אפייה קסומה עינת צילום פרטי
אפייה קסומה עינת צילום פרטי

הפיה בת 16: יריד מיוחד לשבועות יתקיים היום בא-פיה קסומה

בית הקפה חוגג יום הולדת 16 ביריד שבועות מיוחד. בין היתר יימכרו בו גם תכשיטים שיוצרו על ידי נשים מאוגנדה, כאשר כל ההכנסות מהמכירה יועברו לאותן נשים

פורסם בתאריך: 6.6.19 14:37

רבים מתושבי פתח תקוה והסביבה מכירים כבר שנים את בית הקפה "א-פיה קסומה" בקיבוץ עינת, בזכות האווירה הנעימה, המאפים האיכותיים והמנות המיוחדות. אז נספר לכם שהיום חוגג בית הקפה יום הולדת 16 ומזמין את הציבור הרחב לחגוג ביריד שבועות קסום וחגיגי. בתכנית אוכל טוב, דוכני יין, שמן זית, ריבות, גבינות, לחמים, זרים לראש, בגדים ותכשיטים מהודו, לוכדי חלומות ועוד. בנוסף, יימכרו במקום מוצרים שנשים מאוגנדה ייצרו כגון ארנקים, סלים, תכשיטים ועוד, כשכל ההכנסות מהמכירה יימסרו לאותן נשים.

אפייה קסומה עינת צילום פרטי

אפייה קסומה עינת צילום פרטי

אפייה קסומה עינת צילום פרטי

"מספר בנות שהתנדבו באוגנדה דרך פרוייקט תן של הסוכנות היהודית יצרו קשר עם נשים מקומיות, הן ראו את העבודות שהן עושות והחליטו להביא את המוצרים לארץ", מספרת שחר גל פז, בעלת המקום. "זה התחיל כמשהו קטן וזה לאט לאט גדל ונמכר בכל מיני ירידים וחנויות. מה שיפה הוא שכל הכסף חוזר בחזרה לנשים באוגנדה". לפרויקט קוראים בשפה המקומית מירמבה – שזה צדק.

בית הקפה- קונדיטוריה "א-פיה קסומה", שנמצא בבעלות שחר גל פז התחיל כקונדיטוריה בלבד ולאט לאט התפתח והפך גם לבית קפה. המקום הוא סוג של פינה שקטה ומיוחדת.מבחינת שחר המקום הוא הגשמת חלום. היא מציעה לקהל עוגות מעולות ומעוצבות בסגנון קסום ומנות מיוחדות בחלל צבעוני ומתוק, שמקושט כל כולו בפיות, חלקן משתלשלות מן התקרה, אחרות יושבות מחויכות על מדפים, אחרות מוסיפות רפרוף לעוגות עצמן, וניצבות עליהן או לצידן. ל"א-פיה קסומה" יש גם חצר פנימית לישיבה באוויר הצלול של הקיבוץ.

הפעילות תתקיים בין השעות 16:00-21:00
פרטים נוספים בדף הפייסבוק – https://www.facebook.com/AFeyaKsuma

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר