דינה סוקי צילום אורי קריספין

האם דינה סוקי תהיה הסבתא הכי יפה? "אני מטפחת את עצמי אבל התפלאתי שהתקבלתי"

בגיל 16 היא זכתה בתחרות יופי של הנוער העובד והלומד, בגיל 18 לא התקבלה לתחרות מלכת היופי של ישראל בגלל גובהה. עכשיו דינה סוקי מפתח תקוה סוגרת מעגל בתחרות 'סבתוש'

פורסם בתאריך: 3.1.20 08:55

דינה סוקי, תושבת העיר העפילה ל-30 המתמודדות הסופיות בתחרות היופי 'סבתוש' – הסבתא הכי יפה בישראל. התחרות תתקיים בחודש הבא באשדוד בהפקתו של אורי קריספין. סוקי היא בת 58, נשואה ואמא לארבעה ילדים וסבתא לארבעה נכדים. היא מנהלת חשבונות ראשית/ חשבת שכר בסוכנות הביטוח פרופיט פסגות. בראיון למלאבס היא מספרת איך הגיעה לתחרות, מה חושבת הסביבה ואיזה חוויות צברה עד כה. "הבת שלי רוית ראתה לפני שנה פרסום של התחרות בפייסבוק והחליטה לרשום אותי, אך ההרשמה כבר נסגרה. השנה, איך שזה נפתח היא רשמה אותי והציבה לי עובדה. הלכתי למיונים הראשונים והתקבלתי, עברתי מיון נוסף והתקבלתי וכך עד שהגעתי ל-30 הבנות האחרונות. היו שם הרבה סבתות צעירות ויפות ומאוד התפלאתי שהתקבלתי".
למה התפלאת?
"כי אני לא דוגמנית. אני לא מטר שמונים. אני כן מטפחת את עצמי, עובדת ומתלבשת יפה ואף למדתי איפור אצל רווית אסף ויש לי תעודת מאפרת שלה. אבל היו שם סבתות יותר צעירות ממני ומבחינתי זו חוויה מדהימה. הכרתי שם חברות מקסימות וקריספין בכלל מדהים ודואג לנו. אנחנו מעצימות אחת את השנייה, יש לנו כל הזמן שיחות והפקות וזו חוויה שאקח איתי לכל החיים".
סוקי נולדה וגדלה בפתח תקווה. "סבא שלי בנה את הבית והיה בין הראשונים בפתח תקווה ואני מאוד אוהבת את העיר", היא אומרת. "הבן הגדול שלי עבר לתל אביב ואמר לי לעבור להתגורר לידו ואמרתי לו שאני לא עוזבת את העיר. המשפחה שלי פה ואמא שלי גם כן ואנחנו מטפלים בה. אמא שלי סיעודית כבר הרבה שנים ואבא שלי טיפל בה שנים רבות. לפני חמש שנים הוא נפטר בפתאומיות ואנחנו, האחים, דואגים לה לכל מה שצריך. לפני חצי שנה קטעו לה את הרגל ואנחנו סביבה כל הזמן באהבה גדולה. אנחנו משפחה מגובשת ומתחלקים בינינו".
מבחינת סוקי, מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא נחשבה לנערה היפה. "כשהייתי בת 16, למדתי וגם עבדתי, כי המצב הכלכלי בבית לא היה כל כך טוב. גרנו עם סבא וסבתא עשר נפשות בדירת שני חדרים ודרך העבודה הכרתי את תנועת הנוער העובד והלומד והם קיימו תחרות יופי משלהם. התחרות התקיימה במבצר אנטיפטרוס ושם נבחרתי לנערה הכי יפה. בגיל 18, החברות שלי רשמו אותי לתחרות מלכת היופי של ישראל. אך מאחר ולא היה לי את הגובה המתאים לא התקבלתי. מה שכן, קיבלתי מכתב הביתה שבו כתבו לי שאני מאוד יפה, אבל הנתונים שלי חסרים, חסר לי גובה. עכשיו ההשתתפות בתחרות היופי של הסבתות היא כמו סגירת מעגל מבחינתי".
איך מקבלים את זה בני המשפחה והחברים והחברות?
"כולם מאוד מפרגנים. בעלי תמיד אומר לי שגם בלי התחרות אני הכי יפה בשבילו. בעבודה החברות, כולן מפרגנות. כשהעליתי תמונה מאחת ההפקות, הן כתבו לי שאני בשבילן כבר מלכת היופי וזכיתי. זה נותן הרגשה טובה ומעצים אותי בתור אישה שעברה דבר או שניים בחיים שלה".
מה דעתך על עיסוק ביופי באופן כללי?
"מבחינתי יופי זה דבר חשוב. אני אוהבת להיות מטופחת ועושה את זה בשבילי ומסתכלת על זה כחוויה. הכרתי סבתות מקסימות, זו הפקה מדהימה וזו בעיקר חוויה. אני לא בת 20 ולא מתכוונת לעשות קריירת דוגמנות, אבל אם תהיה הפקה שתזמין אותי להשתתף, בכיף ובאהבה אלך על זה, אני תמיד בראש פתוח".

דינה סוקי- צילום אורי קריספין

"אני לא בת 20 ולא מתכוונת לעשות קריירת דוגמנות, אבל אם תהיה הפקה שתזמין אותי להשתתף, בכיף ובאהבה אלך על זה, אני תמיד בראש פתוח"

תחרות 'סבתוש – הסבתא היפה בישראל', מתקיימת זו השנה החמישית ועל ההפקה אחראי המפיק אורי קריספין. "כבר המון שנים אני מפיק את תחרות מלכות היופי של אזור אשדוד ובאחד האודישנים הגיעה נערה בת 17 עם מלווה, שחשבתי בהתחלה שזאת אמא שלה. אמרתי לה שאמא שלה נראית מאוד טוב והיא אמרה שזאת לא אמא שלה, אלא סבתא שלה. אז אמרתי שאני חייב לעשות תחרות לסבתות", הוא נזכר איך הכל התחיל. "בשנה הראשונה עשינו תחרות אינטרנטית ולא באולם ובהמשך החלטנו לעשות את זה כתחרות לכל דבר. מאוד חשוב לי שהמשתתפות יהיו נשים עוצמתיות, עם קריירה, שיודעות להתבטא. זו כבר לא הסבתא של פעם שהייתה כל היום במטבח, אלא נשים שעובדות בתפקידים מאוד בכירים, נשים עם סיפורים מרתקים וזה כיף גדול לקבל מהן את הפידבקים, שהגשמנו להן חלום וזה מעצים אותן".

משתתפות תחרות סבתוש צילום אורי קריספין

לגמר, שיתקיים ב-3.2 במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, העפילו 30 נשים שהצעירה שבהן היא בת 37 מאילת והמבוגרת בת 60 מיהוד. מאפרת התחרות היא רווית אסף וביום התחרות ידגמנו הסבתות על הבמה שמלות ערב. לאורך התקופה עוברות המתמודדת השתלמויות, לוקחות חלק בהפקות אופנה, משתתפות בתכניות בוקר ובעיקר נהנות. בתחרות עצמה מלבד המקום הראשון יחולקו פרסים נוספים כמו סגניות, חביבת הקהל, סבתת אינסטגרם – הסבתא שהכי שולטת במדיה, תגלית התחרות ופרס אישי של קריספין למצטיינת התחרות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר