מימונה אצל משפחת שטרית
מימונה אצל משפחת שטרית

שמחה גדולה במוצש וביום ראשון: איפה חוגגים את המימונה בפתח תקוה

חגיגת המימונה המרכזית תתקיים בהיכל הספורט ברחוב אמסטרדם, וחגיגות נוספות יתקיימו בהיכל התרבות, במועדון הגולה ובבית החיילים הבודדים. כל זאת לצד מימונות פרטיות מפוארות וטעימות

פורסם בתאריך: 27.4.19 18:11

המימונה המרכזית. חגיגת המימונה המרכזית של פתח תקוה תתקיים השנה בהיכל הספורט ברחוב אמסטרדם 20 במוצאי שבת ה-27.4 בשעה 21:00. במקום יהיו מאהל בסגנון מרוקאי, עמדת שתייה, מופלטות ועוגיות מרוקאיות. לצד זה יתקיימו חגיגות מימונה בגולה, בבית החיילים הבודדים וכן מימונות פרטיות רבות.

מועדון הגולה. בגולה יחגגו את המימונה במוצאי שבת בשעה 22:00, יחד עם משפחת אלייב המציגה שמונה נגנים, משלושה דורות במשפחה. וכמובן יהיו מופלטות, לבוש מסורתי והמון קולולולו.

בית החיילים הבודדים. השנה תתקיים מימונה גם בבית החיילים הבודדים למתנדבים שעוזרים ותומכים בבית לאורך כל השנה. התכנסות בשעה 20:30 במוצאי שבת, בתכנית חיילים מספרים על חייהם ובהמשך חגיגות וכיבוד.

היכל התרבות. למחרת, יום ראשון, בשעה 20:30 תתקיים חגיגת מימונה גם בהיכל התרבות, בשיתוף הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו, בהשתתפות פרחי ירושלים, לזמי סמי – סולן להקת שפתיים, רגב שמעון ואבי טולדנו. ראש העירייה רמי גרינברג יברך את החוגגים וכך גם פיני אלקיים, יו"ר הפדרציה בעיר.

מרכז הנוער שעריה. במרכז הנוער בשכונת שעריה תתקיים מימונה לקהילה ביום ראשון. המימונה תתקיים ברחבת מתנ"ס בין השעות 18:30-21:00, האירוע באחריות אגף חברה נוער וצעירים.
# # #
משפחת איבגי. לצד האירועים העירוניים, גם השנה יתקיימו מימונות פרטיות. כך למשל משפחת איבגי שחוגגת מימונה כבר למעלה מ- 60 שנה. זה התחיל עוד בבית סבא וסבתא והמשיך לאם שולמית, ובשנים האחרונות זה באחריות הילדים והנכדים. החגיגות מתקיימות בשכונת יוספטל בביתו של שלמה איבגי. בשנה שעברה הגיעו למעלה מ-1500 איש והשנה המימונה תהיה יותר קטנה. והאורחים ייהנו משולחן ערוך ומלא כל טוב בעוגיות, פירות יבשים, מרציפנים וכמובן מופלטות.

רוני מיילי ויגאל דרור. מימונה נוספת היא של רוני מיילי ויגאל דרור לקבוצת גמלאים בראשה הם עומדים, קבוצה אשר עושה פעילויות שונות במהלך השנה. המימונה תתקיים במועדון הפאצ'ה בשיתוף פעולה עם בעלי המקום, אורן חנגל. האירוע הוא ללא מטרות רווח ומיועד לחברי הקבוצה. באירוע יהיו תלבושות מרוקאיות, רקדנית בטן, די.ג'יי, מופלטות והרבה שמח.

מימונה אצל משפחת שטרית

מימונה אצל משפחת שטרית

משפחת שטרית. כמידי השנה, גם השנה יחגגו אצל משפחת שטרית את המימונה המסורתית. החגיגות יתקיימו אצל אשר שטרית בחצר ולחגיגות אמורים להגיע בין 300-400 איש. הנוכחים ייהנו ממוזיקה טובה, מופלטות ומתוקים נוספים.

משפחת קדוש-שטיבלמן. למעלה מ־500 איש צפויים להגיע למימונה של משפחת קדוש – שטילבמן בשכונת נווה גן. המימונה תתקיים בביתה של ציפי קדוש ויחד איתה יקבלו את האורחים הרבים ההורים משה ואביגיל והאחות אור שטילבמן. האורחים ייהנו ממופלטות וספינג' חם, עיצוב הבית באווירה מרוקאית וכמובן שלצד המופלטות יהיו את כל המתוקים והעוגיות המסורתיות, ריבות עבודת יד של האם אביגיל, עוגיות מרציפן, שומשום ועוד

.
משפחת קריספין. כמידי שנה תתקיים גם המימונה המשפחתי של משפחת קריספין בשכונת שעריה, אותה מקיימת המשפחה כבר למעלה מעשור. למימונה צפויים להגיע מעל ל-300 אנשים, ולצד המופלטות יהיו גם מתוקים, לבוש אותנטי, אלכוהול ועוד. את ההכנות לחג מתחילה המשפחה עוד מחג פורים, ואז כבר קונים חלק מחומרי הגלם, מכינים ומקפיאים עד למימונה. "מרבית האנשים שיגיעו למימונה הם משפחה או חברים ויש גם כאלו שאינם מכירים איש ומגיעים, וכמובן מתקבלים בברכה", אומרים במשפחת קריספין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר