שיר שני צילום ענבל מסיקה
שיר שני צילום ענבל מסיקה

רוצה להיות דוגמנית: שיר שני מאחד העם עלתה לעשירייה האחרונה בריאליטי

שני היא תלמידת י"ב מצטיינת בתיכון אחד העם, חתומה בסוכנות רוברטו, ומשתתפת בריאליטי פרפקט 10

פורסם בתאריך: 12.2.19 18:38

שיר שני, תלמידת כיתה י"ב בתיכון אחד העם, היא אחת מתוך עשר הבנות שמשתתפות בשלב הגמר של הדוקו ריאליטי החדש של הוט בידור ישראלי, "פרפקט 10". התכנית מצולמת בימים אלה ואמורה לעלות לשידור בחודשים הקרובים.
פרפקט 10 הוא ריאליטי שנעשה בשיתוף פעולה עם רוברטו בן שושן, הבעלים של סוכנות רוברטו וסוכן הדוגמניות שמייצג את נועה קירל, סופיה מצ'טנר, דורית ריבליס ועוד, ועם שי אביטל, הבעלים של סוכנות עלית מודלס שמייצגת את אסתי גינזבורג, נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר ועוד, ובשיתוף צלם האופנה הבינלאומי חי תלאביבר. במסגרת התוכנית, נבחרו 10 בנות מתוך מאות בנות שהתמודדו על הזכות להיות הדבר הבא בתעשיית הבידור, האופנה והלייף סטייל. הבנות שנבחרו, יעברו מחנה אימונים מקצועי במשך מספר שבועות, ישתתפו בקמפיינים גדולים, ידגמנו, ירקדו, ישירו, ישחקו, יפגשו עם דמויות מפתח מובילות מהתחום ובסוף רק אחת מהן תזכה בקמפיין בינלאומי.

שיר שני. צילום ענבל מסיקה

שיר שני. צילום ענבל מסיקה

כאמור, בתוך העשיריה הסופית יש גם את שיר שני תושבת העיר. שיר היא תלמידת אחד העם ולומדת בכיתה המדעית, לומדת חמש יחידות מתמטיקה ונחשבת לתלמידה מצטיינת. "זו לא תחרות שבנות מודחות תוך כדי, אלא זה שיתוף פעולה והפיכת הדוגמניות לדבר הבא בתעשייה", היא מסבירה. "אנחנו נעבר מחנה אימונים וזו חוויה מאוד מיוחדת".

שיר שני. צילום ענבל מסיקה

שיר שני. צילום ענבל מסיקה

שני הגיעה לתחרות דרך רוברטו, שהוא גם הסוכן הפרטי שלה. "הצילומים של התכנית החלו בימים אלה, חלק במהלך היום וחלק אחר הצהריים ואני מאוד נהנית", היא מספרת. "החלום שלי זה להיות דוגמנית ושחקנית וזה כמובן לצד הלימודים. מאוד חשוב מה יש לבן אדם לתת עוד לפני החיצוניות שלו. כרגע זו חוויה, שבעתיד אני מתכוונת להפוך אותה למקצוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר