עברי לידר. צילום אריאל בשור
עברי לידר. צילום אריאל בשור

במוצאי שבת: פסטיבל הבירה השני של פתח תקוה

40 סוגי בירה יוצגו ויימכרו בפסטיבל שבמרכזו הופעה של עברי לידר

פורסם בתאריך: 9.8.18 13:47

במוצאי שבת, ה-11.8.18 יתקיים פסטיבל הבירה השני של פתח תקוה. הפסטיבל יכלול אירועי מוזיקה ובמרכזו יעמוד המופע האלקטרוני "מרימים" של הזמר והיוצר עברי לידר עם DJ תומר מייזנר. לאחר מכן תתקיים הופעה של מרסדס בנד והמשך ריקודים עם DJ עד השעה 01:00. לצד מתחמי בירה בהם יוצגו מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומהעולם, יוצבו דוכני מזון וירידים. האירוע יתקיים ברחוב השחם, שנחשב לאחד מאזורי הבילוי וחיי הלילה המובילים בישראל ובו עשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה.
האירוע פונה לקהל של צעירים, צעירים ברוחם, סטודנטים וכלל חובבי תרבות הבירה והקולינריה בארץ ולהעניק להם חשיפה לסוגים ולטעמים שונים של בירות וכן לאופן הכנתם. לאורך כל הפסטיבל יוצגו סוגי הבירות המגוונות, ארץ מוצאן ואופן הכנתן תוך דגש על תרבות השתייה הנכונה. ראש עיריית פתחתקוה, איציק ברוורמן אמר: "פסטיבל הבירה הוא אחד מאירועי השיא של הקיץ שאותו אנו מקימים על טהרת האהבה לבירה, למוסיקה ולשמחת חיים. אני מזמין את כולם להגיע לפסטיבל וליהנות מחוויה קולינרית ותרבותית".
ראש אגף אירועים רון כץ:  "פסטיבל הבירה פונה לקהל הצעירים בעיר ובסביבה, ומתקיים באזור התעשייה רמת סיב, שהפך כבר מזמן לאזור בילוי אטרקטיבי. הערב יחתום שפע של אירועי הקיץ שקיימנו בעיר ואין לי ספק שגם ערב זה יהיה שמח ומהנה. אל תחמיצו!!".
הערב בארגון וניהול אגף אירועים בראשות חבר ההנהלה רון כץ ובניהולה של אלה איגלר. האירוע יתקיים בחניון השחם, בין השעות 01:00-20:30.
הכניסה למתחם חופשית מגיל 18.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר