צרכנות צילומים יעל האן, יח"צ פמפרס, מעין עופר, אלון גנון, יח"צ חו"ל, באדיבות בארכה, מיכאל טויפול

טסט ראשון: מזל טלבי לוי בודקת עבורכם את המוצרים החדשים על המדף

השבוע במדור: בושם של אנה ואלזה, משחת שיניים עדינה וחלבה בטעם מלבי

פורסם בתאריך: 10.1.20 10:20

צילום באדיבות בארכה

1 חברת בארכה השיקה את טחינה מעודנת בטעם אריסה, שמצטרפת לסדרת הטחינות המעודנות בבקבוק לחיץ. הטחינה בבקבוק הלחיץ כבר מוכנה לאכילה ומתאימה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בשורה התחתונה "נוח לשימוש".

מחיר: 11.90 שקלים

אורל בי

Oral-B 2 משיקה משחת שיניים שמשפרת את בריאות החניכיים GUMLINE PURIFY. משחה החדשה מסייעת בעזרת טכנולוגיית קצף פעיל ייחודית המנטרל את רובד הפלאק המזיק ומאופיינת בטעם עדין המאפשר את שגרת הטיפול בחניכיים. בשורה התחתונה "מרגישים בהבדל".

מחיר: 24.90-36.90 שקלים

צילום יח"צ פמפרס

3 פמפרס השיקה בימים אלה חיתול חדש "מספר 1 בעולם" המתחייב שאם לא תהיו מרוצים, תקבלו את כספכם בחזרה. על פי היצרן החיתוך מעניק לתינוקות הגנה טובה עד פי שניים מהחיתול המתחרה המוביל וסופג על פי בדיקות מעבדה כמות גדולה יותר של נוזלים.

מחיר: 34.90 שקלים

IL MAKIAGE photo michael

4 חברת האיפור IL MAKIAGE משיקה את Lip Service – סדרת גלוסים במרקם קרמי עשיר הכוללת 10 גוונים באריזת זכוכית ומעניקים לשפתיים מראה מלא וזוהר. בשורה התחתונה "טבעוני ולא נושא על בעלי חיים".

מחיר מבצע: 59 שקלים

אבוקדו גרנות. צילום מעין עופר

5 גרנות משיקה את "אבוקדו גרנות", הנושא תו איכות של מצוינות, איכות ובטיחות מזון. החקלאים ישווקו את האבוקדו לאורך כל השנה, כל עונה והזן שלה ובעיקר אבוקדו מסוג אטינגר. אחריו ישווקו אבוקדו מסוג פוארטה ופינקרטון. בשורה התחתונה "אהבנו".

מחיר: 9.90-12.90 שקלים

נסודרן, צילום יח"צ חו"ל

6 לרגל החורף, כמיפל משיקה את "נסודרן" – תרסיס לאף 100 אחוז טבעי לטיפול בסינוסיטיס מגיל 5 ומעלה. מכיל תמצית טבעית של רקפת אירופית, מנקז נזלת ופותח את הסינוסים ואת חללי האף. בשורה התחתונה "להקלה מהירה תוך דקות".

מחיר: 89.90 שקלים

איב רושה. צילום: יח"צ חו"ל

7 איב רושה משיק לקראת החורף סדרת טיפוח חדשה לפנים: WHITE BOTANICAL, המבוססת על ליקוריץ ותורמוס לבן, מעניקה לעור אחדות ואפקט הארה ומפחיתה את עוצמת הפיגמנטציה. כוללת שבעה מוצרים.  בשורה התחתונה: "מכיל 92 אחוז רכיבים ממקור צמחי".

מחיר: 69-165 שקלים

בושם לשבור את הקרח 2. צילום אלון גנון

8 לרגל השקת הסרט "לשבור את הקרח 2", היצרנית הספרדית "אייר –ואל" השיקה בקבוק בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של הקטנטנות בבקבוקים ממותגים עליהם מופיעות הדמויות של אנה ואלזה. הבושם או דה טואלט מתאפיין בניחוח ליצ'י מתקתק. בשורה התחתונה "הקטנות התלהבו".

מחיר: 45 שקלים

קלינקס לושן החדש

9 קלינקס מבית קימברלי קלארק, ממשיך לחדש ומשיק מחדש את תישו קלינקס לושן המסייע במניעת אף אדום ומגורה, בעל 3 שכבות של מגע רך המועשר בקרם לחות, אלוורה ו-ויטמין E. האריזה עוצבה מחדש בהשראת רוגע והרמוניה. בשורה התחתונה "מרגישים בהבדל".

מחיר: 11.90 שקלים

חלוה בטעם מלבי. צילום יעל האן

10 חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מפתיע – חלוה בטעם מלבי. החלוה מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים וצבע אדמדם על בסיס טבעי. בשורה התחתונה "מזכיר את הדבר האמיתי".

מחיר: 11-13 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר