אלעד כהן- זמר

בגיל 20 אלעד כהן מוציא סינגל ראשון: "הייתי ילד פחות מקובל, המוזיקה תמיד הייתה מפלט"

מילות השיר הראשון שלו מספרות על בחור ביישן, חסר בטחון, שמנוצל על ידי בחורה. אלעד כהן מוציא סינגל ראשון, מספר על הקשיים החברתיים שחווה וחולם להיות כוכב נוער

פורסם בתאריך: 29.11.20 16:59

בימים אלה, הוציא תושב פתח תקוה, אלעד כהן (20), זמר פופ בתחילת דרכו, את סינגל הבכורה שלו – "המלכה של השכונה". כהן, שכבר תקופה ארוכה עובד על הסינגל, חולם להיות כוכב הנוער הבא בתחום המוזיקה ומספר שמאז שהוא זוכר את עצמו, הוא שר בבית, בטקסים ובמופעי סיום.

"עוד כילד, הנושא החברתי היווה תמיד מכשול עבורי ומצאתי מפלט ממלא ומעצים במוזיקה", הוא מספר. "מהחטיבה ועד התיכון, הייתי ילד פחות מקובל, לא היו לי הרבה חברים, אבל כן היו לי מספר חברים שהרימו אותי וכך הצלחתי לסיים את בית ספר. לשמחתי תמיד המשפחה שלי תמכה בי".
בצבא שירת כהן בחיל האוויר, אך בגלל בעיות רפואיות נאלץ לסיים את השירות כעבור מספר חודשים. "אחרי הצבא החלטתי להוציא את הסינגל הראשון שלי, אבל בגלל קשיים כלכליים שהמשפחה נקלעה אליהם, החלטתי להמתין עם זה. היום, אני מרגיש שאני בשל יותר להוצאת הסינגל והוא יוצא בעזרת סוללה של אנשים מהמשפחה ואנשי מקצוע, שאני חב להם תודה ענקית. הסינגל יוצא גם בזכות תהליך מעצים שעברתי עם המפיק שלי קורן יונה", הוא אומר. "אני מרגיש שהמוזיקה שלי נועדה לחבר ולדבר לכמה שיותר אנשים. מאחר וחוויתי לא מעט קשיים בדרך, הרבה אנשים יכולים להתחבר אלי".


כאמור, הסינגל הראשון של כהן הוא "המלכה של השכונה" אותו הוא כתב יחד עם קורן יונה. מילות השיר מספרות על בחור ביישן, חסר בטחון, שמפחד לגשת לדבר עם בחורה. הבחורה, שמבינה את החולשה שלו, מנצלת אותו, אך בסוף, למרות הקושי, הוא מצליח להפוך את הגלגל. "בהתחלה תכננו להוציא שיר מועדונים, אבל לבסוף החלטנו לשנות אותו למשהו יותר עכשווי בסגנון פופ שמדבר לחבר'ה צעירים".

מה הסגנון האהוב עליך במוסיקה?
"אני מאוד אוהב את פופ וכבר בתור ילד הייתי שומע מוזיקת פופ. מבחינת זמרים, אני מאוד אוהב את אנה זק, סטפן, נועה קירל, אריאנה גרנדה ועוד".
יש זמר שהוא מודל לחיקוי עבורך?
"אני לא מעריץ אף זמר, אני מאוד אוהב הרבה זמרים ולוקח מהם השראה, אבל רוצה להיות בזכות עצמי".
איך אתה עובר את תקופת הקורונה?
"כמו אצל כולם, הקורונה עצרה לנו את החיים באמצע. היא עצרה את הפרויקט שהיה אמור לצאת הרבה לפני והיא תפסה אותנו בזמן שהיינו בעבודה על הפרוייקט, אבל לשמחתי, הצלחנו בתקופה הזו לייצר הרבה שיתופי פעולה. היו נפילות ועלויות כמו אצל כולם, אבל בסוף הצלחנו להקליט את השיר. בימים אלה, אני עובד על חומרים חדשים ומתכוון להוציא בקרוב גם שיר נוסף".
אתה מפחד מהקורונה?
"אפשר להגיד שאני די מפחד מהקורונה ולכן אנחנו כמשפחה מאוד שומרים על עצמנו. אנחנו משתדלים להישאר בקפסולה המשפחתית שלנו, גם אם אנחנו יוצאים, זה בדרך כלל בהרכב משפחתי".
איך אתה היום מבחינה חברתית?
"אני עדיין מאוד ביישן. מבחינה חברתית אין לי הרבה חברים, יש לי חברת ילדות שמאוד קרובה אלי. אבל אני מודע לכך שקשה לי מאוד להיפתח מול אנשים שאני לא מכיר ואני מנסה לשנות זאת כמה שאפשר. התחלתי לצבור בטחון עצמי וזה מגיע למצב שאם אני מחליט שאני רוצה משהו, אני גם מצליח להשיג את זה".
מה החלום שלך?
"לפרוץ החוצה, להגיע כמה שיותר למעלה ולהיות מפורסם. כבר מגיל קטן רציתי להיות זמר מפורסם ואני חולם להיות כוכב נוער, שכמה שיותר אנשים יכירו אותי ובעיקר להביא משהו שהוא ייחודי רק לי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר