חן מזרחי, דן בניה סרי, איריס בר און, סגיב כהן. צילום יח"צ, אמיל סלמן, צחי וזאנה

סליחות, סטריט בול וגבעת חלפון: מה עושים השבוע בפתח תקוה

הקומדיה שמבוססת על הסרט המיתולוגי מגיעה להיכל התרבות, טורניר הכדורסל יתקיים בפארק יצחק אוחיון, ובמרכז לגיל הרך ילמדו איך לחזק את הקשר בין הורה לילד באמצעות מגע במסגרת חודש ההורות. תיהנו!

פורסם בתאריך: 15.9.19 12:55

 

יום ראשון:

סטנד אפ. חן מזרחי הוא סטדנדאפיסט המוכר לכולנו מהתכנית "צחוק מעבודה" ומהרשתות החברתיות. מזרחי ידסקס עמכם על הווי ובידור מתוך חיי השכונה, חיי הרווקות וחיי הנישואין. במופע לא תתקלו בצנזורה. פתיחת דלתות: 20:00, התחלת מופע: 21:30, בג'מס.

מופע סליחות “מזרח ומערב". עם החזן ישראל רנד, הפייטן ליאור אלמליח, הזמר חיים ישראל ואל מוגרביה – התזמורת האנדלוסית מעלות תרשיחא בניצוחו של אוריין שוקרון. 19:30, היכל התרבות.

לוס פיקודס צפונס – מופע הצדעה לשירי ומערכוניי להקת פיקוד צפון לדורותיה, עם שירה בציבור והומור בהשתתפות בוגרי הלהקה: דובי גל, מוצי אביב, אבי דור, אשר סיוון ואילן גלבוע. בין השירים שיבוצעו: מלכות החרמון, נר בחלונך, לצפון באהבה, מתוק מתוק, בלילה על הדשא, שלושה חיילים, האהבה היא פרח, ועוד רבים ויפים. 20:30, ספריית החלומות, רחוב שמואל הנגיד.

 

יום שני:

הבייבי שלי בקשרי משפחה – סדנא לחיזוק הקשר הורה ילד באמצעות מגע. לימוד עיסוי תינוקות וטכניקות הרגעה. הסדנא תועבר על ידי שני חסדו, אחות מוסמכת מטעם משרד הבריאות. 9:00, המרכז לגיל הרך –  רח' מבצע דקל 3, קומה 2, ברישום מראש.

 

סטריטבול פתח תקוה – טורניר הסטריטבול המקצועי והגדול בישראל מגיע לפתח תקווה. טורניר כדורסל 3X3, מפגש עם שחקנים ומאמנים מהטובים בארץ, גילוי כשרונות ובחירת ה- MVP של הטורניר. שני, 16:00, פארק יצחק אוחיון.

 

חודש הורות – הרצאה עם ד"ר איריס בר און. איך לעשות מהלימון לימונדה? כמה זמן אנחנו מבזבזים על כעס? האם ניתן לשלוט ברגש או לווסת אותו? 20:30 החממה.

 

משפחת מלבסקי – סיפורה של תקופה. תאטרון יידישפיל. 20:00, היכל התרבות.

 

יום שלישי:

מערת האוצר – הצגה  בכיכובם של חברי  אנדרדוס: יאיר יעקבי, מתן צור, אשר בן אבו ונדב נוה. 16:30, היכל התרבות.

 

יום רביעי:

גבעת חלפון אינה עונה – תיאטרון הבימה. גבעת חלפון אינה עונה היא קומדיה סוריאליסטית המבוססת על סרט הפולחן הסאטירי של אסי דיין ונפתלי אלטר, ומציגה את ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצה"ל, בראי התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים. השנה היא 2018. במסגרת עבודת שורשים לבית הספר, נכדם של סרג'יו קונסטנזה ושפרה חסון מבקש לדעת מה קרה אז בגבעת חלפון, מה שורשי הריב הגדול עם דוד ג'ינג'י ומדוע המשפחות אינן מדברות שנים.  במסגרת ההומאז' לסרט שהפך להתגלמות הישראליות, ישולבו בהצגה השירים  המוכרים שהפכו אף הם לנכסי צאן ברזל של בתרבות הישראלית. 20:30, היכל התרבות.

 

חגי תשרי – הנשמה החסידית בספרות וגם בשירה. מפגש ספרותי מוסיקלי עם הסופרת יוכי ברנדס אשר יצירתה שואבת השראה מארון הספרים היהודי על כל רבדיו, ועם הזמרת רותי נבון שתבצע משיריה המקוריים לצד שירי קודש. 20:30, ספריית הדר גנים.

שירה בחצרות הבתים. ​ערבי זמר בלווי אומני שירה בציבור, בחצרות הבתים. האמנים: הצמד אדם ורינתיה, 20:30, משפחת שמעוני, רחוב נתן אלבז 14.

יום חמישי:

הבייבי שלי הגיע לגיל שאפשר להתחיל. הדרך הנכונה לחשוף את התינוק למזון מוצק. מיועד לתינוקות בגילאים 3-7 חודשים. עם מדריכת הורים: קרן ברכיהו, דיאטנית אזורית, לשכת בריאות נפת פתח תקוה, עלות להורה 10 שקלים, 9:00, המרכז לגיל הרך.

גבעת חלפון אינה עונה – תאטרון הבימה. 17:00, 20:30 היכל התרבות.

מתבלים את השנה עם עמבה, סחוג ושמן זית. מופע המפגיש את עולם הספרות והמוסיקה מעיראק ומתימן. ערב שכולו מילים, צלילים, טעמים וזכרונות מבית אמא ואבא. סיפורם של היוצרים וכיצד הבית בו גדלו השפיע על היצירה שלהם. בהשתתפות הסופרת ענת לב – אדלר, הסופר דן בניה סרי, הסופר רן כהן, המוסיקאי יאיר דלאל והזמר והיוצר סגיב כהן. 20:30, ספריית מבצע יפתח.

יום שבת:

מדברים בלשון – סדנה חווייתית להורים ולילדים. האמן דור זליכה לוי במפגש חוויתי בין טכנולוגיה, שפה ויצירה. הסדנה תתחיל בביקור בתערוכה העוסקת בבינה מלאכותית ובהסבר על העבודה המיוחד "לשונות" של האמן דור זליכה לוי. לאחר מכן, המשתתפים בסדנה ישתמשו בטלפונים חכמים שברשותם כדי להקליט מילים, מסרים והבעות אישיות.  יום שבת, שעה 11:00 מוזיאון פתח תקווה לאומנות.

מוצאי שבת:

גבעת חלפון אינה עונה – תאטרון הבימה. 21:00, היכל התרבות.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר