רשף לוי, שלומית אהרון, שרה אנג'ל, חנן בן ארי, שלמה ארצי. צילומים גבריאל בהרליה, כפיר זיו, יונתן בלום, זאב שטרן

השבוע בפתח תקוה: הפלייליסט של שלמה ארצי, חנן בן ארי פותח את השנה של המכללה ויריד אמנים באם המושבות

יואב קוטנר יספר על המסע המוזיקלי של שלמה ארצי מהשנים הראשונות ועד קיסריה, באם המושבות יתקיים אירוע שישי בשדרה. וגם: ערן צור יהלי סובול וחמי רודנר על במה אחת, הצגת ילדים וסטנדאפ על חיי הנישואים

פורסם בתאריך: 27.10.19 12:16

 

יום ראשון:

חיפזון וזהירון – הצגת ילדים. במהלך ההצגה הכוללת שירים קצביים עם מסרים לשמירה על החוקים, משתפים חיפזון וזהירון את הילדים בדילמות חשובות בדרך, כמו חציה נכונה והקשבה לתנועה. 17:30, היכל התרבות.

על מילים ומנגינות. הסופרת שרה אנג'ל והזמר והיוצר שי גבסו במפגש אישי מרתק, מלא בהומור ובעיקר מלא תובנות וממלא בתקווה. 20:30, ספריית אליפים.

שלמה ארצי צילום זאב שטרן

שלמה ארצי בהופעה במושבה צילום זאב שטרן

פלייליסט מסע מוזיקלי – על המסע של שלמה ארצי. יואב קוטנר עם הסיפורים שמאחורי השירים של הזמר הפופולרי בליווי קליפים וקטעי ארכיון נדירים. מהשנים הראשונות של ארצי ועד קיסריה. 18:00, אולם יד לבנים.

שלומית אהרון. צילום כפיר זיו

שלומית אהרון. צילום כפיר זיו

יום שני:

רוקנרול בספרייה. חמי רודנר, ערן צור ויהלי סובול – שלושה מענקי מוזיקת הרוק בארץ בערב חד פעמי איכותי ומיוחד. 20:30, ספריית מבצע יפתח.

שרים יידיש – א סוכה, א קליינעשרים יידיש. מפגשים עם השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם בהנחיית קובי לוריא. א סוכה, א קליינע – על החגים בזמר היידי. 20:00, בית שפירא.

שרתי לך ארצי – ערב מוזיקלי. שירה: שלומית אהרון, עופר כלף, מיכל טל, תום סטרוסקי. מנחה: יורם רותם, העורך המוזיקלי של גל"צ. ניהול מוזיקלי: אורי קריב בליווי הרכב נגנים. בחזרה לתכנית המיתולוגית ששודרה בטלוויזיה הישראלית בשנות ה-70, כפי שעשו זאת בזמנו אליהו הכהן ודן אלמגור. ערב שכולו געגועים לשירים המכוננים והסיפורים הלא ידועים של ראשית הזמר העברי. 20:30, היכל התרבות.

יום שלישי:

בוקר של בריאות. אורח חיים בריא בגיל השלישי. סכנות בבית ומניעת נפילות, שימור ושיפור הזיכרון, פעילות למניעת בריחת סידן ועוד. לאזרחים ותיקים. מוזיאון האדם והסביבה, 9:00.

נשים ומגדר בתנועה הציונית ובמדינת ישראל. הרצאה של ד"ר גילי גופר מהמכון למורשת בן גוריון. בנושא מהפכניות, מנהיגות ולוחמות בתנועה הציונית. נשים ומגדר בתנועה הציונית ובמדינת ישראל, מקומן הייחודי של נשים בסיפור הציוני. 10:00, בית שיח נשים.

לנטוע שמיים. סבא של שרה ב"ק, הרב אברהם חזן ז"ל, חשב ש"לנטוע שמיים" זו המשימה של הדור שלו. סבתא של אריאל הורוביץ, חשבה שלשתול עגבניות בחמסין של עמק הירדן – זו המשימה של הדור שלה. עכשיו מגיעים הנכדים, העיתונאית שרה ב"ק והמוזיקאי אריאל הורוביץ, הופכים את האדמה ובודקים – מה לעזאזל צמח לנו פה. 20:30, ספריית הדר גנים.

אהרון ירימי, השירים שנשארים. מיטב המחרוזות והקלסיקות מצלילי הכרם ועד היום. חגיגה במיטבה של ישן לצד חדש. מועדון הגולה, 20:30.

 

יום רביעי:

בריאות ושמחת חיים – ד"ר דינה אייזן. הרצאה על המקום של האופטימיות בתהליכי ריפוי. 19:30, אודיטוריום קריית המוזיאונים.

חנן בן ארי. צילום יונתן בלום

יום חמישי:

פתיחת שנת הלימודים במכללת העיר- מופע של חנן בן ארי. לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, מקיימת מכללת העיר, בשיתוף מרכז הצעירים 'חממה', אירוע פתיחת שנת הלימודים. לפני האירוע יתקיים יריד דוכנים ססגוני ולאחריו מופע של חנן בן ארי. עלות כרטיס מסובסד: 35 שקלים בהצגת תעודת סטודנט. 18:00, אודיטוריום גולדה.

מופע של דנה ברגר. מופע אינטימי ומרגש בו תבצע ברגר את מיטב שיריה: "אהבה", "לומדת לעוף", "תוך כדי תנועה", "הנה באתי הביתה", "עד הקצה", "חמימות חולפת", "בא והולך", "שלח לי שקט", "מחכה לו" ועוד רבים וטובים. 20:30, מועדון הגולה.

חלקת אלוהים – גיל שוחט מארח את רבקה זהר ולירון לב. מופע במסגרת הקונצרטים של גיל שוחט. רבקה זוהר, מהקולות הגדולים של הזמר העברי, מגיעה ביחד עם שותפה בשנים האחרונות לירון לב, למופע המשלב שירים חדשים שכתבו השניים, לצד הקלאסיקות של זוהר. לכל אלה מצטרפים גיל שוחט ותזמורת בתזמורים חדשים לשיריה של זוהר. משתתפים: רבקה זוהר | לירון לב | ויקטור סטניסלבסקי – פסנתר | נתי כהן – תופים | אנסמבל פוליפוניה | גיל שוחט – פסנתר וניהול מוזיקלי. 20:30, היכל התרבות.

 

יום שישי:

שחרית קלאסית – בוקר רומנטי עם דואו גיטרה וויולה. מפגשים עם מוזיקה קלאסית, מוזיקת פולקלור ומוזיקת עולם. ניהול מוזיקלי: אורי ברכה. בהשתתפות: אורי ברכה – גיטרות, אבשלום שריד – ויולה. 11:00, בית שפירא.

שישי בשדרה – יריד אמנים. במקום יתקיימו דוכני אומנות, דוכני אוכל מגוונים ומופעים של להקות זמר ומחול. שדרת רחוב ראש פינה (ליד ארומה), אם המושבות, 8:30-15:30.

יום שבת:

סיור – בתי באוהאוס במושבה. בעקבות בתי הבאוהאוס במושבה בהדרכת משה אביטל. 10:00, מקום מפגש: פינת הרחובות חיים עוזר והעלייה השנייה.

רשף לוי. צילום גבריאל בהרליה

רשף לוי. צילום גבריאל בהרליה

מוצאי שבת:

רשף לוי – סטנד אפ. לוי הוא היוצר של "הבורר", "אהבה קולומביאנית", "איים אבודים", "לצוד פילים", וזוכה פרס התיאטרון על ההצגה "החולה ההודי". המופע שלו הוא אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש. הוא בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שנייה אחרי החתונה ועוד. 21:30, היכל התרבות.

מופע של אברומי וינברג, אמן – יוצר ישראלי ותיק ומוכר במגזר הדתי. לקראת צאת אלבומו השני, יוצא לדרך מופע שמשלב חומרים משני אלבומיו של וינברג בעיבודים חדשים. לקראת המופע עובדו מחרוזות שירים ויצירות המשלבים את הרגש והנשמה החסידית עם סגנון המוזיקה הישראלי. 21:30, מועדון הגולה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר