מדור לילה תמיר חכם מהאופסי טונס פתח תקווה צילום יוני ברגמן
מדור לילה תמיר חכם מהאופסי טונס פתח תקווה צילום יוני ברגמן

באופסי טונס סופרים כבר 300 מסיבות

תמיר חכם, הבעלים של האופסי טונס בפתח תקוה, מועדון טראנס, מספר איך זה התחיל ועל החיים. "אני מאוד אוהב לחיות את הלילה, הכל יותר רגוע", הוא אומר

פורסם בתאריך: 30.5.19 14:29

 

קצת על עצמך: "אני תמיר חכם, רווק בן 31, גר בפתח תקוה בה נולדתי. חי את הלילה כבר מגיל צעיר כ-די.ג׳יי מועדונים ופאבים וכיום הבעלים של מועדון הטראנס ״אופסי טונס״ בקרית מטלון שבפתח תקוה. בגיל 13 קיבלתי למתנת בר המצווה, את פלטת ה-די.ג'יי הראשונה שלי ומשם הכל התחיל. לא חלף הרבה זמן עד שהתחלתי לתקלט בפאבים ומועדונים תל אביבים, ולהכיר מקרוב את חיי הלילה והמסיבות. את האמת? כבר אז התאהבתי. בגיל 22 למדתי סאונד והפקה של מוזיקה אלקטרונית במכללת BPM והמשכתי לנגן במסיבות טבע ומועדונים ברחבי הארץ".

 

על האופסי טונס: "את האופסי טונס פתחנו כמעט לפני 7 שנים. התחלנו כמה חברים בתור הפקה קטנה שהפעילה ליין טראנס חברי בכל יום שלישי בפאב השכונתי ״גוזי בר״ המיתולוגי. לאחר שהפקנו כ-30 מסיבות מדהימות והצלחנו ״להחיות״ את ימי שלישי בעיר, שותפי להפקה (צוקי ערן צוק וטל נצר) החליטו לעזוב את הארץ. באותו זמן החלטתי להעביר את ליין הטראנס למועדון ה״מידלטון״ הישן והאהוב, שלאחר מספר חודשים נסגר, שופץ ונהפך למועדון ה״ג׳סיקה״ ובהמשך במקום הג'סיקה פתחנו את האופסי טונס. בדיוק אז, פתחנו ליין טראנס נוסף ביום שישי בשם ״הקאנטה״ וכיום לאחר 7 שנים של פעילות רצופה אני ושותפיי (קובי דלל וצוקי ערן צוק שבינתיים חזר לארץ) מפעילים 2 ליינים שבועיים בימי שלישי ושישי, החל מ-23:30 ועד 07:00 בבוקר. בכל ליין מתנגנת מוזיקת טראנס במגוון רחב של תתי ז׳אנרים שונים ומגוונים. בכל שבוע אנו מטיסים ארצה אמני טראנס ודיג׳יים מכל רחבי תבל. החודש אנו נחגוג את מסיבה מספר 300 מאז הפתיחה של יום שלישי ואת מסיבה מספר 150 של ליין ה״קאנטה״ בימי שישי".

החיים כשעובדים בלילה: "אני מאוד אוהב לחיות את הלילה. אין פקקים, הכל שקט ורגוע יותר בהשוואה ללחץ של היום. החיים הפוכים מהנורמל, סך הכל אני אוהב את החיים כערפד ונהנה מהם מאוד".

המשקה שלך: "ויסקי משובח עם קוביית קרח".

שותים הכי הרבה בבר: "הרבה בירות, עראק, וודקה ושלל צ׳ייסרים".

הכי מיוחד במועדון: "האווירה שיש במועדון פשוט לא דומה לשום דבר אחר שהכרתם. המועדון מעוצב בתפאורה פסיכודלית וזוהרת בשילוב עם סאונד מדויק ותאורה מהפנטת ובר החמוש באלכוהול משובח. והסופר מיוחד? זו האווירה המשפחתית. אותם אנשים שמלווים אותנו כבר שבע שנים ברציפות מידי שבוע, זה ממש כמו משפחה אחת גדולה ומגובשת שבה כולם מכירים את כולם".

הכי קשה: "אנחנו חייבים כל הזמן להמציא את עצמנו מחדש". לפלפל את האווירה עם קונספטים חדשים ומפתיעים. להטיס ארצה עוד ועוד דיג׳יים ואמנים בינלאומיים בולטים ואהודים. ולרגש את הבליינים עם מוזיקה חדשה וסוחפת".

הכי כיף: "לעמוד ולהסתכל מהצד ולא להאמין שכל כך הרבה אנשים רוקדים ונהנים בזכות המקום המופלא הזה שיצרנו כאן".

הליין הכי מצליח: "ליין הדגל שלנו הוא ביום שלישי, הוא קיים כמעט שבע שנים ברציפות. אך הליין המצליח ביותר הוא כמובן ליין ה״קאנטה״ ביום שישי. בקרוב נפתח גם את ימי חמישי, אז יש למה לצפות".

אם לא חיי לילה: "טכנולוגיה ומחשבים בפרט זו אהבתי השנייה. לכן אני חושב שהייתי בהחלט מתברג בתחום".

טיפ לצעירים ששותים: "עשו זאת בחוכמה ושימו לב לכמויות. כמובן לא לערבב סוגים שונים של אלכוהול".

טיפ לבעל בר מתחיל: "אני תמיד אומר שהחיים הכי יפים שלך נמצאים מאחורי הפחדים הכי גדולים שלך. אל תפחד, תעז".

טקילה סאנרייז

טקילה סאנרייז צילום יוני ברגמן

קוקטייל השבוע: טקילה סאנרייז

המצרכים:
60 מ"ל טקילה
90 מ"ל מיץ תפוזים
2 כפיות גרנדין
תפוז טרי
אופן ההכנה:
מוזגים את המרכיבים לכוס קוקטייל גבוהה ומערבבים. מוסיפים קרח ומעטרים בפרוסת תפוז

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר