מיקי גבריאלוב וגלי עטרי. צילום רונן אקרמן, גיא כושי ויריב פיין

אירוע רכיבה על אופניים, ערב מרגש ומיוחד של איגוד אמני ישראל: כל אירועי השבוע בפתח תקוה

אירוע האופניים הגדול של פתח תקוה ייצא מאיצטדיון המושבה, היכל התרבות יארח את האירוע החגיגי לכבוד 40 שנה ל-א.מ.י. שבוע עמוס באירועים יש בפתח תקוה, תיהנו

פורסם בתאריך: 10.11.19 17:47

יום ראשון:

הצגה מני ממטרה, הצגת ילדים. ראשון , 17:30, היכל התרבות.

סינמטק – הסרט 'היה היה ילד' – בימוי אורי לוי. תיעוד צנוע ועדין של זוג ושלושת ילדיו. אף שהחמישה מהווים משפחה רגילה כמעט בכל היבט, הדינמיקה ביניהם מתעצבת סביב צרכיו של רון. יש לו שיתוק מוחין (CP) המגביל את יכולתו לנוע, באופן שהולך ומחריף. הוריו בוחרים לקחת אותו לניתוח מורכב בארה”ב. התקווה היא לעצור את ההידרדרות במצבו ולזכות בניצחון גדול – לזנוח את ההליכון לטובת קביים. ראשון, 20:00, יד לבנים.

 

אל תעשי מזה סיפור – סיפורים קצרים של נשים מעוררות השראה, שעשו דרך ארוכה באומץ. במסגרת אירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות. ראשון, 20:00, בית שיח נשים.

הרצאה של עידן וגנפלד, Master NLP – מרצה בכיר מטעם 'מכללת תוצאות' בנושא מבינוניות למצוינות. ראשון, 20:00, החממה.

יום שני:

הצגת הילדים 'עכבר העיר ועכבר הכפר' – בעקבות המשל הידוע. במסגרת פסטיבל 'הביצה'. פסטיבל הביצה מתקיים בעיר זו השנה השלישית – פסטיבל יחיד בארץ להומור יהודי. במסגרת הפסטיבל שיימשך כשבועיים בין התאריכים יא-כה חשוון 9-23/11 יתקיימו מגוון אירועים בגולה, ביניהם הופעות יחיד, ערבי בידור, סטנד אפ, הצגות ילדים ועוד. שני, 17:15, מתנ"ס זמיר.

יתוש בראש – תיאטרון החאן. כשרמונד מבחינה שמזה זמן נמנע בעלה מלקיים איתה … נכנס אצלה יתוש בראש: יש לו פילגש! היתוש המזמזם הופך לצפרדע מקרקרת שהופכת לפיל משתולל. פיידו מוסיף לזה זוג תאומים, שאין להבחין ביניהם, אחיין מגמגם, ספרדי קנאי, שיכור אנגלי, משרתת שבעיקר נרדמת ורוקח אירוע, שיכול היה בקלות להפוך לסיוט לולא היה מאד מאד מצחיק. שני, 20:30, היכל התרבות.

 

יום שלישי:

מפגש שולחנות עגולים לשיח משתף עם הורים וצוות חינוכי. ברכות: ראש העיר רמי גרינברג, ראש מינהל החינוך רמי הופנברג, צפנת יפת, מנהלת היחידה למעונות יום לידה. סדנת שולחנות עגולים בהנחיית: ורד עמית, מנהלת מרכז פסג"ה, מרב טמיר, מנהלת אגף שירות פסיכולוגי וצוות פסיכולוגים. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש – בטלפון 03-9113040. שלישי, 18:00, מרכז פסג"ה

יוסי גבני – סטנדאפ. אחרי שכבש את הטלוויזיה והרשת בהופעות קורעות מצחוק בתוכניות "מחוץ לחוק", "מלחמת המינים", "קבלו אותם" ובקבוצת מערכוני הפייסבוק "בערך". גבני מוכיח שהוא לא רק פרצוף שעובר טוב מסך, אלא חיית במה שמעיפה את הקהל באוויר עם סטנדאפ קורע מצחוק שמתמודד בקלות על הזכות להיות אחד המופעים המצחיקים ביותר בישראל. במסגרת פסטיבל הביצה. שלישי, 20:30, מועדון הגולה.

 

נותנים כבוד – 40 שנה לא.מ.י – פרס מפעל חיים לאמני ישראל. מופע מיוחד לפתיחת חגיגות ה-40 לאמ"י ואירוע הענקת פרסי מפעל חיים לאושרה אלקיים רונן, רפי בן משה, יורם בר סלע, מיקי גבריאלוב, סלים דאו, תיקי דיין, אלירון טובי, אורי טננבאום, גלי עטרי, ליאורה ריבלין, ולאה שבת. השנה יינתן גם פרס מיוחד על תרומה למוסיקה למוטי מלכא שייסד את התזמורת האנדלוסית בישראל, ותרומה לתאטרון לנעם סמל שכיהן כמנכ"ל הקאמרי בין 1992-2017. בנוסף לפרסי מפעל החיים לאמנים ואנשי התרבות השונים יציינו חברי אמ"י 40 שנה ליסודה של האגודה. האירוע, בהנחיית יואב גינאי. התכנית האמנותית לערב תכלול בין השאר מופע של התזמורת הייצוגית של פתח תקווה, תזמורת בת 45 נגנים בניצוחו של מיכאל דלמן, אשר תלווה את ביצועי האמנים על הבמה וכן מופע של הרכב הא-קפלה המודרני "סינגלטון" המונה שישה זמרים וזמרות בניהולו המוזיקלי של רון גנג. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

 

יום רביעי:

קולנוע – הקרנת הסרט השקט שבאהבה (צרפתי). חייו של אלמן שמסרב להתנחם על מות אשתו הצעירה, מקבלים תפנית. רביעי, 9:30, אולם שרת.

השקת הספר – אולי לא תאמינו – מאת שמחה שינפלד. אירוע השקת ספרו של שורד השואה, תושב העיר, שמחה שינפלד – "אולי לא תאמינו". רביעי, 19:00, בית אברהם שפירא.

25 שנה לקרליבך – רביעי, 20:00, היכל התרבות.

נעם יעקבסון וגדי ויסברט – נעם יעקובסון (לאטמה, הכל שפיט) וגדי ויסברט (קלבת שבת) במופע סאטירי, מצחיק וחכם על הציבור הדתי בכל גווניו. במסגרת פסטיבל הביצה. רביעי, 20:30, מועדון הגולה.

יום חמישי:

הנסיכה הגנובה – סרט חוויה לכל המשפחה. בדיבובה ושירתה של אגם בוחבוט. חמישי, 17:30, תיאטרון הבית גולדה.

יום הסוכרת הבינלאומי – הרצאה עם ד"ר ליאת אדרי. כל מה שרצית לדעת על סוכרת ולא העזת לשאול. ד"ר ליאת אדרי phD מומחית בביולוגיה רפואית, מחברת הספר "בריאות מותאמת אישית". חמישי, 19:30, אודיטוריום ע"ש שושנה דמארי – תיכון ברנר.

ננסי ברנדס – סטנדאפ. כוכב טלוויזיה, מלחין, מעבד, מוזיקאי עם חוש הומור. חוזר ובגדול עם מופע סטנד אפ חדש, בכיכובו. במסגרת פסטיבל הביצה. חמישי, 20:30, מועדון הגולה

בלוז, נשמה שחורה ורוק אנד רול. היכל התרבות מציג סדרה של הופעות בשם "סדרת לאוניד פטשקה" המיועדת לעונת המנויים 2020, ולקהל הרחב. במסגרת הסדרה יתקיימו הופעות ג'אז, בלוז, ורוקנרול בהשתתפות נגנים מארה"ב, אנגליה, רוסיה, ישראל ועוד, בהפקתו ובהשתתפותו של לאוניד פטשקה.
לאוניד פטשקה הוא פסנתרן, מנצח, ומלחין מתחום הג'אז הנחשב לאחד מ100 נגני הג'אז הטובים ביותר בעולם בימינו. סדרת המופעים בהיכל התרבות פ"ת בהשתתפותו ובארגונו, מורכבת מחברים ושותפים של לאוניד אותם בחר מתוך חזון אומנותי ליצירת שילובים מוסיקליים בין ג'אז וסגנונות אחרים. הסדרה הראשונה: ערב של בלוז, נשמה שחורה ורוק'נרול: מוזיקה שחורה אפרו-אמריקאית עם מקצבים מטורפים ומדליקים הגורמים לריקודים של הקהל באמצע ההופעה. בהשתתפות: רוי יאנג – אנגליה, הילארי מוניקה סרג'נט- ארה"ב, דני וליטל צמד רקדנים וההרכב של לאוניד פטשקה. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

רביעי ווקאלי – אופרה אחרת. קונצרטים. ממיטב האריות, הדואטים והשלישיות מתוך אופרות של: גלוק, מוצרט, פוצ’יני, ורדי, גרשווין ועוד. בהשתתפות זמרי האופרה הישראלית: דניאלה סקורקה, טלי קצף ועודד רייך. חמישי, 20:00, שרת.

יום שישי:

"רוכבים בתקווה" – אירוע רכיבה על אופניים והפנינג עירוני ספורטיבי. שלושה מסלולים רכיבה לאורך שבילי נחל הירקון. עממי, בינוני ואתגרי. עוד באירוע מתחם EXPO ובר קפה. בנוסף, תתאפשר רכיבת אופניים לבעלי מוגבלויות באמצעות אופני טנדם ובליווי מלווה. שישי, 7:00 אצטדיון המושבה.

סיור – מאדמות סלבנדי לרודגס עד כפר אברהם. בתים ואתרים מראשית ימי המושב. הדרכה: מלכה אמיתי.
שישי, 9:00, מקום מפגש: פינת הרחובות ריינס והרצוג.

מוצאי שבת:

אמיר מויאל – סטנדאפ. במסגרת פסטיבל הביצה. מוצ"ש 20:30, מועדון הגולה.

לוס מוצ’אצוס- ההרכב מפרגוואי, עם להיטי השירים הצועניים המוכרים והאהובים. ההרכב כולל חמישה נגנים, שלושה קולות, תופים, וגיטרות. בראש ההרכב עומד לואיס אלברטו אמריליה, האחיין של הזמר האגדי לואיס אלברטו דל פרנה, המקים הלהקה המיתולוגית- "Los Paraguayos". הלהקה תבצע את השירים האהובים והמוכרים לכולנו – Malagueña, Besame Mucho, La Bamba, Granada, , Galopera, Volare, Bamboleiro ועוד. מוצ"ש, 21:00, היכל התרבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר