שני זאקשבר, ברולו צילום פרטי

ביקרנו בברולו: "לפתוח בר זה לגמרי נמצא ברשימת החלומות שלי"

הים הוא מרכז החיים של שני זאקשבר, שעברה לתל אביב, אבל חזרה לגור אצל אמא בפתח תקוה ואז גם החלה לעבוד בברולו

פורסם בתאריך: 22.8.19 23:16

קצת על עצמך: "אני שני זאקשבר, בת 24, ברמנית ואחראית משמרת בברולו, עובדת בברולו כשנתיים. אני חובבת אופנה ולייף סטייל עם תשוקה אמיתית לספורט. אני מתעסקת בכל ספורט שיש ואני מאוד אוהבת את הים וכל מה שקשור לים, כולל גלישה. הים הוא בעצם מרכז החיים שלי. הגעתי לעבוד בברולו בפוקס ממש. ביליתי שם בערב עם חברים והיה נראה ממש נחמד ומגניב שם ואני בכלל גרתי אז בתל אביב. וכשחזרתי לגור בעיר אצל אמא התחלתי לעבוד בבר. בהתחלה בתור מלצרית ולאט לאט התקדמתי כי כשעושים משהו מכל הלב ובהשקעה רוצים להמשיך וללמוד עוד. אני רוצה ללמוד את התחום הזה כי זה לגמרי נמצא ברשימת החלומות שלי, לפתוח בר".

החיים כשעובדים בלילה: "מתרגלים לשיגרה שהיום נגמר מאוחר יחסית, מקסימום שעת שנ"צ, לגמרי מסדרת את המשך היום".

קצת על הברולו: "הברולו הוא בין הברים הראשונים שנפתחו בפתח תקווה, משהו כמו 13 שנה. הוא ממוקם במקום נוח ככה שאף פעם אין בעיית חניה. הכל מיוחד בו. נתחיל בעיצוב שהוא מושלם, כשנכנסים רואים קיר יינות מרהיב ועצום בגודלו עם בר משקאות שמתנוסס מהתקרה ועושה חשק לטעום מכל בקבוק ובקבוק שנמצא שם. נמשיך למטבח שכל מנה שיוצאת ממנו טעימה בצורה שלא תיאמן. אני חושבת שזה הדבר שהכי מיוחד ומאפיין את הברולו. זה לא שגרתי שאתה יכול להגיע גם רעב ולאכול את הסטייק הכי איכותי (ואם בא לך להתפנק אז תוסיף כבד אווז אתה תודה לי) ופשוט לעוף מכל ביס".

אם לא חיי לילה: "אני אוהבת את חיי הלילה. בשעות האלו אתה פוגש אנשים מכל סוג אפשרי וזה תמיד מעניין. אם לא הייתי עובדת בבר אני בטח הייתי בעלת סלון כלות כי אני בגדול מתעסקת בעיצוב אופנה של שמלות ערב וכלה. למדתי עיצוב אופנה דרך מישהי שעבדתי אצלה אבל למרות שאין לי תעודות יש לי שמלות מהממות".

המשקה שלך: "עם מזג האוויר החם שיש אצלנו לרוב אעדיף בירה קרה קרה".

שותים הכי הרבה בבר: "זה מאוד משתנה, במיוחד כשיש מגוון גדול. יש את אלו שאוהבים את הוויסקי שלהם, יש את אלו שמעדיפים בירה קרה במיוחד שיש מבחר וכמה סוגים מהחבית, וכמובן הקוקטיילים – מתוק, חמוץ, חריף, או שילוב של כמה טעמים יחד. תמיד כיף לשתות קוקטייל קפוא".

הכי קשה: "אני לא מוצאת קושי, כי בסך הכל זה תחום מאתגר ותמיד צצים דברים חדשים, אבל כשאתה מתעסק במה שאתה אוהב הכל תמיד יותר קליל וכיף".

הכי כיף: "הכי כיף זה לדעת ולראות שלקוחות חוזרים בגלל שהם נהנו בפעם הקודמת. הם יודעים שהם באים לערב מפנק ושוב יוצאים מרוצים עם חיוך וצחוק באווירת האלכוהול, המוזיקה, האוכל והווייב הטוב".

הליין הכי מצליח: "הערב הכי חזק בברולו זה חמישי. הוולנטיינס דיי זכור לי כיום הכי מיוחד בשנה, הרבה צ'ייסרים עפו באוויר וסגרנו את היום עם קינוח מיוחד".

טיפ לצעירים ששותים: "לשתות לאט, לאכול לפני כמו שצריך, לחוות את הסטלה אבל להיות קשובים תמיד לגוף".

טיפ למנהל בר מתחיל: "לאהוב את מה שאתה עושה, ללמוד מכל שלב, להפיק לקחים ולצאת חכם יותר מכל אתגר, ותמיד לשאוף גבוה. וגם כמובן להגיע עם חיוך לעבודה, ככה כל קושי הופך לאתגר פשוט".

 

משקה השבוע: קוקטייל קולדה מגניבה

קולדה, קוקטייל של הברולו צילום פרטי

"קוקטייל מגניב שאני ממליצה עליו ללקוחות בחום", אומרת שני, "הוא נראה כמו מוחיטו אבל הוא ממש לא, הוא מתקתק ומרענן ומגישים אותו בלי הרבה קרח".
המרכיבים:
חצי מנה רום בהיר
חצי מנה רום מתובל
מנה רוטאן אננס
שליש רוטאן קוקוס
נגיעה ממיץ לימון
אופן ההכנה:
לשקשק את כל המרכיבים ולהגיש בכוס גבוהה עם עלי נענע לקישוט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר