לירז אסייג לגליתה
לירז אסייג לגליתה צלם_ שי פרנקו

"יש כאלה שהייתי רוצה לראות מודחים". לירז אסייג היא הפרשנית החדשה של האח הגדול

לאסייג, יוצאת בית ה"אח הגדול", יש פינת פרשנות בטלוויזיה על תכנית הריאליטי. אז למי היא חושבת יש סיכוי ללכת העונה עד הסוף? בכל מקרה היא מבהירה: "אם אני נכנסת לאח הגדול שוב, אני אמנם צמחונית, אבל אני אוכל אותם עד העצם, כמו קרניבורית"

פורסם בתאריך: 8.1.20 14:25

אם תשאלו את לירז אסייג מפתח תקווה מה התחושה שלה בשבועות האחרונים, המונח המדויק יהיה 'סגירת מעגל'. רובכם זוכרים אותה מהעונה הקודמת של "האח הגדול", בה הודחה מהבית אחרי למעלה מחודשיים, כשכבר הפכה לאחת הדמויות הבולטות בתכנית. כעת תוכלו לראות אותה פעמיים בשבוע ב-"העולם הבוקר" ברשת (ערוץ 13), מפרשנת את העונה החדשה של התכנית בה לקחה פעם חלק, שעלתה לאוויר לפני כשבוע וחצי.
"הייתי אחת הדיירות הבולטות בבית אם לא ה-", אומרת אסייג, "היה סביבי שיח כל הזמן. הייתי מועמדת להדחה בכל שבוע. לא היה דבר כזה, לפעמים אפילו פעמיים בשבוע. ובכל זאת הצלחתי להישאר הרבה זמן. בגלל שהייתי שם, הפרשנות שלי בתכנית היא קצת יותר עמוקה מלדבר על מי אמר מה בעונה".
איך הגעת לזה?
"'רשת' זה הבית שלי. אני כל הזמן מתארחת בפאנלים שלהם, 'פותחים יום', 'העולם הבוקר', זה משהו שאני כל הזמן נמצאת בו בכל מיני הקשרים. זה היה משהו שהוא מאוד טבעי ומתבקש. אני מאוד אוהבת את זה, כיוונתי לשם כבר תקופה מאוד ארוכה, להיכנס לעולם הטלוויזיה וההנחיה. זה אחד הדברים שאני מתחילה לקחת אותו יותר ברצינות".
מבין כל המתחרים, מי את חושבת שיש להם סיכוי ללכת עד השלבים המתקדמים?
"אפשר בוודאות לראות אנשים שהם יותר דומיננטיים, ואני לא יודעת אם יותר ראויים, אבל יש כמה מאוד דומיננטיים שרק בזכות זה יגיעו רחוק. כמו לדוגמא יוסי אורפלי, אבא של טילטיל, שהוא כן ראוי בעיניי. הוא מהמם, הוא בן אדם אמיתי שמשדר חום וחברות, אני אמנם מסייגת את זה כי זה על סמך מה שאני רואה, ודברים שרואים מכאן לא רואים משם. וכמובן שנכנסות לפה גם הדעות האישיות שלי, אני ימנית בדעותיי הפוליטיות. מבחינתי הדובר של ארגון 'שוברים שתיקה', ניר אבישי כהן, לא ראוי לקבל במה. יש בתכנית גם דינמיקות שמאוד מעניינות אותי, כמו הדינמיקה בין יעל פפר, אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון, לבין גדי פניבילוב, שהוא מין שייח' קווקזי כזה שלא מפנה אפילו צלחת. לראות מה זה מוציא ממנה ואיך היא מגיבה לזה. מעניינים אותי תהליכים אישיים כאלה שאנשים עוברים. אני לדוגמא הייתי קורבן הרבה שנים, עברתי אלימות, לקחתי את עצמי ועשיתי תהליך מדהים, היום אני לביאה".
מה את חושבת על אורן חזן?
"הוא אחלה. הוא תופעה, ולא מכניסים לבית אנשים שהם לא תופעות. אני מאוד אוהבת את הישירות שלו, שהוא אומר את הדברים שלו ממקום כל כך אמיתי. אני מעריכה את זה, אני אוהבת את זה באנשים. אבל לא כולם מקבלים את זה טוב. אנשים שנכנסו איתי לבית, היו אנשים שחיפשו את כל הפוקוס, ואורן חזן הוא אחד שכל הפוקוס מתביית עליו, וזה יכול להוציא מאנשים מסביבו דברים פחות נעימים".
את מי את חושבת שידיחו מהר?
"לא יודעת את מי ידיחו מהר, אבל יש כאלה שהייתי רוצה לראות מודחים. אני חושבת שנגיד אדם כמו גדי, צריך לעבור סדרת חינוך ולא בבית האח הגדול, וזה שיעיפו אותו אולי יכול לזעזע אותו קצת. זה פרימיטיביות. הוא יושב ואומר 'זה אני', מה זה 'זה אני', מה זה צבע העיניים שלך?".
יש טיפ שאת רוצה לתת לדיירים בבית?
"כן, שיצאו מהסרט שלהם ומהר. בואו תעשו לי כיף בעיניים, בא לי לראות 'פרנדס", בא לי שייהנו מהחוויה הזאת. לא בא לי להתעצבן, לא בא לי להתרגז, בא לי לצפות בזה וליהנות. הייתי רוצה לראות איך דברים מתפתחים באמת, בלי תחבולות של אנשים, בלי ערמומיות, בלי הדברים הפחות יפים בטבע האנושי".

מלבד הפינה בערוץ 13, אסייג מדגמנת, משחקת בפרסומות ומרצה ברחבי הארץ על סיפור חייה. "אני עושה הרבה ופועלת לשינוי התפיסה של דימוי גוף ו-'טרור הרזון'", היא אומרת, "וכל מה שקשור לשמנופוביה, אני פועלת נגד". כשהיא נשאלת האם יש סיכוי שתחזור לבית האח בעונת VIP, היא צוחקת. "השם ירחם עליי", אומרת, "אני חושבת שאם יכניסו אותי שוב לבית האח הגדול, אנשים יהיו מסכנים. כי בפעם הקודמת נכנסתי מאוד תמימה, והיום אני כל כך לא. לא ידעתי שאנשים פשוט משחקים למצלמה. זה היה מטורף. הייתי מדברת עם מישהי, היא הייתה מדברת איתי רגיל, ופתאום שהמצלמה הייתה מסתובבת היא משנה נושא ומדברת איתי על משהו אחר, משחקת דמות. אז הייתי שותקת, היום הייתי מעמידה אותה במקום. אם אני נכנסת לאח הגדול שוב, אני אמנם צמחונית, אבל אני אוכל אותם עד העצם, כמו קרניבורית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר