ישי ריבו. צילום טל שחר
ישי ריבו. צילום טל שחר

השבוע בפתח תקוה: ישי ריבו, הדוד חיים ומסע בין כוכבים

פורסם בתאריך: 5.8.18 13:56

יום ראשון:

• ילד 10! "חווה, נחש ותפוח אחד" – תאטרון המטמון – האם אפשר לספר סיפור ללא מילים?…. והאם אנו יכולים להביע את עצמנו רק על ידי תנועות?… שלושה סיפורי תנ"ך מובאים לבמה בשפה פשוטה מצחיקה, וחיננית… ללא מילים. 17:30, מתנ"ס נווה גן.

יום שלישי:

• אירוע זה"ב- מתחם אופני ספינינג ומירוץ מכוניות, מירוץ אופנים על גבי מסך מולטימדיה, סימולאטורי נהיגה ודי.ג'יי. התנהגות בטוחה ובטיחותית ואזרחות טובה.  20:00 מרכז הנוער תקומה – רח' עוזיאל 11.
• פסטיפאן – 70 שנות ילדות – לכבוד שנת ה-70 למדינת ישראל יוצאת נעמה סופר על ביחד עם חבריה הדוד חיים, משה דץ ועומרי רוטברד לחפש את המטמון השומר ומגן על ישראל מיום הקמתה. מי שמתכנן לגנוב את המטמון הוא פוקצ׳ה הרשע, לכן עליהם למהר ולגלות מהו המטמון. במהלך דרכם הם מבקרים במקומות שונים בארץ, כל זאת לצלילי שירי הילדות שליוו אותנו מיום הולדתנו. 17:30, היכל התרבות.

יום רביעי:

• ילד 10! "האוצר שאינו נגמר" – תאטרון אורנה פורת – שני אחים מקבלים מאביהם במתנה שטח אדמה. האדמה צחיחה ומוזנחת, אך האב מבטיח להם ש"באדמה הזאת חבוי אוצר". שני האחים מתחילים מיד לחפור ולהפוך בכל כוחם את האדמה אך אינם מוצאים כלום. כשהם מתלוננים בפני אביהם, האב מתעקש שהאוצר נמצא באדמה. בעוד אחד מהאחים מתייאש והולך לחפש קיצורי דרך להשיג את "אוצרו", האח השני מתחיל להבין מהו בדיוק האוצר שאביהם התכוון אליו ברוב חכמתו. בסופו של דבר האחים מבינים שהאדמה עצמה היא האוצר, ושעם התמדה, מסירות, עבודה קשה, וכמובן אהבה – האדמה תעניק עוד ועוד, כמו אוצר שאינו נגמר. מחזה: גיל צרנוביץ ומיטל סלקמון – רטן במאי: גיל צרנוביץ, תפאורה ותלבושות: לירון מינקין משתתפים: מיטל סלקמון – רטן. 17:30 מתנ"ס שמואל הנגיד.
• מסע בין כוכבים – אסטרונומיה לכל המשפחה במוזיאון פתח תקוה, בשיתוף עם מצפה הכוכבים. פעילות מיוחדת לילדים ולהורים. סיור בתערוכה של הצרפתייה הנחשבת טטיאנה טרובה "האטלס הגדול של הדיסאוריינטציה". הפעילות תכלול שיחה לכל המשפחה על מיפוי וגילוי כוכבים, וצפייה פעילה בכוכבים באמצעות טלסקופ מקצועי. 19:30 במוזיאון פתח תקוה, חיים ארלוזורוב 30.
• "זיכרונות" – ארקדי דוכין ונועם בנאי, בספריית אליפים, 21:00.

יום שישי:

• ישי ריבו – שטח אפור- סיבוב הופעות חדש לאלבום השלישי. 13:00, היכל התרבות פתח תקווה

מוצאי שבת:

• אלביס – מופע חגיגי במלאות 41 שנה למותו של מלך הרוקנרול. מוצאי שבת, 21:00, היכל התרבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר