לירז אסייג ושחר לבנגרונד מתוך לייב באינסטגרם

"כל שערה שצומחת אנחנו חוגגים" | קבלו את הזוגיות המפתיעה של השנה, הדוגמנית לירז אסייג ושחר לבנגרונד

שחר נולדה כבת ובימים אלה עוברת תהליך של שינוי מין. אסייג: "אני אף פעם לא נמשכתי לנשים ומאוד אוהבת גברים. משהו בשחר גרם לי מהשנייה הראשונה לראות בו גבר"

פורסם בתאריך: 12.4.20 17:10

זו כנראה הזוגיות המפתיעה של השנהעד כה. אתמול, שבת, העלתה הדוגמנית תושבת העיר לירז אסייג בחשבון האינסטגרם שלה לייב ובו סיפרה על הזוגיות החדשה שלה עם שחר, שנולדה כבת  ובימים אלה עוברת תהליך של שינוי מין מנקבה לזכר. שחר, היא שחר לבנגרונד. היא אחותה (בימים אלה מגדיר את עצמו כאחיה) של קים לבנגרונד ז"ל, שנרצחה לפני כשנה וחצי בפיגוע טרור בברקן. שחר ולירז  הכירו כאשר לירז יצאה מבית האח הגדול ושחר ביקש (ה) להיפגש. כך נוצר הקשר.

לירז אסייג ושחר לבנגרונד מתוך לייב באינסטגרם

כנסו כאן לקרוא ראיון מקיף עם שחר

"שחר נולד גבר בגוף של אישה ובימים אלה עובר שינוי מגדרי מנקבה לזכר", מספרת אסייג בלייב באינסטגרם. היא מדגישה כל הזמן שמדובר בבן זוג ולא בת זוג ומבקשת לדבר על שחר בלשון זכר בלבד. במהלך הלייב הצופים של לירז שואלים אותה שאלות שונות ולירז עונה על כולן בפתיחות. בהמשך הלייב מצטרף/ת גם שחר וגם הוא עונה לשאלות. "שחר לא היה נשוי לעולם, הוא היה בזוגיות עם אישה והם הביאו לעולם ילדים", מספרת לירז. שחר מוסיף שיש לו שלושה ילדים. לירז מדגישה: "יש לפנות לבן הזוג שלי בלשון זכר, כי הוא התחיל את התהליך, שזה אומר נטילת הורמונים, טסטוסטרון וכעבור תקופה מסוימת הקול שלו ישתנה ויש כמה ניתוחים שצריך לעבור. הניתוח העליון זה ניתוח השטחת חזה. אני מאושרת. הוא מדהים, עושה לי טוב בלב ובנשמה ואני מאושרת כמו שלא הייתי בחיים שלי ובא לי שתכירו אותו ותראו במי מדובר".

שחר לבנגרונד צילום זאב שטרן

אסייג מבהירה בהמשך: "אני אף פעם לא נמשכתי לנשים ומאוד אוהבת גברים. משהו בשחר גרם לי מהשנייה הראשונה לראות בו גבר ולא ראיתי שום דבר נשי. כל יום המעטפת משתנה ורואים את הגבריות יוצאת וכל שערה שצומחת אנחנו חוגגים. המשיכה המינית שלי היא לגברים ושחר הוא גבר לכל דבר עבורי".

היא התייחסה גם לשאלה כיצד המשפחה שלה מקבלת זאת: "עם אבא שלי אני לא מדברת ואמא שלי היא אישה חרדית וטובת לב והיא כבר הספיקה להכיר את שחר ולהתאהב בו ולקבל אותו. מה שטוב לי אמור להיות טוב לכל מי שאוהב אותי. זה לא מידע שקל לעכל, אבל מקבלים את זה באהבה גדולה".

שחר: "ראיתי את לירז באח הגדול וכבר אז התאהבתי, ביקשתי מחברה שתזמין אותה אלי הביתה ומשם זה התחיל. לא הייתי נשוי אף פעם, היתה לי בת זוג ועכשיו אני הופך להיות גבר".

בהמשך מראה שחר את הקעקוע של קים על ידו ומספר על הרצח של האחות האהובה ועל הגעגועים העזים אליה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר