חתימת ההסכם בין בני הדייג לשופ טיים. צילום יחצ
חתימת ההסכם בין בני הדייג לשופ טיים. צילום יחצ

ברוכים הבאים: בני הדייג יפתח מסעדה כשרה במתחם הקולינרי החדש בפתח תקוה

המתחם הקולינרי החדש שופ טיים, ייפתח בקיץ הקרוב. בני רבא, בעלי בני הדייג: "החלטתי להצטרף למתחם שופ טיים כיוון שאהבתי מאוד את הקונספט של מתחם קולינרי חדש וייחודי"

פורסם בתאריך: 3.6.19 10:50

 

shop time, המתחם הקולינרי החדש שאמור להיפתח בפתח תקוה בקיץ, ממשיך להביא לעיר את מיטב המסעדות והטעמים. בני רבא, השף ובעל רשת מסעדות הדגים "בני הדייג", הקרויה על שמו, חתם על עסקה לפתיחת מסעדה כשרה חדשה במתחם. בהקמת המתחם הושקעו 114 מיליון שקל והוא ממוקם בצומת הרחובות שחם ותוצרת הארץ. המסעדה, אשר תוקם על שטח של 375 מ"ר נמצאת בשלבי בניה וצפויה להיפתח בקיץ הקרוב. העסקה נחתמה לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה לשלוש תקופות של 5 שנים.
המסעדה החדשה תהיה מסעדת הדגים היחידה בפתח תקווה ותהיה המסעדה הכשרה היחידה של "בני הדייג". בני רבא אמר: "המסעדה בפתח תקווה תהיה מיוחדת במינה שכן לראשונה תפתח מסעדה שלנו בעיר ולא על חוף הים. החלטתי להצטרף למתחם שופ טיים כיוון שאהבתי מאוד את הקונספט של מתחם קולינרי חדש וייחודי. את המסעדה יתכנן האדריכל יוסי אבן, איתו אנחנו עובדים כבר שנים והיא תספק חוויה של מסעדה ומקום בילוי במקום אחד. במסעדה יוקם מטבח פתוח אשר יספק לסועדים חוויה קולינרית מהנה. הייחודיות של הסניף הזה תהיה בכך שנקים בה עמדת fast food שניתן לקחת ממנה אוכל למשרד או הביתה. המסעדה החדשה בה אני מרכיב את התפריט עד הפרט האחרון תביא רוח יצירתית, מרגשת ומרעננת".
המתחם הקולינרי החדש והכשר shop time צפוי לפתוח את שעריו בקיץ הקרוב. המתחם, אשר נמצא בימים אלה בשלבי הקמה סופיים, נמצא באזור התעשייה קרית מטלון (רמת סיב) בפתח תקוה. המתחם יכלול 20 חנויות בגדלים של 50-580 מ"ר שביניהן בתי קפה, מסעדות, פאב, מעדניות ואוכל ייחודי, שתוכננו כמרכז קניות פתוח בשטח של 5,000 מ"ר.
החברה המנהלת היא "רושו הנדסה ויזמות" הנמצאת בבעלות עינת וצביקה רושו. צביקה רושו, מנכ"ל רושו יזמות, אמר: "מדובר באזור שצמא למתחם קונספט קולינרי על טהרת האוכל הכשר, ובזאת ייחודיותו על פני מתחמי קונספט דומים בישראל. המתחם ישרת במהלך היום את עובדי ובאי מתחם העסקים הגדול, ובערב ובימי שישי בבקר ימשוך את הסועדים והמבלים שנוהרים לאזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר