נטע ריבקין. צילום ליה גלדמן
נטע ריבקין. צילום ליה גלדמן

בין ההרצאות והסדנאות, נטע ריבקין עשתה גם הפקת אופנה

המתעמלת האולימפית לשעבר ותושבת העיר, חזרה מאוסטרליה, שם העבירה כיתת אומן למתעמלות צעירות, היישר להפקת אופנה מיוחדת בכיכובה. "מה שאני עושה היום, הסדנאות וההרצאות, אלו דברים שמאוד מעניינים אותי, אני לא סתם שם על הדרך", היא מסבירה

פורסם בתאריך: 22.12.18 20:16

נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית לשעבר ותושבת פתח תקווה, הצטלמה השבוע להפקת אופנה של נעלי "לאפייט" שהתקיימו בשכונת נווה צדק לקראת הסילבסטר והשנה החדשה. העוברים והשבים צפו בריבקין, שהפכה לכמה שעות לדוגמנית, עושה תרגילים ומשלבת תנועות בלט, אקרובטיקה וגמישות וכל זאת בשמלות ערב מפוארות.

ריבקין חזרה בימים אלה מאוסטרליה לאחר שהעבירה שם כיתת אמן למתעמלות צעירות. "יצא לי לעשות כבר הפקות אופנה", היא מספרת השבוע למלאבס "אנחנו מסתכלים קדימה ומייצרים איזה שהוא שיתוף פעולה לטווח הרחוק, כרגע זו הייתה הפקת אופנה שמוקדשת לקולקציה החדשה שלהם לרגל הסילבסטר והשנה החדשה, הפקה חגיגית".

נטע ריבקין מדגמנת הפקת אופנה

בימים אלה, ריבקין בת ה־27, שפרשה לפני שנתיים, מקיימת הרצאות למצוינות בהן היא מספרת על הקריירה שלה, על הדרך שעברה ועל המשברים שהיו בדרך, ועל הדרך למנף כישלון לניצחון ולצאת מסיטואציות לא פשוטות בחיים. בנוסף, היא מנהלת את בית הספר להתעמלות אמנותית בגבעתיים, מעבירה כיתות אומן למתעמלות בחו"ל והיא יו"ר וועדת ספורטאים של הוועד האולימפי בישראל. "נשארתי בתחום הספורט, וההרצאות מצד אחד זה פורמט בו אני מדברת על מה שעברתי בקריירה הספורטיבית שלי ומצד שני אני גם מרצה לחברות וחברות עסקיות, בדברים שהם גם מחוץ לספורט וזה איזה תחום שקצת מוציא אותי מהספורט ואני מאוד אוהבת את זה. בתוך הספורט מאוד חשוב לי לתרום את הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים לדור העתיד".

יש לך קשר גם למתעמלות בעיר?
"לא. התחלתי את הקריירה בפתח תקווה ואז עברתי למכבי תל אביב והמשכתי שם".

 נטע ריבקין מדגמנת הפקת אופנה

ריבקין היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, לאחר זכייתה במדליית ארד בתרגיל החישוק (מונפלייה 2011) והישראלית הראשונה שזכתה במדליה באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, לאחר זכייתה במדליית כסף בתרגיל האלות (מינסק 2011). באולימפיאדת לונדון (2012) סיימה במקום שביעי בגמר קרב רב, הישג שיא של מתעמלת ישראלית. באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו (2016) היא נשאה את דגל ישראל בטקס הפתיחה. "אני חושבת שהגיל הוא אחד היתרונות בתחום שלנו. פרשתי בגיל 25 שזה גיל מאוחר למתעמלת ומצד שני בחיים שאחרי זה גיל מאוד צעיר ויש לזה יתרון. כרגע אני עושה את מה שאני עושה עם הרבה אהבה ותשוקה ואני במקום שאני די פתוחה לדברים חדשים".

 נטע ריבקין מדגמנת הפקת אופנה

מה מעניין אותך לעשות בעתיד?
"מה שאני עושה היום, זה דברים שהם מאוד מעניינים אותי, אני לא סתם שם על הדרך, אלא עוסקת בדברים ממקום שזה חשוב ומעניין אותי. אני חושבת שזה מאוד חשוב לקדם גם את הערכים וגם את מה שהספורט נותן ולחדד שלא רק לעמוד על הפודיום עם מדליית זהב זה מה שהכי חשוב, אלא כל הארגז כלים הגדול שהילד יוצא איתו מהספורט אל העולם. חשוב לי לדבר ולשתף על בסיס ניסיון אישי ואיך אני עברתי את הדברים שבסוף מאוד קשה להגיע אליהם ולא הרבה הצליחו".

רואה את עצמך ממשיכה לגור בעיר?
"יש לי רצון לעזוב לכיוון תל אביב, לעיר הגדולה, כרגע זה המחשבות ואין לדעת מה יהיה בעתיד".

נטע ריבקין מדגמנת הפקת אופנה

צילומים: ליה גלדמן, סטיילינג: סוניה שפקינה , איפור ושיער: לאויזה לוייב, בגדים:MODERN MUSE , NATALI CHER

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר