ירדן יוסף לוי צילום רימון תירוש

הכירו את ג'ורדי: "חיי לילה זה עולם שברגע שאתה נכנס אליו אתה מתאהב בו"

קוראים לו ירדן יוסף לוי, הוא בן 23, אי אפשר לפספס את הזקן שלו והחברים קוראים לו ג'ורדי. ביום הוא בעיקר מתאושש, בלילות הוא מקדם את האופסי והדרינק פוינט, ולא מפסיק לצלם

פורסם בתאריך: 13.9.19 13:00

קצת על עצמך: "קוראים לי ירדן יוסף לוי (23), אבל כולם מכנים אותי ג'ורדי. זה שם שקיבלתי עוד מימי התיכון כי חברים התחילו לקרוא לי ג'רדן וזה התגלגל לג'ורדי ואז היה את ג'ורדי של סטטיק ובן אל כשהם פרצו וזה תפס אבל מאז אני "סובל" כי כולם שואלים אותי אם יש קשר בין השם שלי לשיר שלהם. בלילות אני מצלם ומבלה במקומות בילוי בעיר פתח תקווה ומעלה תכנים שיווקיים עבור הדרינק פוינט והאופסי, שני מקומות בילוי מובילים בעיר.

רקע בתחום: "אני כבר הרבה שנים בתחום חיי הלילה, מגיל 18 בערך. חוץ מלהיות מנהל תוכן שזו מילה יפה בעצם למישהו שעושה יח"צ בעידן המודרני, אני גם זמר ויוצר וצלם. אני מג'נגל בין הדרינק פוינט שם אני עובד קבוע בכמה כובעים לבין האופסי שם אני מצלם בעיקר וידאו, אבל לפני זה הייתי בג'ופלין זכרונו לברכה והייתי גם באנדמה ביהוד והיום אני גם מאחמ"ש בסנוקר באיצטדיון. אני עושה הרבה דברים ומי שעוקב אחרי העמודים שלי נחשף למה שאני עושה".

מה זה אומר יחצ"ן או מנהל תוכן: "בקטע השיווקי אני מעלה פוסטים, מקדם ערבים, מעלה סרטונים ותמונות, אבל אני לא קורא לזה יחצ"ן אלא איש תוכן כי אחד הדברים שאני עושה עם הדרינק פוינט במיוחד, זה ליצור המון סרטונים ותוכן שבועי במהלך אמצע השבוע. אני לא שולח הודעות בפרטי או מתקשר לאנשים כי אני בעצמי סבלתי מיחצ"נים שעשו את זה, אלא אני מעלה דברים שאני עושה וזה מושך את האנשים, גורם להם להכיר את המקום. היום כל קד"מ זה בדיגיטל ופחות בפרטי. כשאני מקדם משהו אני עושה את זה דרך סרטונים ודברים לא שגרתיים כי זה עובד יותר טוב. אני אוהב לצלם. האמת היא שעד גיל 15 הייתי מאוד נגד העניין הזה של צילום ועריכה וכשהלכתי לתיכון החלטתי ללכת ללמוד קולנוע באחד העם ושם כל העולם הזה נפתח לי והתאהבתי. ברור שזה גם מושך בנות ואנשים שמתלהבים מזה שאני עם מצלמה. לעבודה בדרינק הגעתי כעובד מן המניין ועשיתי התלמדויות בתור מלצר. הם ידעו שאני מצלם ויש לי הרבה עוקבים בפייסבוק (4,500 חברים) ובאינסטגרם (כאלף) ואז הם קידמו אותי לתפקיד הזה. בשנה האחרונה התחיל בארץ התוכן השיווקי ברשתות חברתיות בעיקר בפן של וידאו וזה התאים לי".

איך החיים כשעובדים בלילה: "לא קלים. אני חי בלילה וישן ביום. זה עולם שברגע שאתה נכנס אליו אתה מתאהב בו".

אם לא חיי לילה: "הייתי ממשיך עם יצירת תוכן ולאו דווקא בחיי הלילה".

הדרינק פוינט והאופסי: "בדרינק פוינט אני נמצא בעיקר בימי שני בגלל הערב של הבמה הפתוחה ששם זה התחיל, כי אני, דולב פרנקל, בר שרמר ומלכי, כולם יוצרים ומוזיקאים מפתח תקווה שלא היה לנו איפה להופיע בעיר, באנו לרפה ועומרי מהדרינק וביקשנו להרים ערב כזה של במה פתוחה. הם עפו על זה ומאז אפשר למצוא אותי בערב הזה וגם בסופ"ש שאז אני מצלם. באופסי אני נמצא כשקוראים לי כי אני גם יוצא לשם באופן אישי לא רק בכדי לעבוד וזה מאוד נחמד כי זוהי קהילה של חיי לילה שאני מאוד אוהב".

המשקה שלך: "אני שותה רום וקולה".

הכי קשה: "שיש ימים שצריך לקום בבוקר למחרת".

הכי כיף: "הכל! אין כמו חיי לילה. מהאווירה לחברים ומצבים של להתחיל עם נשים. אני אוהב את הכל. אני יכול להגיד שאיפה שיש אווירה וכיף לשם אני מגיע וזה מה שעושה לי את זה בחיי הלילה".

היום הכי מיוחד בשנה: "ברור שזה יום ההולדת שלי. ב-30 לינואר אני חוגג כל שנה בצורה מטורפת במשך שבוע כשביום של היום הולדת זה הרבה בלאגן עם הרבה חברים. שנה שעברה עשיתי מופע להקה ומשהו מאוד גדול. אני באיזשהו מקום אוהב את עצמי ולכן מגיע לי לחגוג את עצם קיומי ושגדלתי בעוד שנה".

טיפ לצעירים ששותים: "צריך לדעת לשתות ולא סתם לערבב ולהשתכר למוות ולהביא את עצמך למצב של להתפרק ולהקיא מאלכוהול כי זה לא מחזה יפה לאף אחד".

טיפ למנהל תוכן מתחיל: "תהיה יצירתי ותמיד תפעיל את הראש שלך לפעול מחוץ לקופסא. כולנו רואים פרסומות בכל מקום ואם אתה מצליח ליצור משהו שגם אמיתי וגם מהלב ובמיוחד שמעביר את העיקרון של פרסומת בלי להגיד שזה פרסומת זה שווה את הכל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר