם מתאים גם לקהל הדתי.

כתובת: אפעל 24 (כניסה ב'), פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 077-6704655

שגרירות במצור ואזור 51

שגרירות במצור ואזור 51

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חדרי הבריחה 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר