אלקנה מרציאנו, וואליד אלג׳סים. צילום יח"צ

אהלן ביכ: קליפ היסטורי של שני זמרים, אלקנה מפתח תקוה ו-וואליד מדובאי | צפו

שיתוף הפעולה המוסיקלי הראשון בין זמר ישראלי לזמר מאיחוד האמירויות הפגיש בזום את אלקנה מרציאנו מפתח תקוה, זוכה העונה השלישית של "דה וויס ישראל", ואת וואליד אלג׳סים מדובאי. ראיון

פורסם בתאריך: 9.10.20 13:49

שיתוף פעולה מוסיקלי ראשון בין הזמר הישראלי אלקנה מרציאנו, זוכה העונה השלישית של "דה וויס ישראל" לבין הזמר וואליד אלג׳סים מדובאי. השניים הוציאו דואט לשיר לשלום 'אהלן ביכ', בעברית, ערבית ואנגלית. על המילים והלחן אחראי דורון מודלי, ביחד עם היוצר המוסיקלי הנרי. השיר מגיע שבועיים לאחר שמנהיגי שתי המדינות חתמו על הסכם השלום בבית הלבן והקליפ שמלווה את השיר, מראה קטעים שצולמו בדובאי ובישראל.
מרציאנו, אשר מתגורר בשנה האחרונה בעיר, מספר על שיתוף הפעולה, על איך הקשר נוצר ועל המחשבות לעתיד: "המנהל שלי גילי מסמי, רקם את זה במשך חודש ימים", מספר מרציאנו בהתרגשות. "הוא בא אלי והפתיע אותי ואמר שיש לי דואט עם זמר מדובאי. ניסיתי לקבל פרטים והופתעתי עוד יותר שמי שמפיקים את השיר הם דורון מדלי והנרי. הייתי בעננים והתרגשתי מאוד. זה הישג מטורף עבורי ורגע היסטורי. כולם מדברים על השלום ואנחנו עושים שלום. מוסיקה מחברת בין אנשים, למוסיקה אין שפה ואפשר לראות את השיח בין ישראל לבין האמירויות וזה הניצחון האמיתי בישראל. מבחינתי זה גם סוג של סגירת מעגל, כי גם הזמר מהאיחוד האמירויות זכה בתחרות מוזיקלית ובפרסים כמוני והוא זמר צעיר ופופולרי. זה מאוד מרגש".

צפו בקליפ: במאי עוזי גורג, צילום רוסלאן פאול, הפקה em הפקות גילי מסמי

איך זה התנהל בשטח?
"הכל התנהל דרך הזום. השיחה הראשונה והקשר היה דרך הזום. בהמשך הם הקליטו שם ואנחנו הקלטנו פה, הם צילמו את החלק שלהם שם ואנחנו כאן ואז זה עבר לעריכה וכך זה נוצר, השיר והדואט".
ואיך התגובות?
"מטורפות. אני מקבל המון מחמאות לקליפ. התגובות מגיעות לא רק מישראל ומכל ערוצי התקשורת, אלא מכל העולם. הקליפ כבר שודר בצרפת, בברזיל, באמריקה. אנשים מחמיאים לשירה שלי, מתרגשים ומסתכלים על זה בעין יפה".
ויהיה לזה המשך?
"אני יכול להגיד שכבר נסגרה לנו הופעה משותפת בדובאי, אין תאריך בגלל הקורונה ולצד זה ממשיכים בהרבה שיתופי פעולה".

# # #

מרציאנו בן ה-28, הוא כאמור זוכה העונה השלישית של דה וויס עם המנטורית שרית חדד. עד היום הוציא לא מעט שירים ובימים אלה הוא עובד על מופע חדש ואוסף חומרים. "זכיתי בדה וויס לפני כחמש שנים ומאז אני לא מפסיק לעבוד ולהופיע", הוא מציין, "יש לי את הקהל שלי וברוך השם, אני מופיע מהצפון ועד לדרום בכל הארץ. מי שמכיר אותי יודע שבכל פעם שיש לי חלום, אני מגשים אותו ועובר לשלב הבא. בקריירה יש שלבים ואני עובר אותם די יפה".
עכשיו אתה במגרש של הגדולים?
"אין ספק שזה רגע היסטורי ואני זה שעשיתי את זה ראשון. מבחינתי זו זכות גדולה ומאוד מרגש, כי מדובר בזמר מאוד פופלארי ומוערך. ועכשיו ממשיכים בעבודה".
איך שורדים את התקופה הזו של הסגר ללא הופעות?
"קודם כל אמונה. להאמין שזה הכל קורה לטובה. אז עובדים על חומרים חדשים, אני עובד על מופע חדש וכל הזמן מוצא לי תעסוקה".
והפרנסה?
"הפרנסה היא עניין שהוא קצת יותר בעייתי, אבל זה יחלוף ואני מסתדר".

 

אלקנה מרציאנו ו-וואליד אלג׳סים, צילום יחצ

# # # 
בשנה האחרונה מתגורר מרציאנו, במקור מאור יהודה, בפתח תקווה. "אני מאוד מחובר לעיר. בעצמאות הופעתי במשאיות בפתח תקווה והתחברתי לראש העיר, שהוא איש מדהים ואישיות ממש גדולה. באתי לפרגן לעיר והם פרגנו לי בחזרה. בפתח תקווה יש לי קהל מאוד חם, הופעתי ביום העצמאות ועברנו בין השכונות והתגובות היו מאוד מחממות. אנשים יצאו מהחלונות, עשינו שמח וזה היה מאוד מרגש. זה משהו שבחיים אתה כזמר לא חווה, מה שיצא טוב מהקורונה, זה כל האחדות והשמחה של עם ישראל ואני כבר רוצה לחזור לבמות".
מה החלום שלך?
"החלום שלי להגיע לבמות הכי גדולות ושכל בית בישראל יכיר את השם שלי ואת השירים שלי. זה חלום שאני לאט לאט מגשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אליהו

    השיר נשמע נפלא, וכך גם הניגון. גם קולותיכם ערבים מאוד.פשוט גאווה.בהצלחה בהמשך.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתה זמר בחסד עליון, אין עליך, מרגש כל פעם מחדש, בהצלחה בכל אשר תפנה…אלוף

    אושרה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר