אלעד שונשיין
אלעד שונשיין

ביקור באוטו בר: "התפיסה שלנו היא שאלכוהול חייב להיות מלווה באוכל מתאים"

 אלעד שונשיין פתח לפני עשור את הדנס בר הראשון בפתח תקוה ומאז הוא לא מפסיק לחדש. כשאמרו לו שהאוטו בר לא יעבוד במיקומו הנוכחי הוא התעקש וזכה

פורסם בתאריך: 3.5.19 08:57

קצת על עצמך: "קוראים לי אלעד שונשיין ואני בגיל שכבר לא שואלים בן כמה אתה. נשוי לנטע ואבא לעמית ואריאל. הבעלים של ה-'OTTO בר' ברחוב הסיבים 47 בפתח תקוה. כמו כן אני הבעלים של ה'מרלה סינגר', ה'קנדי' ופתחתי לפני מעל עשור את הדנס בר הראשון בעיר – 'אמט בראון'. בגיל צעיר יותר עסקתי בתחום חדרי הכושר".

איך חיים כשעובדים בלילה? "האמת שאני פותח את העיניים בשש בבוקר יחד עם הבנות ועוצם אותן כשהמקומות נסגרים בשעות הלילה המאוחרות, מה שאומר שאין לי רגע דל ותמיד יש מה לעשות".

קצת על הבר: "פתחנו את ה-OTTO לפני כארבע שנים. בהתחלה כולם אמרו שזה לא יעבוד בפינה הזאת ברחוב הסיבים, אבל הנה המקום עדיין חי ובועט. האוטו מביא איתו משהו מאד חופשי וקליל ובעצם יודע לתת לכל אורח את המקום שלו. התפיסה שלנו היא שאלכוהול חייב להיות מלווה באוכל מתאים ולכן אנחנו מאד משקיעים במטבחים שלנו ודואגים לשילוב של אוכל טוב, אלכוהול טוב ומוזיקה טובה".

רקע בתחום: "לפני מעל עשור ניהלתי כאמור חדר כושר בעיר וכשפנו אליי כמה חברים בהצעה לפתוח דאנס בר, דבר שלא היה קיים בזמנו בעיר, פתחנו את ה'אמט בראון', שהיווה תחרות בזמנו למקומות הבילוי בתל אביב ובהרצליה וסיפק חוויה ייחודית בעיר. לאחר שנתיים פתחנו את ה'מרלה סינגר' והיינו הראשונים בעיר להגיש בירות בוטיק ישראליות ובירות מיוחדות מכל העולם. ולפני כארבע שנים יחד עם אור שטרייפלר שעשה את כל המסלול ממלצר למנהל במרלה, פתחנו את האוטו בפתח תקוה. מה שמניע אותי בענף זו היצירה הבלתי נגמרת ורגעי האושר הקטנים".

המשקה שלך: "ג'ין טוניק".מה שותים הכי הרבה בבר? "בירות וגם את הקוקטייל המיוחד שלנו – red crown".

הכי מיוחד: "האווירה המשוחררת בה כל אחד מרגיש נינוח ולא משנה מה הסיבה שבגללה הוא הגיע לבלות באוטו".הכי קשה: "התחלופה של העובדים. מכירים עובד, מתחברים אליו, ואז הוא פורש כנפיים וממשיך הלאה".

הכי כיף: "ליצור יש מאין, לעצב ולחדש. בענף הזה צריך כל הזמן להתקדם. אם אתה לא מתקדם אתה בעצם הולך אחורה".הליין הכי מצליח: "אצלנו אין ליין אלא ערב הכי חזק. הערב הכי חזק אצלנו הוא ימי שלישי בו אנחנו מציעים תפריטי שתיה ללא תחתית. חוץ מזה שסוף השבוע אצלנו תמיד מלא וכדאי להזמין מקום מראש. בקרוב גם נשיק ערב יווני חדש ושמח בטירוף".

היום הכי מיוחד בשנה: "אני מאד אוהב את ערבי הסילבסטר שידועים כערבים מטורפים במקום. אם בכל ימי השנה המקום עובד כבר ישיבה, אז בערב הזה הוא הופך למסיבה ויש אווירה מחשמלת במקום".

טיפ לצעירים ששותים: "תשתו, תיהנו ותדעו שאחרי 2 בלילה שום דבר טוב לא קורה".

טיפ לבעל בר מתחיל: "אם ענף המסעדנות לא בוער בך ואתה מחפש עבודה שבה אתה נמצא הרבה זמן בבית, זה לא בשבילך".

 

משקה השבוע: Red Crown

לילה- אוטו בר

קוקטייל השבוע

המרכיבים:

60 מ"ל ואן גוך רימונים

30 מ"ל ליקר פסואה

15 מ"ל מאליבו

10 מ"ל סירופ קוקוס

20 מ"ל סאוורמיץ תפוזים

אופן ההכנה:

משקשקים הכל בשייקר ומזוגים לספניפטר (כוס רחבה עם קרח). מוסיפים מיץ תפוזים לפי הטעם ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר