יואב יצחק צילום זאב שטרן
יואב יצחק צילום זאב שטרן

"אני בנאדם אופטימי". בצל הקורונה יואב יצחק עובד על שירים חדשים ומאמין שבקרוב יהיה בסדר

הוא מקליט שירים חדשים, אחד מהם בסגנון הודי ייצא בקרוב, מבלה יותר עם הנכדה, ומאמין שבקרוב נחזור לשגרה. "אני כבר שומע שמנסים לחפש את הנוסחה הנכונה על מנת שניתן יהיה להופיע", אומר יואב יצחק, "אי אפשר להשאיר אותנו בלי אופק"

פורסם בתאריך: 1.5.20 13:37

כמו אצל זמרים ואמנים רבים, ואצל אנשי תעשיית הבידור, גם אצל יואב יצחק הכל נעצר. אבל למרות שהוא לא מופיע בימים אלה על הבמות, הוא לא ממש נח. הוא כותב שירים חדשים, ולפני שבועיים הוציא את השיר 'עד שהגעת'. הוא מתכנן בימים הקרובים להוציא שיר נוסף. "אני בנאדם אופטימי ולדעתי נחזור להופיע", הוא אומר. "המשק יחזור למצב הרגיל שלו הרבה יותר מהר ממה שהנבואות השחורות מנבאות לנו", אומר הזמר המוערך והאהוב.
"התקופה הזו גרמה לנו לשבת בבית וזה כנראה לא סתם", אומר יצחק. "כנראה הגיע הזמן שיהיה לנו זמן משפחתי יותר מהרגיל וזה כמובן בא על חשבון זה שאנחנו לא יוצאים לעבודה".

למה אתה הכי מתגעגע?

"אני מתגעגע לקהל והוא מתגעגע אלי. הם כל הזמן יוצרים איתי קשר, שואלים המון שאלות, מתעניינים ומחכים שאחזור להופיע. גם אני מחכה שהכל ייגמר ונראה לי שזה יהיה בקרוב, יש לי הרגשה טובה שנחזור ונעלה חיוך על הפנים של האנשים מהר מאוד".
מה אתה עושה בימים אלה?
"אני נמצא הרבה בבית. יש לי זמן איכות עם הנכדה שלי שמתגוררת לידנו והיא אצלנו הרבה בבית וזה כיף לא נורמלי. אני יושב, מנגן ומקליט. לפני שבועיים הוצאתי את השיר 'עד שהגעת' בלחץ של הקהל ואני עומד להוציא בקרוב שיר הודי קצבי, יפהפה, שאני נמצא לקראת הסיום שלו. אני מחכה כרגע גם לעיתוי הנכון להוציא אותו. לצד זה, אני מוצא זמן גם להקליט, דבר שבימים רגילים יש לי פחות זמן, כי אני עסוק וטרוד באירועים והופעות שממלאים לי את רוב היום והערב. בנוסף, אני מתכוון להתחיל לעלות לקהל שלי לייבים של הופעות. אני דוחה את זה כל פעם, אבל הביקוש גדול ואני אקליט עבורם כמה שירים".
כמה הופעות בוטלו לך?
"אני לשמחתי הצלחתי להופיע עד הרגע האחרון לפני שסגרו את המשק ונחתה הבשורה שההופעות מפסיקות. אנחנו הראשונים שיצאו לחל"ת ומאיימים שנהיה גם האחרונים שנחזור. בוטלו לי כשבעה-שמונה מופעים ברחבי הארץ וזה חוץ מעצמאות ומאירועים פרטיים שהייתי צריך להופיע בהם. כרגע אף אחד לא לוקח סיכון וגם במועדון הגריי בו אני מופיע, כל פעם התאריך למופע הבא נדחה. אני כל שלושה חודשים פותח קופות למופע באחד מהיכלי התרבות וגם במקרה הזה החלטנו להמתין ולא לפתוח קופה, כי אנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה. לשמחתי, במרכאות, חוץ מיום עצמאות אותו יש פעם בשנה והוא לא יחזור, שאר המופעים לא בוטלו, אלא נדחו וברגע שהשוק ייפתח, המופע יתקיים".
מה אתה חושב על ההחלטה לא להחזיר את המופעים?
"משהו באוויר לא כל כך ברור ונראה מוזר. כל כמה ימים יש עדכונים חדשים מה נפתח ומה לא. מובן שיש את הפחד מהתקהלויות של המון אנשים, אבל אני כבר שומע שהם מנסים לחפש את הנוסחה הנכונה על מנת שניתן יהיה להופיע. אי אפשר להשאיר אותנו בלי אופק, כולם רוצים לחזור. גם עולם התעופה לא יכול להמשיך במצב הנוכחי וצריך לפתוח את השמיים, שהם חלק נכבד מההכנסות של המדינות".
איך עבר יום העצמאות?
"ביום העצמאות עשינו על האש עם המשפחה ויום למחרת, הייתה חפלה על הגג אצל האחיינים שלי שאוהבים שמח. עשינו מסיבה משפחתית, השתדלנו לא להפריע לשכנים ולשמור על הכללים כמה שאפשר. אנחנו עם שמאמין בכוחו של האל שהכל יהיה טוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר