רן דור חי
רן דור חי

ביקור באוסקר ווילד: "הכי טוב לבלות במקום שלך ולומר שאתה עובד"

רן דור חי שנולד, גדל וגר בפתח תקוה, הוא הבעלים והמייסד של רשת הברים אוסקר ווילד. הבר בפתח תקוה יחגוג בקרוב יום הולדת שבע

פורסם בתאריך: 29.4.19 11:18

קצת על עצמך: "אני רן דור חי, נשוי לנטלי ואבא לשלוש בנות. נולדתי, גדלתי ואני גר בעיר פתח תקווה עד היום. כמו כן, אני הבעלים והמייסד של הרשת "lager & ale" – רשת הברים ׳אוסקר ווילד׳ ושל ׳הוויסקי בר מוזיאון׳. כבר בגיל צעיר ביליתי הרבה במועדונים וברים בתל אביב. אני חי ונושם את עולם הברים והמסעדנות מעל שלושים שנה".
איך החיים כשעובדים בלילה: "חוזרים קצת מאוחר (לפעמים – לא תמיד) ומשלימים שעות שינה בבוקר. גם ככה אני איש של לילה … אז אני מסתדר עם זה, במיוחד אחרי כל כך הרבה שנים בתחום".

קצת על הבר: "האוסקר ווילד בפתח תקוה זה בר אירי קלאסי כמו בכל העולם, עם בר מרכזי שזה הטוויסט של המקום שמגיש 140 סוגי וויסקי, 6 סוגי בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירה מהחבית וגם מבחר מגוון של סוגי קוניאק משובח לצד תפריט אוכל ייחודי כמו נקניקיות איריות אמיתיות ופיש אנד צ'יפס מבצק בירה. אוכלוסיית המבלים במקום משתנה, זה יכול להיות קבוצות של חברים, זוגות וכו'. להבדיל מברים אירים, יש במקום אווירה בוגרת יחסית ומקום מאופיין במוסיקה נוסטלגית 80s, רוק קלאסי וכדומה. המקום לא טרנדי ומחפש חידושים כל הזמן, אך עם זאת אנחנו כל הזמן חוגגים עם הופעות חיות גדולות במהלך הקיץ, להקות רקדנים איריים וכו'. בכלל, אנחנו חוגגים ערבים מיוחדים במהלך השנה, במיוחד אירועים שקשורים לקיץ אצלנו או לחגים אירים".

רקע בתחום: "לאחר סיום שירות צבאי בחיל האוויר, התחלתי לעבוד ברביביה וסיליה ברמת השרון ואחר כך פתחתי עסק משלי, מסעדה בתל אביב. בהמשך פתחתי עוד שתי מסעדות בתל אביב וכשסיימתי את הפרק הזה בחיים שלי, עברתי לרול פורטל מסעדות והייתי שם מנהל מכירות, סמנכ"ל ומנכ"ל, ממש התחלתי מלמטה עד למעלה ואז פרשתי ופתחתי חברת ייעוץ למסעדות וברים ובסוף החיידק של חיי הלילה השתלט עלי וחזרתי לעסקים לפני תשע שנים בערך. כיום, אני יזם ומנהל של מספר מקומות, גם של רשת הברים אוסקר ווילד וגם של הוויסקי בר מוזיאון".

המשקה שלך: "בעיקר וויסקי אבל אני גם מעדיף סינגל מאלטים ובזמן האחרון אני שותה רויאל לוכנגר".

מה שותים הכי הרבה בבר: "בירות בירות בירות! הקהל במקום אוהב את כל סוגי הבירות, תוצרת חוץ, אנגליות וגם ישראליות. יש לנו מעל 70 סוגי בירות במקום".

הכי מיוחד בבר: "שהבר הפך למוסד אחרי שבע שנים והוא נשמר כמו שהוא אחרי הרבה שנים ורק משתבח עם הזמן כי למקום יש המון אופי עם לקוחות קבועים, אווירה וגם הפי האוור קבוע כל השבוע, כולל שישי שבת וחגים שנמשך שעתיים, בין חמש לשבע בערב".

הכי קשה: "הבירוקרטיה בענף הזה. כל משרדי הממשלה מקשים עלינו, גם בעניין הטיפים וגם עם הקנסות החדשים שעכשיו הטילו, תקנות חדשות שהם מוציאים כמו מע"מ למלצרים על המשכורות, הם עוצרים מהענף להתפתח".

הכי כיף: "לבלות במקום שלך ולומר שאתה עובד!".

הליין הכי מצליח: "אין ממש ליינים אצלנו אלא ערבים כמו למשל אירועי ספורט. בסופי שבוע מגיעים אלינו חיילים, גרושים גרושות ובעצם כולם אז זה לא ממש ליין. מה שכן, ביום ראשון מגיעים אלינו חיילים אבל זה לא ממש ליין".

היום הכי מיוחד בשנה: "בעוד שבועיים בדיוק חוגגים יומולדת 7 שנים למקום וזו סיבה למסיבה ויש הופעות וכל מיני הפתעות. חוץ מזה שיש אצלנו מסיבות פורים מושקעות".

אם לא חיי לילה: "אשתי אומרת ספר כי היא אומרת שיש לי גישה מאוד טובה עם אנשים. אני אומר איש עסקים".

טיפ לצעירים ששותים: "לשתות בירה לאט לאט וללמוד איך לשתות. פחות צ'ייסרים לבנים ולא לחפש לדפוק את הראש אלא ליהנות מהאלכוהול. וכמובן נהג תורן".

טיפ לבעל בר מתחיל: "מקצוע למקצוענים! עדיף להיות זכיין או להתחיל כשותף קטן, ללמוד ואז להחליט איך פותחים. וכשמייעצים לכם תקשיבו למקצוענים ולא לכל בעל דעה".

מדור פאבים. קוקטייל Trinity אוסקר ווילד פתח תקוה צילום פרטי

קוקטייל Trinity אוסקר ווילד פתח תקוה צילום פרטי

קוקטייל השבוע: Trinity

אם תהיתם מה הקשר בין אננס, מנגו וכוסברה – לאוסקר ווילד יש מענה עבורכם, והתוצאה יוצאת דופן
המרכיבים:
50 מ"ל קטל וואן ציטרון
20 מ"ל מחית מנגו
15 מ"ל מיץ לימון
30 מ"ל מיץ אננס
איך מכינים: מזיגת כל הרכיבים לשייקר עם קרח, שקשוק גס וסינון לכוס לאובול קריסטל עם קרח. חופן כוסברה לקישוט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סימה

    המקום מקסים תמיד באוירה טובה , טעים מאוד המופעים משובחים, בהחלט משבח את אזור הבילויים, תמיד כייף להגיע ולהנות. תודה על שימור המקום כמקופ בילוי מהנה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר