ליד הבית, מימין לשמאל: יגאל בשן צילום ליאור קסון, נועה ירון דיין. צילום גיל אליהו, מיכל ינאי צילום רפאל בן משה בני ברוכים צילום נופר חן

המנהלת המוזרה, התלמידים המיוחדים והמטמון הגדול: מה עושים השבוע בפתח תקוה

מחזמר לילדים, מופע משירי יגאל בשן ז"ל, הצגה על רומן סוער, מופע סלסה וסטנדאפ: האירועים המרכזיים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.1.20 16:23

1 חפש את המטמון – מחזמר. בבית הספר ״דרורים״ בהנהלתה של המנהלת המוזרה, מיכל ינאי שטקליס, יש כמה תלמידים מאוד מעניינים: שי ורועי – צמד חברים שמתמחים במדעים, רוי בוי – ילד הטבע שיודע הכל על טיולים ובעלי החיים, קוגומלו – הספורטאי המצטיין של בית הספר, והתלמיד החדש יובל המבולבל – שעדיין לא מצא את מקומו בכלל. ההרפתקה מתחילה כשאל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. בהשתתפות כוכבי הילדים: יובל המבולבל, רוי בוי, שי ורועי, קוגומלו ולצידם תככב השנה – מיכל ינאי. ראשון, 16:00, 18:15, היכל התרבות.

מיכל ינאי צילום רפאל בן משה

2 ערב תרבות בנושא השנה הסוערת של מערכת המשפט. בהנחיית: עו"ד שירן רובינשטיין. אורחים: שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה, עו"ד כנרת בראשי ועו"ד טלי גוטליב. שני, 18:30, מתנ"ס עולמות.

3 ראש העיר מקשיב לתושבי שכונת קריית מטלון. מפגש תושבים עם ראש העירייה רמי גרינברג, ועם מנהלי אגפים בכירים. שני, 20:00 מתנ"ס מטלון.

4 הגבר במשק הבית הישראלי – רענן שקד. סדרה של ארבע הרצאות בנושא 'אבא, למה אתה לא אמא?'. רענן שקד, עיתונאי, עורך, מבקר טלוויזיה וסופר, מציג מראה משעשעת לתרבות הישראלית המחודשת. שני, 20:00 המרכז לגיל הרך.

5 עלמה ורות – עלמה און רות. הצגה של תיאטרון יידישפיל על אמהות ובנות, נאמנות, אמנות והקרעים בחברה הישראלית. רות, צעירה חרדית שכתבה רומן ביכורים סוער, יוצרת קשר עם עלמה, בעלת הוצאה לאור, המתלהבת מהתגלית ורואה בסופרת האלמונית כשרון מבטיח. במערכת היחסים המורכבת בין השתיים נדרשת רות לניהול חיים כפולים, העולים על שרטון כשעיסוקה נחשף על ידי בני משפחתה. היא נתקלת באיומים עם חשיפת סודות רגישים ברומן שכתבה. נאמנותה של רות לעלמה מתערערת על רקע מערכת היחסים הטעונה שעלמה מקיימת עם בתה, צעירה מרדנית שחזרה בתשובה. מאת: גורן אגמון. בהשתתפות: ענת עצמון, עופר גולן, טרייסי אברמוביץ ושחקני התיאטרון. בליווי תרגום בעברית וברוסית. שני, 20:00, היכל התרבות.

6 סינמטק – הקרנת הסרט 'אין אריות בתל אביב'. בימוי: דוקי דרור. הרב מרדכי שורנשטיין הגיע לנמל תל אביב ב-1935 עם קוף אחד, ציפורים נדירות וחלום – לפתוח גן חיות בארץ ישראל. העירייה הקצתה לו שטח בפרדס העיר, היום כיכר רבין, והוא מונה למנהל גן החיות. לאחר שהלינו את שכרו, הרב הרעב לקח מקופאית הגן 3 לירות על חשבון משכורתו. הוא הורחק מגן החיות, מחוסר כל וערירי. זהו משל על תל אביב – עיר של חולמים שהפכה לעיר של עסקנים, ואחר כך לעיר של נדל"ניסטים. ראשון, 20:00, יד לבנים.

7 נשים בארגון האצ"ל. דברי פתיחה: יאיר אסיסקוביץ – יו"ר ברית חיילי האצ"ל. סקירת פעילותן של נשים בארגון האצ"ל – יוסף קיסטר, היסטוריון ברית חיילי האצ"ל. סיפורה של קריינית רדיו קול ציון הלוחמת כוכבה מתתיהו. הקרנת ראיונות מצולמים עם לוחמות האצ"ל ושיח עם המראיין פלג לוי – מפיק פרויקט תיעוד דור תש"ח. שלישי, 11:00, בית שיח נשים.

מופע סלסה, צילום יח_צ

8 בקצב הסלסה. ריקוד הסלסה והמקצב הלטיני, מופע מחווה ללהקה הקובנית Buena Vista Social Club. המפיק והבסיסט הבינלאומי Fernando Knopf (ארגנטינה), יחד עם הזמר Italo Gonzalez (צ’ילה), במופע מרהיב וחושני המשלב את הלהיטים הגדולים מקובה. מקצבים לטינים ממכרים והרבה שמחת חיים עם המוזיקאים והרקדנים. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

9 אהרון כהן – "אנשי שמות". אהרון כהן, מוזיקאי יוצר, יוצא במופע חדש מקורי ומרענן. מילדותו השתתף בכל תחומי אומניות הבמה: כתב מוזיקה לאמנים, שיחק בהצגות, תופף באירועים שונים ברחבי הארץ, הרכיב והפיק להקות מוזיקה . שלישי, 20:30, מועדון הגולה.

10 רביעי ווקאלי – שעת הצוענים. מסע מוזיקלי לתוך הנפש הצוענייה עם מוזיקה ווקאלית וכלית מאת ברהמס, דבוז'ק וברטוק. בהשתתפות הזמרים קרן הדר ועדי צ'זרה ובהשתתפות טריו אפסיונטה. רביעי, 20:00, אולם שרת.

יגאל בשן צילום ליאור קסון

11 אילן טל שר בשן – לציון שנה לפטירתו של יגאל בשן. השירים שכתב, הלחין וביצע יגאל בשן. מופע בליווי שבעה נגנים ובשיתוף הקהל, כולל הסיפורים מאחורי השירים. חמישי, 20:30, תיאטרון הבית גולדה.

12 טביליסי – צלילים מהעולם. מופע מוזיקלי: אוצרות הקווקז. להקת קולן במופע עם מיטב השירים והפולקלור מגיאורגיה, הקווקז ורוסיה. ארבעה זמרים קלאסיים בהרמוניה קולית של בס, בריטון וטנור. אליהם מצטרפים 20 רקדנים במחולות קווקזים מסורתיים, בכוריאוגרפיה ובתלבושות קווקזים מסורתיים. מרצה: נינו אבסדזה, עיתונאית וח"כ לשעבר, ילידת גיאורגיה. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

13 הממלכה הצבעונית, פעילות לילדים עם שירי יונה. חמישי, 17:15, מתנ"ס י"ד הבנים.

14 הליך פתיחת עסק – הרצאתה של קסניה מרדכי, יועצת מס וחשבת שכר בכירה ומגשרת. חמישי, 20:00, מכללת העיר פתח תקוה.

15 טריו מגלניק – שמחת הכלייזמר. שלישיית הכלייזמר הבינלאומית מגלניק באקורדיון, קלרינט וכינור יחד עם אריק והלהקה במוסיקת כלייזמר יהודית מזרח אירופאית, צוענית, רוסית, בלקנית ועוד. שישי, 10:00, היכל התרבות.

נועה ירון דיין. צילום גיל אליהו

נועה ירון דיין. צילום גיל אליהו

16 נועה ירון דיין. יוצרת סדרת טלוויזיה ומחברת רב המכר 'מקימי', מנחת טלוויזיה ושדרנית רדיו לשעבר, כיום עיתונאית וסופרת, חוזרת בתשובה, חסידת ברסלב ואמא לשבעה ילדים. עם הרבה חוש הומור וכשרון דרמטי, מספרת נועה ירון דיין על בחירות לא פשוטות שעשתה בחייה, על הצלחות וכישלונות, על קריירה, על כלים וכביסה ועל הלב שלא מפסיק להתגעגע. מוצ"ש, 20:00, בית אברהם שפירא.

בני ברוכים צילום נופר חן

מני עוזרי צילום פיני סילוק

17 בני ברוכים – מופע סטנדאפ. בני ברוכים, שבקרוב יככב בהישרדות VIP, סטנדאפיסט בעל וותק של למעלה מ-15 שנים, השתתף בתכניות רבות כמו: מה זה השטויות האלה, צחוק מעבודה, קומדי בר, רמזור ועוד. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

18 מני עוזרי – סטנדאפ. מני עוזרי במופע סטנד אפ שנון וקורע מצחוק, שלא יורד נמוך וסוחף עד דמעות. מומלץ 18 + מוצ"ש, 21:30, היכל התרבות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר