אבישג נגר צילום פרטי
אבישג נגר צילום פרטי

ביקור בגראנדה: "בכל קלאב שאנחנו אוהבים יש את ריבוי החללים"

בלוגרית מצליחה, יזם, סוכן דוגמניות, מנהל סאונד וסטייליסט, חברו יחד כדי לפתוח בר חדש בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 11.7.19 18:20

 

השותפים: אבישג נגר, רן הברי, איתי עשת וניר חצרוני, חברו לשלומי כלף, איש עסקים ויזם מתחום חיי הלילה, לטובת פתיחת מקום חדש – הגראנדה, ברחוב שחם 8 בפתח תקווה (לשעבר הקאסה). המוטו: "אנחנו רוצים להקנות לקהל שבסביבה שלנו מוזיקה איכותית, ואווירה מגניבה וכייפית מבלי שיצטרכו להיכנס לעיר הגדולה".

על עצמי: "קוראים לי אבישג נגר, אני בת 28 והשתתפתי בתוכנית איט גירלס", מספרת לנו אחת השותפות. "חוץ מזה אני בלוגרית אופנה ולייף סטייל בארץ ובעולם, מובילת דעת קהל עם עמוד אינסטגרם של 150 אלף עוקבים ,די. ג'י שמופיעה במסיבות, השקות ואירועי חברה. התפקיד שלי בעסק זה התוכן – התוכן המוזיקלי, קריאטייב, שיווק, יח״צ וניהול הרשתות החברתיות. כלף טוען שאני הדמות הנוצצת שמביאה איתה תבלין של חומר בינלאומי. אנחנו חמישה שותפים בעסק, ממש קבוצה, שזה אומר – אני ביחד עם שלומי כלף (שהוא זה שהביא אותי לעסק, והחליט להקים את הקבוצה הזו של האנשים שאוהבים ומעריכים את חיי הלילה), ביחד עם ניר חצרוני – סוכן דוגמניות ומעצב אופנה מוערך, שלקח פעילות בכמה אירועים ושיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל וכוכבי אינסטגרם. הוא פשוט סוחף אחריו קהל יפה וצעיר בגלל שהעבודה שלו מתמקדת באינטרקציות עם אנשים, בעולמות של תעשיית הבידור. עוד איתנו בקבוצה, איתי אשת – די.ג'י ומנהל סאונד, שניגן במקומות כמו ברקפסט, בלוק, בית מעריב ושבועות האופנה במילאנו, שהתפקיד שלו הוא לשמר קהל איכותי ולדאוג לבוקינג של המקום, ורן הברי שנחשב לסטייליסט של הכוכבים הכי גדולים במחוזותינו, מלהק, עובד בשיתוף פעולה עם הסוכנות של רוברטו, מתמחה באופנה, חיי לילה ועבודה עם אנשים בשטח. אגב, הדמות שלו היא הדמות הנגישה והמרימת אווירה של המקום שסוחפת אחריה אנשים שאנחנו רוצים במקום שלנו".

איך החיים כשעובדים בלילה: "לא ישנים הרבה כי העבודה לא באמת נגמרת כשהמסיבה נגמרת", אומר רן הברי, "אבל בגדול זה כמו כל עבודה אחרת, רק הפוך".

קצת על הבר: עכשיו תורו של שלומי כליף שמספר – "הגראנדה הוא בר ומועדון חדש, בעל שני חללים, קלאב פנימי וחצר (יפיפייה) שמשמשת כסוג של לאונג׳ אבל גם עומדת בפניה עצמה כבר. השילוב הזה היה חשוב לנו, העיניים היו החוצה וראינו שכמעט בכל קלאב שאנחנו אוהבים יש את ריבוי החללים הזה, הוא מאפשר לחוות שני ערבים בערב אחד – לרקוד ברחבה חשוכה וחצי שעה אחרי להתפנן באוויר הפתוח".

המשקה שלך: "זה תלוי בסוג הבילוי – בישיבה או ארוחה", אומרת אבישג. "אם אני יושבת עם שלומי אז זה קוקטיילים אבל במסיבה רק בירות וצ׳ייסרים – צריך להיות פרקטיים כשחוגגים".

מה שותים הכי הרבה במקום: "מיקסרים, שזה אומר אלכוהול עם משהו", אומר רן, "ג'ין וטוניק, וודקה עם חמוציות וכל מיני דרינקים של מועדונים שזה הכל מהכל, בירות, יין ועוד.יש לנו בר מגוון!".

הכי מיוחד: "השילוב של שני החללים של המקום", אומר שלומי. "חשבנו על השילוב הזה הרבה ואנחנו מאוד גאים בו. חוץ מזה, האווירה במקום והקהל. יש לנו קהל מדהים ואווירה מטורפת. זה מה שהופך את המקום שלנו למיוחד".

הכי קשה: "העבודה בלילה שהיא מאוד אינטנסיבית", משוכנע שלומי. "קשה לסיים מסיבה בחמש ולהתחיל את היום כמו כולם, כי אחרי שכולם הולכים יש לנהל את העסק, משמרות, ספקים וכו, וזה משהו שמתחלק בין השותפים".

הכי כיף: "אין על הלילה", אומרת אבישג, "אתה עובד בעצם בלייצר חוויות לאנשים, ליצור מסיבות, אווירה, זכרונות". רן: "מה שכיף בעבודה הזו זה שאתה רואה שאנשים שנהנים. חוץ מזה, הם חוזרים ומספרים לנו על זה".

הערב הכי חזק: אבישג: "אנחנו עדין בהרצה של המקום כי רק לפני חודשיים המקום הפך מהקאסה לגראנדה, אבל נכון לכרגע מסתמן שיום חמישי זה היום הכי חזק של המקום. אבל חוץ מזה, כל עוד הדלת פתוחה ויש מוזיקה טובה ואלכוהול איכותי, כל ערב הוא חזק".

טיפ לצעירים ששותים: "לדעת את הגבול של עצמך", אומרים כל השותפים. "לא משנה מה הדרינק שלך או איך אתה אוהב לשתות, לפעמים במועדונים אנשים מאבדים את הגבול שלהם, אז בבקשה – Drink Responsibly!”, ", מבהירה אבישג.

טיפ לבעל בר: "תגיע מוכן! זה שהעסק הוא מסיבות, לא אומר שהוא לא עסק כמו כל עסק אחר", מדגיש שלומי.

קוקטייל השבוע: מוחיטו גראנדה

מוחיטו צילום אי.אס.אי.פי

המצרכים:
40 מ"ל רום
מי סוכר או 2 כפיות סוכר חום מומס במים חמים
120 מ"ל ספרייט או סודה
מעט מיץ לימון
1 לימון
חופן עלי נענע + 2 עלים לקישוט

אופן ההכנה:
חותכים את הלימון לחתיכות ומוסיפים את עלי הנענע, מנערים את כל החומרים בשייקר ומגישים בכוס גבוהה עם קרח גרוס וקישוט של עלה נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר