שופ טיים
שופ טיים. צילום יח"צ

מקום בילוי נוסף בפתח תקוה: מסעדה איטלקית, פאב אירי וחנות שייקים נפתחו במתחם שופ טיים

העסקים הראשונים במתחם הקולינרי הכשר והייחודי החלו כבר לפעול. בהמשך ייפתחו עסקים נוספים, ביניהם מסעדת שף של שגב משה, מסעדה אסייתית, מסעדה מקסיקנית, אולם אירועים ועוד

פורסם בתאריך: 29.10.19 14:31

מתחם שופ טיים, מרכז מסחרי בקונספט חדש בתחום הקולינריה והגסטרונומיה החל לפעול בימים אלו בפתח תקוה. במתחם, שממוקם באזור התעשייה קריית מטלון (רמת סיב) ומיועד לתת מענה לקהילה העסקית באזור ולתושבים בסביבה, מסעדות ובתי קפה כשרים ובתי עסק לממכר מוצרים בתחום הקולינריה. מדובר במתחם הראשון בארץ שכל בתי העסק בו כשרים. חלק מהעסקים במתחם כבר פתחו דלתותיהם, ביניהם: מסעדת VIVINO האיטלקית – הסניף הכשר של רשת המסעדות האיטלקיות כולל מטבח פתוח בו מוצב טאבון שיובא מאיטליה שיאפשר לסועדים לראות כיצד חומרי הגלם הטריים הופכים למנות משובחות של המטבח הקלאסי והמודרני; הפאב האירי פטריקס – מדובר בסניף התשיעי של הפאב אשר עיצובו נעשה בהשראת הפאבים האירים הקלאסיים והוא כולל כ-250 מקומות ישיבה, חלקם באולם המרכזי, הכולל חדר אירוח פרטי (VIP) וחלקם במרפסת הפתוחה; תמרה – חנות המיצים והשייקים הטבעיים הנודעת אשר יצאה לראשונה מתל אביב אל הסניף בפתח תקווה שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה.
בנוסף להם יהיו גם עסקים תומכי קולינריה, כמו "יין בעיר" עם מבחר יינות משובח תוצרת הארץ עם דגש על יקבי בוטיק כולם כשרים, ו"קליית חממה", אשר בראשיתה אופיינה כחנות המתמחה בקלייה ומכירה של פיצוחים, פירות יבשים ומוצרים המוכרים בשווקים המקומיים ועם השנים הורחבה מרכולתה של הרשת למגוון רחב של מוצרי איכות. הסניף החדש במתחם שופ טיים הוא סניף בוטיק.

בר הפטריקס. צילום דניאל לילה

מסעדת ויוינו. צילום יח"צ ויוינו

קליית חממה. צילום יח"צ חממה

תמהיל העסקים בשופ טיים כולל בנוסף גם את מסעדת השף של שגב משה, WOK to WalK האסייתית, מקסיקנה, סודוך, קומל, קפה פקטורי וממפיס. עוד כולל המתחם גם חנות נוחות, ג'ט לק – גלידריה ואולם אירועים אשר צפויים להתפתח בקרוב.
את מתחם שופ טיים, הקימה קבוצת משקיעים מחו"ל בשם "הכיכר הלבנה". חברת רושו הנדסה ויזמות ניהלה ומנהלת את התכנון, הבצוע והשיווק.

צביקה רושו, מנכ"ל "רושו הנדסה ויזמות" אשר אחראית על ניהול הפרוייקט ושיווקו : "שופ טיים נועד לשרת אזור גדול – הקהילה העסקית של קריית מטלון ותושבי הסביבה. פתח תקווה היא היום העיר הרביעית בגודלה ונהפכת לעיר מחוז וכשמדברים על עיר מחוז, יש לה את הצורך במרכז קולינרי מספיק גדול, שיוכל לתת שירות לכל הסביבה שלו".

דן טאון. הדמייה 3DVISION

בנוסף מקימות החברות בפתח תקווה את מתחם הקניות והפנאי הגדול מסוגו בישראל מאז הקמת קניון עזריאלי – דן טאון, בהשקעה כוללת של 1.6 מיליארד שקלים. המתחם יכלול לא פחות מ-26,000 מ"ר בשלושה מפלסים שיהוו את קומות הכניסה והרחוב של ארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי שיוקמו מעליהם. את דן טאון תכנן האדריכל אבנר ישר ובונה חברת עומר הנדסה. הוא יקום על הקרקע עליה עמד בזמנו מפעל אוסם. כ-16,000 עובדים יאכלסו ארבעה מגדלים בני 28 קומות מעל למתחם המסחרי. דן טאון יכלול שימושי מסחר עם מגוון חנויות, שירותים, פנאי וספורט, מסעדות ובתי קפה, שירותי בריאות, ידע והשכלה. עוד יכלול המתחם חניון תת קרקעי שיכלול גם חניון אופניים בהיקף של כ-2,000 מקומות חניה מוסדרים וכן מקלחות, לוקרים ועמדות טעינה, ובנוסף גם 250 מקומות חניה לאופנועים. המתחם צפוי להתאכלס ב-2021.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איתן

    בונים משרדים ומתחמי קניות יפים ומהנים,
    אבל איך תשתיות הכבישים יעמדו בעומס
    )היום הכל כבר פקוק)?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתחם כשר ?
    פאב כשר ?
    חחחחחח
    עדיף שלא יפתחו
    מה עם החילונים שרוצים מקומות איכותיים בסופי שבוע ?
    לפרזיטים אולי זה מתאים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בונים ובונים רבי קומות. בונים ובונים מסעדות ובתי קפה. למי בדיוק? לא מוב מובן למי זה מיועד? נעשה כאן כמו אמריקה הכול ובגדול.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר